Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 01:01 - През цялото време Бог ме е водел и подготвял за срещата с Него
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1151 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 09.10.2011 19:07


                                                                                                           Докато гледахме бубите, не можех да ходя на църква, но в дните на богослужение гледах часовника и си мислех: „Ето, сега подготвят групите и след малко ще започне библейският урок; сега урокът трябва да е свършил, има почивка и ще започне проповедта.” Само за новата църква си мислех, за другата  въобще не се сещах. Реших, че Светият Дух ми напомня това. Помолих се наистина Бог да ми помогне да избера църквата, в която да продължа. И когато предадохме бубите, вече знаех, че в старата няма да се върна.

 Започнах редовно да ходя в новата. Купих си урок и няколко книги. Веднага обърнах да видя къде са издадени. До издателството беше изписан и адреса на църквата в София. И о!!! Каква изненада!

  „Васил Коларов” №10!    (сега „Солунска” 10)

  Та това е адресът на църквата, в която ме заведе Дамян в София! Излиза, че още тогова Бог ме е завел в Адвентна църквата! Но аз... попаднах друга. Нищо, важното е, че пак намерих това, към което Бог ме е водел. В Еремия 29:13 Той казва: „И ще Ме потърсите, и ще Ме намерите, когато Ме потърсите с цялото си сърце.”

 

 След известно време си купих нова книга – „Основни учения на Библията”. Погледнах името на автора – познато.  Къде съм чувала това име? Имаше нещо свързано с него! И тогава блесна  в ума ми: Преди няколко години, когато още не бях вярваща, а с Красимир се развеждахме, обичах да слушам нощния блок на програма „Хоризонт”.  Канеха интересни гости, пускаха хубава музика, говореха за любов, приятелство, изкуство, религия и вяра.                                                                                                                                                                                                                         

 Една нощ гост беше един вяращ мъж. Направи ми много силно впечатление. Спомням си гласа му – приятен, спокоен. Говореше гладко, без засечки и внушаваше сигурност и увереност в това, което казва. Не си спомням какво каза, само знам, че остави дълбок отпечатък в душата ми. Както като вдъхнеш аромата на някое красиво цвете, после си спомняш, че е бил прекрасен, но не можеш да го обясниш, така беше и с думите на този човек – прекрасни, но не можех да ги повторя. Те ми внушаваха усещане за един друг свят, непознат за мен. Много по-различен от този, в който живея. Съцето ми трепна в някакъв неосъзнат копнеж за друг живот.  Но всичко това беше миг и той отлетя...

 Тогава запомних името на човека. Исках да познавам и общувам с такива хора. И ето, сега – не можех да повярвам! Бог изпълни желанието ми. Държа книга, написана от този човек. Нещо повече – подари ми още много такива хора, мъже и жени, които сега са мои братя и сестри.

 Какъв любящ Бог! Как търпеливо ме е водил и подготвял за срещата си с Него! Как е завръщал живота ми оттук-оттам, за да намеря Пътя!



Тагове:   Бог,   Него,   издателство,   адрес,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. icebarbi - Това е удивителна история. След ...
05.09.2010 15:57
Това е удивителна история. След толкова години да се обърнеш назад и да видиш как Бог те е водил през цялото време.
цитирай
2. vandela007 - Да,
06.09.2010 18:30
Бог се намесва в живота на всеки човек. Деликатно ни напомня за Себе Си, тихо говори на сърцата ни.
Музикант и банкер въвели един до друг. Звън от паднала монета накарал банкера да търси, гледайки надолу. В това време музикантът чул песента на славей и вдигнал главата си нагоре, да потърси птичето. Всеки чува това, което го интересува.
А цялата природа говори за Бога - Творец. Бог ни говори чрез нея, чрез съвестта ни и по още много, други начини. . .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1301422
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930