Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2011 22:29 - НАСТРОЕНИЕ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1090 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 06.12.2011 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image



Не ти пожелавам това –
но може и теб да настигне
такъв един ден,
неприветлив и студен,
когато и твоята горда глава
пред нещо ще се сведе;
когато в целия свят голям
изведнаж ще се видиш сам –
като връх ,от слънцето изгорен.
...Пак ще лазят мъглите в краката ти,
ветровете ще се разбиват в твоя гранит,
ще падат над теб снегове и метеори –
но ти за пръв път ще потрепериш
от собствената си студенина,
за пръв път като на всички хора
самотата ще ти дотежи.

Не ти пожелавам това –
но между всички жени край тебе,
ще ти потрябва тогава една –
и няма да я намериш.
Не най-красивата,
не най-умната,
не тази, след която ще се обръщат –
една обикновена, дори на моменти мълчалива,
просто една – твоя наистина,
винаги нова
и винаги същата.
Не зная дали поне тогава
сърцето ти ще ме повика.
Но може така да се случи,
че да не ти отвърне никой.
Да те чуя, но да не се отзова...

Не ти пожелавам това!

 

 

 

 image

 

 

Цената на Доверието

Така съм създадена,

Че предпочитам

Да се усмихна, вместо да се намръщя,

Да погаля — вместо да ударя,

Да повярвам — щом ме погледнат в очите.



Много пъти са ме лъгали.

Дори най-скъпите, най-близките.

Обичта ми са тъпкали.

С думи са ме оплитали —

И пак ме гледаха в очите.



Може още сто пъти да ме излъжат.

Нека...

Едно не искам: заради стоте измами,

Веднъж да не повярвам само

На очите, които наистина

Са били искрени.


Станка Пенчева


image





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ligia - Хубаво е !
07.12.2011 04:57
Цената на Доверието

Така съм създадена,

Че предпочитам

Да се усмихна, вместо да се намръщя,

Да погаля — вместо да ударя,

Да повярвам — щом ме погледнат в очите.



Много пъти са ме лъгали.

Дори най-скъпите, най-близките.

Обичта ми са тъпкали.

С думи са ме оплитали —

И пак ме гледаха в очите.



Може още сто пъти да ме излъжат.

Нека...

Едно не искам: заради стоте измами,

Веднъж да не повярвам само

На очите, които наистина

Са били искрени.

Станка Пенчева


Да, хубаво е !
Има много добри хора по земята.

И ако те отидат в Ада, ще бъде много жалко !

А те ще отидат, ако не познават Исус.
Ако Исус не живее в тях !

Затова ме боли толкова много.

Защото, колкото и добри да сме създадени, не това иска Бог от нас.

И ако не кажем на хората истината за Исус, напразно сме живяли !
цитирай
2. makont - Здравей Ваня,
07.12.2011 12:27
много е красиво днес при теб и малко тъжно, защото малко хора го усещат това, което си написала. То се разбира с възрастта, с опита, когато наистина знаеш, че ти е нужен точно този човек, тези очи, наистина не най-красивите, но тези, които ще спаделят с теб твоето мълчание. Хубав и усмихнат ден от мен!
цитирай
3. vandela007 - Има много добри хора по земята. И ...
07.12.2011 17:44
ligia написа:

Има много добри хора по земята.

И ако те отидат в Ада, ще бъде много жалко! А те ще отидат, ако не познават Исус. Ако Исус не живее в тях !
Затова ме боли толкова много.
Защото, колкото и добри да сме създадени, не това иска Бог от нас.

Права си, спасението не е за добри дела, а чрез вяра.
цитирай
4. vandela007 - много е красиво днес при теб и малко ...
07.12.2011 17:47
makont написа:
много е красиво днес при теб и малко тъжно, защото малко хора го усещат това, което си написала. То се разбира с възрастта, с опита, когато наистина знаеш, че ти е нужен точно този човек, тези очи, наистина не най-красивите, но тези, които ще спаделят с теб твоето мълчание. Хубав и усмихнат ден от мен!

Тази песен ни беше любима, когато бяхме "НИЕ"!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1301512
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930