Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 19:00 - ДОПЪЛНЕНИЕ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1505 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       В Атина има един квартал – Монастираки, където може да намерите всичко: сувенири, подаръци, играчки, дрехи, изделия от различни занаяти и много други неща.

Веднъж на една сергия за икони видях жена да оглежда икона, обкована със злато. Обръщаше я оттук-оттам, явно много я харесваше, но нещо ѝ пречеше да си я купи. С моя оскъден гръцки разбрах, че се пазареше с продавача да ѝ направи отстъпка, но той не склони и жената си отиде наскърбена. Сигурно си е мислела, че ако има една такава скъпа, златна икона вкъщи, духовният ѝ живот ще е на ниво. Е, не знам какво си е мислела, но явно точно тази икона имаше значение за нея, защото друга не си купи.

Сетих се за този случай тази сутрин като четях кн. Исая. Вижте какво казва Господ в Исая 46: 5–13 за златните изработки, пред които коленичим и се молим:

5. На кого ще Ме оприличите, и с кого ще Ме сравните                       и съпоставите, та да бъдем подобни?

  6. Ония, които изсипват злато из мешеца,
И претеглят сребро с везни,
Те наемат златар, та го направя бог,
Пред който падат и се покланят;

7. Дигат го на рамо и го носят
Та го поставят в стаята си;
И той стои там, и от мястото си няма да мръдне;
човек вика към него, но той не отговоря,
Нито може да го избави от бедата му.

  8. Помнете това, и покажете се мъже;
докарайте го на ума си, вие престъпници.

9. Помнете предишните неща от древността;
Защото Аз съм Бог, и няма друг;
Аз съм Бог, и няма подобен на Мене,

10. Който от началото изявявам края,
И от древните времена нестаналите още неща,
И казвам: Намерението Ми ще устои,
И ще извърша всичко що Ми е угодно;

11. Да! рекох, и ще направя да стане;
Намислих, и ще го извърша.

12. Слушайте Ме, вие коравосърдечни,
Които сте далеч от правдата:

  13. Приближих правдата Си тя не ще бъде далеч,
И спасението Ми няма да закъснее.

Тази жена пред сергията искаше да си купи златна икона, но Бог казва, че това е само метал, който преди някой е носил в торбичка, дал го е на златар да го направи на бог, после си го носи вкъщи, слага го на едно място и той от там не мърда, нито може да избави от беда, а човекът пада и му се покланя.

Каква обида е това за живия, истинския Бог! Не го казвам аз това, Сам Бог го казва в Словото Си! Нарича тия хора коравосърдечни престъпници; „Запомнете – казва Господ – това, вкарайте го в ума си, защото Аз съм Бог и няма друг; и всичко, каквото съм казал, ще го изпълня. Вие сте се отдалечили от правдата, но тя не е далеч и спасението Ми няма да закъснее...”

Спасението няма да закъснее, но тези, които се кланят на икони дали ще са между спасените? Щом Господ ги нарича коравосърдечни престъпници....

Господ все още ни умолява да се върнем при Него. Има шанс за нас; прочетете предишната ми статия, тази е само допълнение към нея.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296128
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5418
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930