Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2021 11:24 - "ИСУС ДЪРЖА РЪКАТА МИ"
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1954 Коментари: 12 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       В една църква дяконът качил в микробуса си младежи и ги завел в един старчески дом да насърчат възрастните и болни хора, да им изпеят някоя песен, да им прочетат нещо от Библията, и те правели това всеки месец на определена дата.

Още първия път, като отишли в дома, докато младежите изнасяли програмата, дяконът седнал там до възрастните хора, но един мъж в инвалидна количка хванал ръката на дякона и така държал ръката му през цялото време. Следващия месец – отново, по-следващия – също. Тези хора са самотни, търсят близостта и така… няколко месеца.

Веднъж когато отиват, човекът го нямало в инвалидната количка. Дяконът попитал: „Какво стана с този човек, който седеше тук на инвалидния стол“? Те казали: „Той няма да изкара вечерта, той е много зле“. „Може ли да го посетя в стаята му“? „Може“.

Дяконът намерил стаята, човекът бил на системи, очевидно в безсъзнание. Въпреки това дяконът седнал до него, хванал ръката му, помолил се бавно, ясно и го предал в Божиите ръце, като помолил Бог да го приеме в Своето царство и да му даде вечен живот. И когато казал Амин, ръката на стария човек го стиснала силно два пъти – знак, че е чул молитвата и е разбрал за какво се говори.

Когато дяконът много развълнуван и просълзен излязъл от стаята, срещу него идвала една жена, която казала: „А, вие ли сте приятелят, за който моят баща постоянно говореше; аз съм негова дъщеря. Той ви очакваше; той ми каза: Всеки месец Исус идва при мене и ми държи ръката. И аз не искам да умра, преди Исус да дойде още веднъж и да ми държи ръката….“

 

Не е ли това смисълът и на нашия живот – за някой човек, някъде, да бъдем ръката на Исус, да бъдем сърцето на Исус, очите на Исус; да бъдем посланието на Исус, докосването на Исус.

Това е смисълът на нашия живот – за някой човек някъде да сме като Исус.

 

Боже наш, ние сме привилегировани хора за това, че сме достигнали и живеем в последното време; за това, че сме обект на Твоята любов; за това, че си вложил в сърцата ни копнеж да бъдем като Твоя Син.



Тагове:   любов,   исус,   болен,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Имам една молба-пожелание. Нека прочетете книжката, която скоро ще пусна.
03.01.2021 13:51
Като подминете останалото (в повечето глави няма много за четене от Вашата религиозна гледна точка) и наблегнете на християнството, ще ми е интересно да споделите Вашето възприятие за произхода му, развитието му, целта му.....може и други неща по Ваш избор.
Почти съм готов с нея.
цитирай
2. eva666 - ...мн кавалерски жест, добродане)) г жа ванделова,вие какво др четете, освен библията?
03.01.2021 14:23
dobrodan написа:
Като подминете останалото (в повечето глави няма много за четене от Вашата религиозна гледна точка) и наблегнете на християнството, ще ми е интересно да споделите Вашето възприятие за произхода му, развитието му, целта му.....може и други неща по Ваш избор.
Почти съм готов с нея.

цитирай
3. vandela007 - Доброданчо,
03.01.2021 18:16
Аз също пиша книги, а твоята няма да си губя времето да я чета. Разбрах, че каквото и да ти кажа, все едно наливам в пълна чаша - нищо не влиза вътре. Няма смисъл. Нито ти ще ме разколебаеш, нито аз ще те убедя в моята вяра. Библията казва: "Не хвърляйте бисерите на прасетата..."

Приемам твоите убеждения, но не ги споделям. Бог да те съди.
цитирай
4. vandela007 - Момиче с име числото на звяра,
03.01.2021 18:25
Чела съм книги, критикуващи християнството и Елън Уайт, книги за прераждане, за извънземен живот, за духове, за говорене с мъртвите, за "несъответствия" в Библията, за "жестокия" Бог, който наказва, убива и предизвиква войни... и други. Е, и?
цитирай
5. dobrodan - И въпреки всичко, което декларирате да сте чели, вярвате?
03.01.2021 19:34
В нещо, което е измислено, съчинено, съшито с бели конци, умопомрачително тъпо и отчайващо с липсата на въображение при налагането му над човеците?
Благодаря за умилителното обръщение, но тия години отдавна съм ги прехвърлил :).
Аз не пиша книги, не мисля да е необходимо. Само ги правя достъпни за сънародниците ни, а кой чел - чел.
Видимо няма да я прочетете.
цитирай
6. fun1001 - ..аз,съм Юлия,и мислех, че ние четем,за да се учим, да различаваме..
03.01.2021 22:02
кое е Истина, кое е фалш...
друга важна причина, не ми е известна / и не ме блазни..
съжалявам, г жа вандела..вие се "държите" за..една /опасна/ Сянка...
бъдете здрава,щом това ви прави.."щастлива"...)
ЧнГ 2021..
цитирай
7. vandela007 - Съвсем искрено,
03.01.2021 22:32
Пред Бога ти казвам, че ми е мъчно за теб, сигурно да си интелигентен не е достатъчно. Защото има много нобелови лауреати, които дълбаейки в недрата на науката са стигнали до идеята за Бога - яявно в тях има нещо повече от интелект. Ще се помоля за теб - искаш, не искаш; вярваш не вярваш - не можеш да ме спреш. Бог те обича, а ти Го наскърбяваш. Но не се учудвам, аз бях като тебе, преди да повярвам...
dobrodan написа:
В нещо, което е измислено, съчинено, съшито с бели конци, умопомрачително тъпо и отчайващо с липсата на въображение при налагането му над човеците?

