Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 18:49 - ХОДЕНЕ С ВЯРА
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1310 Коментари: 2 Гласове:
4



    imageimage      В живота си много пъти Бог ми е показвал своята милост и имам много опитности от всякакъв характер. Ето една от тях нарекох я „Ходене с вяра!“
        През 2004г бях изгонен от работа заради отказване да работя в събота. Останах без пукната пара. Ходех частно тук там, едвам закрепвахме положението. У дома нямахме пари да си купим дърва и брашно за зимата.
Една вечер коленичихме със съпругата ми, но този път молитвата ми беше по-различна. Изливах душата си и казах: „Боже мой, знам че ти ще промислиш!“.
         В събота взех китарата си и отидох на църква. В мисионските минути изпях една от моите авторски песни. Имахме и гости - пастор Емил Гроздев и един брат който не го познавах.Текста на песента гласеше: „Господ ще промисли за мен. Той ме обича. Ще Го следвам с вяра, където и да е.“
         Беше едно много приятно прекарване в църквата. Прибрах се много весел и вечерта в пет часа отидох на вечерната служба. На вратата ме посрещна сестра Недялка и усмихната ми подаде пет банкноти по двадесет лева. Сложи ми ги в ръцете и каза: „Златко, това е от Исуса.“
          Аз и върнах парите и й казах: :Не мога да ги приема от вас. Вие сте пенсионери хора и на вас ви трябват.“ Тя ми каза: „Вземи ги, не са от нас. Брата който дойде сутринта с Пастора ти ги дава!“ И разказа нещо интересно.
          Сутринта, когато се готвел да идва с пастор Емил Гроздев брата слязъл до колата, но в него прошепнал глас: „Вземи пари в теб. Има човек, който се нуждае от помощ.“
Той се качил горе, взел пари и през цялото време, докато пътувал към Ихтиман си задавал въпроса: „Как ще разбера кои е човека?“ Но когато съм излязъл да пея песента „Господ ще промисли за мен“, човекът разбрал, че съм аз.
Взех парите и по пътя, докато се прибера, плаках. Това беше моето ходене с вяра. Когато извадих парите у дома и ги оставих върху леглото, съпругата ми се почуди откъде съм ги взел. Разказах и всичко и тя заплака. Това беше чудо! Не познавах човека, нито той мен, но Бог чрез него ме благослови. Купихме си четири кубика дърва, по двадесет лева бяха тогава и два чувала брашно. Парите бяха точно!
          Никога няма да забравя това преживяване и докато пиша тези редове очите ми се просълзяват.
          Скъпи приятели, Бог знае нашите нужди и проблеми, стига да му се доверим в това кризисно време и да му кажем: „Имам Ти доверие, Исусе и днес пак желая Твоят Дух да ме води, за да ходя с вяра“.
           Яков 1:5-7 „Но ако някому от вас не достига мъдрост, нека иска от Бога, Който дава на всички щедро без да укорява, и ще му се даде. Но да проси с вяра без да се съмнява ни най-малко; защото, който се съмнява прилича на морски вълни, които се тласкат и блъскат от ветровете. Такъв човек да не мисли, че ще получи нещо от Господа.“
             Бог е готов да ни благослови със своите небесни дарове нека му се доверим!


            Златан Давидов - гр. Ихтиман



Гласувай:
4



1. stela50 - Ходене с Вяра... звучи много точно и ясно,
24.05.2015 21:23
но не е съвсем така - дълъг е пътят, докато човек стигне до тази мисъл
и произнесе думите - „Боже мой, знам че ти ще промислиш!“...
Всъщност в заглавието е събрана всичката мъдрост и поука по пътя
на живота... Ходенето с Вяра.
Хубаво е, че отново си тук, мила Ваня.
Прегръдки !

цитирай
2. vandela007 - Благодаря ти, Таня!
25.05.2015 22:19
Твоят коментар ме насърчава да опиша и една от моите опитности, в които Бог ми е показвал Своите милости.

(Няма да е скоро, но ще е следващият постинг.)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287539
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031