Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 18:56 - СЪДЪТ НАД АДОЛФ ХИТЛЕР
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1373 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            Да си представим следната хипотетична ситуация: Адолф Хитлер е оцелял и е подведен под съдебна отговорност. В утрото на окончателната присъда съдията се обръща към съда: „Дами и господа съдебни зседатели, през последните няколко дни разсъждавах върху вашата присъда над обвиняемия дълго и задълбочено. Знам, че сте намерили Адолф Хитлер за виновен поради отвратителни пресъпления срещу човечеството. И съм съгласен с вас – той наистина е виновен. Но сега, когато вече трябва да произнесем присъдата, вземам своето съдийско решение. Оправдавам г-н Хитлер за ужасните му престъпления. Отхвърлям смъртната присъда за него”.

Веднага щом съдията произнася тези думи, съдебната зала наелектризирана скача и яростно протестира. Съдията удря с чукчето, за да усмири присъстващите. „Знам какво си мислите и чувам какво казвате. Аз поддържам закона и отстоявам справедливостта. Ето защо съм решил, че помилвайки Адолф Хитлер и обявявайки го за „невинен”, сам ще поема неговата справедлив присъда. Аз ще бъда екзекутиран вместо него”. И след дълго мълчание: „Заседанието на съда се закрива”.

Можете ли да си представите медийната реакция, повсеместния протест! Биха се появили заглавия като: „Съдия оправдава Хитлер и предлага сам да бъде екзекутиран!”.

 

Да се върнем към Божието слово: „...всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога, а с Неговата благост се оправдават даром чрез изкуплението, което е в Христос Исус.” (Римл.3:23,24)

Чухте ли? Всички съгрешиха! И кои се оправдават? Всички! И при това – даром.

Чрез смъртта на Христос всички – тчно така, цялата човешка раса, всеки човек получава възможност да бъде освободен от обвинението и смъртната присъда.

Това е смайващото изявление на вечното Евнгелие. Всички грешници са обвинени с основание и всички получават възможност да бъдат незаслужено избавени от присъдата – „чрез Неговата благодат”. На Голгота Съдията е понесъл смъртната присъда за цялата човешка раса. Той може да оправдае всички, защото е понесъл възмездието за всички.

Каква изумителна благодат!

 

                                                            Дуайт Нелсън

image




Гласувай:
9



1. apostapostoloff - Трябва да сме благодарни, че Бог ни изпрати Хитлер, защото
10.03.2013 03:50
така ВСИЧКИ разбраха, на какво е способен човек.
цитирай
2. vandela007 - От къде го взе, че ни го "изп...
10.03.2013 15:57
От къде го взе, че ни го "изпрати"!
цитирай
3. stela50 - Връщам се отново да прочета, Ваня ...
10.03.2013 16:41
Първият път набързо погледнах, но ме заинтригува
темата - никога не бях я поглеждала от такъв ъгъл.
Нищо не е случайно на този свят, всичко следва
определен ред, определен път и те среща с онова,
което е необходимо, задължително за изпълнение
на твоята земна мисия.Това, разбира се са само мои
размисли ... За Хитлер не ми се иска да пиша,
дори да мисля... Нещо застава на гърлото ми ...
В такива моменти сърцето ми допуска нетипични
за мен чувства да вземат превес... и се моля за
Божията Благодат...няма безгрешни хора, но има
много грешни ...
Благодаря ти за всичко, мила Ваня !




цитирай
4. vandela007 - Таня, цитирам те:
10.03.2013 17:16
"Нищо не е случайно на този свят, всичко следва
определен ред, определен път и те среща с онова,
което е необходимо, задължително за изпълнение
на твоята земна мисия"
Ако знаеш, колко съм съгласна с това! И колко много случаи мога да разкажа в подкрепа!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297223
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930