Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2011 00:19 - БЛАГОДАТНИ ДУМИ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2230 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 06.12.2011 08:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Благодатта е Исус да ни прости, въпреки че не заслужаваме.

От известно време пиша за благодатта.

Много хубави думи изрекох; доста се постарах да бъда кратка, но точна и ясна. Въпреки това получих куп обиди, упреци и обвинения. Съответно и аз не останах длъжна, отговорих подобаващо, но с малко по-мек тон (според мен).

Мислех да продължа „войната”. Имах още много неща да казвам по темата. Например има десетки стихове, в които Исус казва да пазим Неговите заповеди. Не казва, че така ще се спасим, но всеки нормален човек знае, че по-леко се живее без греха - ако не мамиш, ако не прелюбодействаш, ако не убиваш,....с други думи – да обичаш.

Също много интересни изводи можем да направим от Посланието към Галатяните, искаше ми се и него да разгледаме. Също така.... впрочем, спирам до тук.

Да говорим и пишем за благодатта е едно, да преживяваме благодатта е различно нещо. Трябва да си призная, че твърде често моето поведение печално се различава от думите ми. Докато думите на Исус винаги са пълни с благодат, от моите понякога лъха острота и отрицание. Докато животът на Исус винаги е насърчаващ и утвърждаващ, моят се оказва смесица – положителни качества, смесени със себичност и гордост.

От всички области на живота според мен, нашият говор най-добре разкрива кои сме и какви сме. „...От онова, което препълва сърцето, говорят устата.” – казва Исус в (Мат.12:34). След това изрича много силни думи: Защото от думите си ще се оправдаеш и от думите си ще се осъдиш.” (37 стих) А Яков отбелязва: ”Защото ние всички в много неща грешим; а който не греши в говорене, той е съвършен мъж, способен да обуздае и цялото тяло.” (Яков 3:2)

Тук в блога съм получавала доста „горещи” коментари. Общо взето положителните са повече, но и от другия вид са ми достатъчно, за да държат краката ми на земята. Които следят блога ми, знаят че често на коментари отговарям с постинг. Точка по точка, че даже и изречение по израчение. Което означаваше, че получавах следващия залп.

Сега искам публично да се извиня на Ели и всички, които съм засегнала. И ви благодаря, че отделихте време да коментирате моите постинги. Може би сте имали право.

От днес ще моля Исус да ми помогне не само да пиша за благодатта, но и да живея в благодат и благодатни думи да говоря. Както Исус: И всички говореха добри неща за Него, като се чудеха на благодатните думи, които излизаха от устата Му. И казваха: Този не е ли Йосифовият син. (Лука 4:22)

 



Тагове:   благодат,   закон,   грях,   думи,   заповеди,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - От днес ще моля Исус да ми помогне не ...
03.12.2011 19:46
От днес ще моля Исус да ми помогне не само да пиша за благодатта, но и да живея в благодат и благодатни думи да говоря...
Нима някога си говорила по друг начин , Ваня ... Поне за мен думите ти са били винаги Благодатни .
Хубава и спокойна вечер , приятелко !
цитирай
2. vandela007 - От днес ще моля Исус да ми помогне не ...
05.12.2011 09:50
stela50 написа:
От днес ще моля Исус да ми помогне не само да пиша за благодатта, но и да живея в благодат и благодатни думи да говоря...
Нима някога си говорила по друг начин , Ваня ... Поне за мен думите ти са били винаги Благодатни .

Не знам....
Но ти благодаря :)
цитирай
3. elina7 - Скъпа Ваня,
07.12.2011 05:38
С нищо не си ме наранила и не е нужно да се извиняваш.

Но, дявола който те заблуждава ме е наранил много и на него не мога да простя.

Всичко това пиша само с една единствена цел -
да не позволяваме на дявола да ни заблуждава.
Успял е с Ева, виждам че успява и с искрено вярващите.

А ти имаш свободна воля да решиш на кого да вярваш - дявола или на мен !
Не се сърдя , че не ми вярваш- и на Исус не вярваха.

Той не напразно каза;- "Ако мене гонят и вас, ще гонят, ако спазват Моето учение и вашето ще спазват."

Исус говори за двете заповеди, върху които "виси" целия закон;
1. Да възлюбиш Бога с цялото си сърце......
2. Да възлюбиш ближния както себе си.

Някъде Исус да е съветвал учениците да спазват съботата ?
Намери го и ми го прати .

