Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2013 16:09 - УТРИННА МОЛИТВА
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2910 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       В книгата „Пътят към Христос” четем: „Посветете се на Бога сутринта; направете това първата си работа за деня. Нека молитвата ви бъде: „Вземи ме о, Господи, аз съм напълно Твой. Полагам всичките си планове в Твоите нозе. Употреби ме днес в служба за Теб. Пребъдвай в мен и нека цялата ми работа придобие смисъл в Теб.” Необходимо е да правим това ежедневно. Всяка сутрин се посвещавайте на Бога. Предайте всичките си планове на Него, за да бъдат придвижени или изоставени според това, което Неговото провидение ще покаже. Така ден след ден можем да предаваме живота си в ръцете на Бога и Той ще го оформя в съответствие с характера на Христос”. (Е. Уайт)

Защо сутрин? Защото дори и да сте безнадеждна нощна птица, какъв по-добър начин да започнете новия ден от този, да се потопите в Божието присъствие от самото начало на деня? А защо е тази образцова утринна молитва за полагането на всички наши планове в Неговите нозе? Защото какъв по-значим начин има от този, да предоставим всички свои часове на Неговото Божествено ръководство?

Представете си едно малко общество от Божиите избрани, прекарали своето време с Исус още в началото на деня! После пръснати по работните им места, под Неговото директно ръководство чрез Духа!

Представете си един толкова благословен град!

                                             

                                                     Дуайт Нелсън


 image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - Моята утринна молитва е много по...
13.04.2013 16:10
Моята утринна молитва е много по-дълга. Освен, че моля Господ да сложи своя „амин” върху моите планове и да ме употреби според волята Си, аз се моля за децата си, близките и всички от молитвения ми списък. Понякога молитвата ми е всеобхватна – за всички страдащи по лицето на цялата земя. Понякога се моля за много конкретни неща. Различно...
цитирай
2. stela50 - И моята молитва е подобна на твоята, Ваня ...
14.04.2013 15:13
Но не съм спазвала час, повече вечерно време.
Сега се замислих ... да, сутринта, началото на деня...
Благодаря, приятелко ...
Хубав ден и прегръдка от мен !
цитирай
3. merita - Деня ми внинаги започва с молитва. ...
20.04.2013 19:28
Деня ми внинаги започва с молитва.Благодаря на Бог , след което искам неговата благословия.Тъй като живота е дар от него, искам да имам неговия СВ.Дух за да ме води.Моля го да бъда като съд за почтена употребаи и във всичко което върша , да давам слава на неговото име.Моля да ме пази от предизвикателствата на Сатан, както и да ми прощава неволните грешки.Благодаря за жертвата на неговия с
цитирай
4. eien - Амин!
23.04.2013 16:25
Бог с Вас! Амин!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297528
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930