Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2016 13:18 - Когато познаваш Автора...
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1059 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Събрали се философи да си говорят за духовни неща. След изнесения материал и разискванията по него, на сцената излязъл актьор и вдъхновено изрецитирал Псалм 23 от Библията. Когато свършил, залата избухнала в бурни аплодисменти. 
      Още не затихнали ръкоплясканията, на сцената се изкачил невзрачен обикновен човек. Публиката притихнала в очакване. Човекът знаел наизут Псалм 23 и го казал така, както го чувствал. След края залата останала в сакрална тишина. Думите дошли до сърцата им като откровение от Бога.
       На излизане актьорът настигнал човека и го попитал: "Защо така се получи, как го направи?" Човекът отговорил: "Ти познаваш произведението, а аз познавам Автора..."

Ето и самия Псалм 23:

 1. Господ е Пастир мой;
Няма да остана в нужда.
  2. На зелени пасбища ме успокоява;
При тихи води ме завежда.
  3. Освежава душата ми;
Води ме през прави пътеки заради името Си.
  4. Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя
Няма да се уплаша от зло;
Защото Ти си с мене;
Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават.
  5. Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми,
Помазал си с миро главата ми; чашата ми се прелива.
  6. Наистина благост и милост ще ме следват
През всичките дни на живота ми;
И аз ще живея за винаги в дома Господен.


Тагове:   Бог,   автор,   библия,   Псалм,


Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296654
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5418
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930