цитирай
8. vandela007 - Знам,
03.01.2021 22:37
Че си Юлия и знам всичките ти имена. Чъ Нъ Гъ и на теб!
fun1001 написа:

ЧнГ 2021..

цитирай
9. stela50 - Здрава и мирна, светла и добра Нова година, мила Ваня!
03.01.2021 22:48
Всички книги, които сме прочели оставят по нещо ценно и незабравимо -
знания в дадена област, уроци и мъдрости, красота и поезия... и още,
и още духовни богатства. Ти имаш невероятната способност да разказваш
толкова ясно и простичко, в същото време - дълбоко и размислящо.
Всеки човек в даден момент има нужда да го подкрепи ръката на Исус,
независимо дали е вярващ, или не... И да, има сила това послание,
което носи споделената от тебе мъдрост - Това е смисълът на нашия
живот – за някой човек някъде да сме като Исус.
цитирай
10. dobrodan - Разрешавам Ви великодушно да ме оплаквате приживе на воля.
03.01.2021 22:53
Аз пък се моля да не се осланяте на идеите за Бога, изказани от нобеловите лауреати, те явно са били възпитавани да вярват в него. Не разбирам защо след осъзнаването на идеята за бога са продължили да се занимават с наука :), но си е тяхно право, нали така.
Религията е просто инструмент едни хора да подчинят други и то с минимални разходи и максимум печалба. Бог е само едно оправдание за свинските дела на човеците. Не е нужно да си носител на Нобелова награда, за го разбереш.
Обича ме жена ми, надявам се и други хора. Те не са богове и аз нямам никаква нужда от него, още по-малко да вярвам, че съществува и ме обича. Любовта му към мен ще си остане несподелена въпреки молитвите Ви :).
Лека нощ.
цитирай
11. vandela007 - Благодаря ти, Таня!
04.01.2021 18:00
За разбирането и хубавите думи. Успешна, с много здраве и обич изпълнена 2021 година!
stela50 написа:
Всеки човек в даден момент има нужда да го подкрепи ръката на Исус,независимо дали е вярващ, или не... И да, има сила това послание, което носи споделената от тебе мъдрост - Това е смисълът на нашия
живот – за някой човек някъде да сме като Исус.

цитирай
12. vandela007 - Аз пък се моля да не се осланяте на ...
04.01.2021 18:31
dobrodan написа:
Аз пък се моля да не се осланяте на идеите за Бога, изказани от нобеловите лауреати, те явно са били възпитавани да вярват в него. ГЛУПОСТИ! ОТ СЛОЖНОСТТА НА ЖИВОТА УЧЕНИТЕ РАБИРАТ, ЧЕ ИМА ВЕЛИК ТВОРЕЦ И НИЩО НЕ Е СЛУЧАЙНО САМОСЪЗДАЛО СЕ. Не разбирам защо след осъзнаването на идеята за бога са продължили да се занимават с наука :), НЕ РАЗБИРАШ, ЗАЩОТО ЗА ТОВА СЕ ИСКА ВИСОК УМ. Религията е просто инструмент едни хора да подчинят други и то с минимални разходи и максимум печалба. ТОВА ВАЖИ ЗА СЕКТИ И ПСЕВДОХРИСТИЯНИ. Бог е само едно оправдание за свинските дела на човеците. ДА, ПРАВ СИ, НЯКОИ ЧОВИЦИ СА ПРОСТО СВИНЕ И ГОСПОД КАЗВА, ЧЕ Е БЕЗСМИСЛЕНО ДА ИМ СЕ ГОВОРИ. ...аз нямам нужда от него, още по-малко да вярвам, че съществува и ме обича. Любовта му към мен ще си остане несподелена въпреки молитвите Ви :) КОГАТО РАЗБЕРЕШ, ЧЕ НЕ Е ТАКА, МОЖЕ ДА Е МНОГО КЪСНО. И ЖАЛКО, ЧЕ РАЗБИРАШ МОЛИТВАТА КАТО ОПЛАКВАНЕ НА УМРЕЛИТЕ. Това само доказва невежество.

Как искам Бог да ти се открие, както на мен...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288689
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031