Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2013 22:39 - Проклятие, превърнато в молитва
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2782 Коментари: 2 Гласове:
7



            Моето молитвено пътуване е доста електично. Заемал съм методи от други и това ме е обогатило. Например от едно писмо на Дитрих Бонхьофер научих, че  негов приятел намерил истинска утеха в четенето на един псалм на ден. Това са най-богатите молитви в цялата литература и знам, че ще развълнуват и вашата душа.

На една Коледа ми подариха „Моето най-добро за Неговото най-високо” от Осуалд Чеймбърс – сборник от четива, чиито идеи са фокусирани върху Христос. Дълъг период от време тези четива ме обогатяваха духовно и вдъхновяваха молитвите ми сутрин.

Трета молитвена практика усвоих от приятеля си Роджър Морно, който предлага всеки ден да четем историята за разпъването на Исус. Казах си: Ако това е полезно за Роджър, може да бъде полезно и за мен! И така всяка сутрин бях в съприкосновение с най-високото място, до което можем да достигнем – върха на Голгота!

Четейки Евангелието от Матей 27 глава, един ден изведнъж осъзнах, че викът на тълпата в онзи петък сутрин пред съдилището на Пилат би могъл да се превърне в мощна молитва. „Кръвта Му да бъде на нас и на децата ни!” (Пилат, като видя, че никак не помага, а, напротив, че се повдига размирие, взе вода, уми си ръцете пред множеството и каза: Аз съм невинен за кръвта на Този праведник; вие му мислете. А целият народ отговори: „Кръвта Му да бъде върху нас и върху децата ни”. – Мат.27:24,25)

Сърцето ми трепна: не е ли това, за което всеки вярващ родител копнее за децата си?

В нощта на избавлението от Египет всички, чиито прагове са били отбелязани с кръвта на Агнето са били спасени от погубление! Така и кръвта на Божия Агнец – Исус, е спасителна за човеците!

Нека бъде на нас и децата ни! Да бъдат попръскани със скъпоценната кръв домовете ни и сърцата на децата ни; да бъдат защитени от покриващата Христова жертва! Господи, превърни проклятието в най-нужната молитва:Покрий ни с кръвта Си и защити ни. Спаси децата ни! Амин!

 

И когато децата ни пораснат и напуснат дома, защо да спираме молитвата? С духовните си очи все още можем да отидем на пръсти до тях, докато спят, и символично да поставим детето си под Божията защитаваща и спасяваща любов.

Помислете, има ли в молитвения ви списък човек, който да не се нуждае от такава молитва?

  

                                                        Дуайт Нелсън

           image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Какво по- велико от това - проклятие да се превърне в молитва...
29.03.2013 15:17
Такава молитва не може да не развълнува душата, да не
успокои сърцето ... Човек има нужда от подкрепа, особено
за щастието и бъдещето на децата си.
Истина е, че не съм чела евангелски писания, но при теб откривам
много истини и обяснения, съвсем достъпни и логични.
Добри дни, мила приятелко !
цитирай
2. vandela007 - Таня,
30.03.2013 02:58
Радвам се, че намираш статиите ми за интересни и поучителни. Истината е, че малко ги "преработвам". Дуайт Нелсън е писал четивата за хора, до известна степен запознати с пророчествата и основните учения на Библията. Но аз знам колко трудно ми беше отначало да разбера някои неща, да свържа някои събития, да намеря логична връзка между тях... Затова се старая да представям нещата колкото се може по-достъпни, дори за хора, които не са чели писанията. Далеч съм от мисълта, че сега вече съм наясно с всичко. И аз се уча. Изследвам, търся, сравнявам.
Това, което най-силно ме удивлява и не мога да разбера е: защо този велик, всемогъщ, вездесъщ Бог, който може само с една дума да създаде планети, живи същества и светове, се интересува от нас, грешните човеци на тази земя.Той е можел да ни остави да се самоунищожим и да си създаде милиарди нови, безгрешни същества вместо нас. Но, не! Иска да ни възстанови. Иска да се сприятели с нас, да общува с нас. Пожертвал е Сина Си за тази кауза! Каква е тази любов!
Аз, една прашинка в този Универс, съм обект на Неговото внимание! Общува с мен, отговаря на моите молитви чрез Словото Си, чрез обстоятелствата, чрез хора, внушение или провидение. Как е възможно това! Толкова ли съм важна за Него!
Това не мога да разбера!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297230
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930