Но се казва, че Бог гледа на сърце- не на лице !
Ако обичаш Бога, всичко останало ще е наред.
Ако измиеш вътрешното на чашата - цялата ще е чиста.


цитирай
4. elina7 - Моля те, виж този линк !
07.12.2011 06:00
http://www.youtube.com/watch?v=e37TAo7yIZc
Тук ще научиш много за Божията благодат.
цитирай
5. vandela007 - А ти имаш свободна воля да решиш на ...
08.12.2011 07:11
elina7 написа:

А ти имаш свободна воля да решиш на кого да вярваш - дявола или на мен !

Нито на теб, нито на дявола!
Вярвам в искреното ти желание да ми "помогнеш", но виждам и твоята заблуда. Не е моя работа да те убеждавам. Това прави Святият Дух. Ще се моля за теб.
цитирай
6. vandela007 - http://www. youtube. com/watc...
08.12.2011 07:16
elina7 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=e37TAo7yIZc
Тук ще научиш много за Божията благодат.

Погледнах този линк. Нищо ново не научих, но всичко, каквото чух е истина.
Направих си труда да погледна още едно клипче от същия човек. И то много ми хареса. Препоръчвам ти го. Дано ги разбереш и двете наистина!http://www.youtube.com/watch?v=tSChMQIzAeg&feature=related

цитирай
7. ligia - Защо човек не може да се спаси чрез добри дела ?
10.12.2011 17:37
vandela007 написа:
elina7 написа:

А ти имаш свободна воля да решиш на кого да вярваш - дявола или на мен !

Нито на теб, нито на дявола!
Вярвам в искреното ти желание да ми "помогнеш", но виждам и твоята заблуда.
*******************
И каква е тя ???

Не е моя работа да те убеждавам.
Това прави Святият Дух.
Ще се моля за теб.


Така е , но Святия Дух не работо с хора, които уповават на декалога и съботата.
Така, че е безсмислено да се молиш.

То няма трети път - пътищата са два - аз говоря различно от дявола така , че ???
Или дявола е прав или
- Защо човек не може да се спаси чрез добри дела ?


Понеже всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога
- РИМЛЯНИ 3:23



Човекът стори нещо, надминаващо всякакви представи! Чрез дадената му от Бога власт над всички творения, Адам беше фактически богът на този свят. Но Адам извърши предателство спрямо Бога като предаде поверената си власт на Сатана. Това беше сторено напълно легално и затова Бог не можа да анулира договора си с Адам, който той предаде на Сатана. Така Сатана, чрез дадената му от Адам власт, стана владетел на този свят (ІІ Коринтяни 4:4) и оттогава започна разрушителното му управление. Човекът беше обречен на духовна смърт или с други думи отделен от Бога. Когато Бог дойде в градината, за да се разходи и поговори с Адам при полъха на вечерния ветрец, Той го повика с думите: „Адам, къде си?“ И Адам каза: “Укрих се.“ Той беше отделен от Бога! Друг аспект на духовна смърт, която завладя човечеството, беше приемането на сатанинската природа. Дяволът стана духовен баща на човека. Спомни си какво Исус каза на фарисеите: „Вие сте от баща дявола...“(Йоан 8:44). Духовно човекът се превърна в дете на дявола, което постъпва според природата на своя баща. Това обяснява защо човекът не може да бъде спасен чрез добри дела. Ти не можеш да стоиш в присъствието на Бога ако имаш природата на своя баща дявола. Човекът може да бъде спасен само ако някой друг заплати за греха му и му даде ново естество.
цитирай
8. ligia - Линка, който ми препоръчваш, съм го гледала много отдавна, дори съм писала за ....
10.12.2011 17:43
vandela007 написа:
elina7 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=e37TAo7yIZc
Тук ще научиш много за Божията благодат.

Погледнах този линк. Нищо ново не научих, но всичко, каквото чух е истина.
Направих си труда да погледна още едно клипче от същия човек. И то много ми хареса. Препоръчвам ти го. Дано ги разбереш и двете наистина!http://www.youtube.com/watch?v=tSChMQIzAeg&feature=related



Но, кой не ги разбира е под въпрос ?

Напълно е безсмислено да продължавам.

Бог ще реши спора, ....
цитирай
9. vandela007 - лигия, ти си много объркана
10.12.2011 19:08
аз също не искам да споря с теб
цитирай
10. vandela007 - кой зад кого се крие
10.12.2011 19:10
ти Елина Петрова ли си или Елена Куртева
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299244
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930