Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2014 15:44 - Отложеният постинг
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 26.01.2014 15:47


       Започнах да подготвям новия постинг; вчерашният  беше за второто идване на Исус Христос, а новият е – кога ще бъде това. В един момент  се замислих: дали има хора, които се интересуват от тези неща. Дали има християни, които вярват, че Исус Христос наистина ще дойде; ще сложи край на този живот, ще възкреси мъртвите и ще раздаде правосъдие над хората; ще пресъздаде нашата Земя и ще установи Своето вечно царство; и тези, които са живяли с вяра в Него, ще населят обновената земя.

Ще има между тях хора, които никога не са познавали Господ Исус Христос; и никога не са чували за Неговото учение, те просто са били добри. Живели са христоподобен живот според съвестта си. В такъв случай: какво ме ползва мен това, че знам за Второто пришествие; какво ме ползва това, че познавам пророчествата и знам белезите на последното време?

Може би само това, че аз живея с надеждата, която моето познание ми дава. А тези, които не вярват, живеят без тази надежда. За тях смъртта е краят. А аз вярвам, че при Второто пришествие Исус Христос ще възкреси Своите си за нов живот и се надявам да съм между тях.

Поразрових се из конкорданса и намерих следните неща: Плач Еремиев 3:26 Добро е да се надява някой и тихо да очаква спасението от Господа.   Тук Господ ми казва, че тази надежда, която грее в сърцето  ми в очакване на спасението, е нещо добро.

 

Марко 16:15 И Исус им каза: Идете по целия свят и проповядвайте благовестието на всяко създание. Тук ми казва навсякъде, където мога, да проповядвам Евангелието.

 

...И им каза: Идете, ето Аз ви изпращам като агнета посред вълци. Без коментар!

 

И в която къща влезете, първо казвайте: Мир на този дом! И ако бъде там някой син на мира, вашият мир ще почива на него; но ако няма, ще се върне към вас. Дано моите думи носят мир на четящите тук! Но той ще почива само на тези, които обичат мир и спокойствие.

 

Когато влизате в някой град и те ви приемат, казвайте: Божието царство е наближило до вас.  А като не ви приемат, излезте на улиците му и кажете: И праха, който е полепнал по краката ни от вашия град, отърсваме; но това да знаете, че Божието царство е наближило. Казвам ви: По-леко ще бъде наказанието на Содом в онзи ден, отколкото на този град. Не всички ще приемат евангелието...за жалост!

 

Който слуша вас, Мене слуша; и който отхвърля вас, Мен отхвърля; а който отхвърля Мен, отхвърля Онзи, Който Ме е пратил. Без коментар.

                                                                                            (Лука 10:2-16)

 

Така. Аз ще продължа да пиша, защото това, което съм научила, ме изгаря отвътре и не мога да не го споделя. За това съм тук.

А отложеният постинг - кога ще бъде Второто пришествие - утре. 


                 image



Тагове:   надежда,   огън,   Евангелие,


Гласувай:
4



1. stela50 - От теб научавам много интересни библейски закони,
27.01.2014 18:14
тълкувания, поднесени ясно, с факти и доказателства.
Уважавам твоите споделени мисли и знания, а и всеки
от нас има право да пише за това, което диктува сърцето му.
Бог е един за всички... и всеки изразява вярата и любовта си
по различен начин. С желание посещавам твоята страница
и винаги има какво да прибавя към моите мисли и знания.
Поздрав сърдечен с пожелание за хубава зимна вечер !
P.S. Не мога да забравя книгата ти, толкова истинска, човешка,
откровена и невероятно топло и сърдечно написана ...
Благодаря, Ваня !
цитирай
2. vandela007 - Дори
27.01.2014 19:57
само за теб, Таничка, бих продължила да пиша. А знам, че има и други :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288498
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031