Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2012 18:02 - СВОБОДА
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 723 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 02.11.2012 18:10


Има свобода, която настъпва, когато нямаме нищо за криене. Когато живееш честно, имаш тази свобода. Твоята честност се измерва не с това, което казваш за себе си, а с това, което Бог и хората казват за теб.

Самуил е живял през целия си живот сред Божия народ. Водачите, които го предшестват, са безчестни и корумпирани. За Самуил е щяло да бъде лесно също да прави кмпромиси в делата си. В положението си на водач той би могъл да се възползва. Към края на живота си обаче, той може смело да се изправи пред своя народ и да ги запита има ли случай да е извършил престъпление срещу някого от тях. Те не могат да се сетят за нито едно. Тъй като внимателно е обуздавал себе си, може с увереност да поиска народът да каже дали някога е онеправдал някого по някакъв начин.

Ето ме; свидетелствайте против мене пред Господа и пред помазаника Му: на кого съм взел вола, на кого съм взел осела, кого съм онеправдал, кого съм притеснил или от ръката на кого съм взел подкуп, за да заслепя очите си с него, за да ви върна взетото?
А те отговориха: Не си ни онеправдал, нито си ни притеснил, нито си взел нещо от ръката на някого. (1Царе 12:3,4)

Иска се смелост да разкриеш живота си пред изпитателния поглед на другите. Но Самуил не се страхува. Той има увереност, която произхожда от безупречен живот.

 

Ако си онеправдавал другите, не можеш да промениш миналото, но можеш да решиш да живееш в абсолютна честност от този ден нататък. Праведният живот те освобождава и можеш да застанеш лице в лице с всеки човек, без да се срамуваш, като знаеш, че си се държал като Христос.

Ако репутацията ти е опетнена, потърси прошка от онези, които си засегнал. Помоли Бог да те води всеки ден в отношенията ти с хората, за да нямаш угризения за начина, по който си се отнасял с тях.


                          image

               Пророк Самуил помазва Саул за цар




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyuliak - Благодаря ти
04.11.2012 22:28
Беше ми много навреме. Защото имах проблеми да говоря право в очите на някои хора. Дори последният ми постинг е в този смисъл.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288771
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031