Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 06:13 - БОГ ТЪРСИ ГЛИНА
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                     Ето, както е глината в ръката на грънчаря,

        така сте и вие в Моята ръка, казва Господ.

                                             (Еремия 18:6)     

 

Глината няма планове за себе си. Няма стремежи за служене, нито неохота при изпълнението на дадена задача. Тя е само глина. Може да се моделира, пластична е и изцяло подчинена на волята на своя господар.

 

Случва се развълнувано да казваме на Бог: „Аз открих своята сила и дарби. Сега знам как най-добре да Ти служа.” В други случаи Го информираме: „Аз съм наясно с моите слабости, така че знам какво мога да правя за Теб.” И все пак това не е характерно за глината. Бог не е ограничен от нашите силни и слаби страни. Ето какво казва ап. Павел:  ...и Той ми каза: Доволно ти е Моята благодат; защото силата Ми в немощ се показва съвършена. И така, с преголяма радост по-добре ще се похваля с немощите си, за да почива на мене Христовата сила...защото когато съм немощен, тогава съм силен. (2Кор.18:9,10)

 

Бог търси тези, които като глина ще Му позволят да ги превърне в Свои инструменти и да извърши с тях небесното Си дело. Когато Божията задача изисква смирение, Той открива служители, желаещи да се смирят. Когато работата Му изисква ревност, Той търси човек, когото може да изпълни със Своя Дух. Използва като святи съдове онези, които Му позволяват да свали от тях ненужното, както грънчарят маха ненужния материал. Това не е дело на глината, затова не е нещо, с което може да се похвали.

Ако сте склонни да казвате на Отец какво можете и какво не можете да направите за Него, по-добре подчинете се на Неговия план и Му позволете да ви превърне в човека, когото Той иска да бъдете.

Бог знае как да доведе до спасение вашето обкръжение – семейство, приятели, квартал.

                                                                            Ричард Блекаби

 



Тагове:   християни,   глина,   служене,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299252
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930