Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2012 06:54 - СЕГА НЯМАМ ВРЕМЕ...
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3113 Коментари: 10 Гласове:
13

Последна промяна: 15.01.2012 10:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Днес една моя приятелка – Надето, щеше да навърши 45 години.

С нея се запознахме преди около 15 години пред един лекарски кабинет. Тя имаше бучка на гърдата и от дума на дума стигнаме до молитвата към Бога. Оказа се, че и тя е вярваща. Преди да се разделим, си разменихме телефоните и от време навреме се чувахме, да се осведомим една – друга за състоянието си.

Веднъж я поканих да дойде с мен на църква. Тя имаше много познания по източните религии, но исках да се запознае по-отблизо и с християнството.

Дойде. Присъства и на библейския урок, и после на проповедта. Каза, че всичко много й харесало, че и друг път може да дойде.

Не искх да я притеснявам, затова очаквах тя да ме потърси. Но мина доста време, затова накрая реших аз да й позвъня. Поговорихме и я попитх, не иска ли пак да дойде с мен на църква. Тогава тя ми отговори: „Ване, много бих искала, но сега нямам време. Децата ми са малки, имат нужда от мен. Виждам, че при вас много сериозно изучавате Библията. Това отнема време. Аз от малка вярвам, че има Бог, чувствам, че Той ми помага и съм доволна от връзката, която имам с Него. А ако имам свободно време, ще ти се обадя и ще дойда с теб да науча нещо.”

Разбрах. Затова повече никога не я поканих. Веднъж й позвъних ей тъй, да си поприказваме както преди, но тя или много бързаше, или не беше в настроение и набързо приключихме разговора.

От тогава измина почти година – нито аз й звънях, нито тя на мен. Една вечер се обади... синът й. И ми каза: „Мама каза да се молите в църквата за нея, защото е много болна.” Попитах дали мога да отида да я видя и на другия ден вече бях у тях.

Положението с бучката се усложнило, направили й операция и сега беше на легло.

От този ден нататък през ден, през два ходех у тях. Помагах с каквото мога. Понякога говорехве и за Бога, тя сама ме питаше, но тогава самата аз бях нова във вярата и не можех много да й бъда полезна. Още повече, че в главата й имаше мантри, чакри, ореоли сияния и не помня още какви неща. Не можех да се справя с всичко това, затова повиках на помощ жената на пастора. С нея започнаха Библейски курс. А ние с една друга приятелка от църквата – Мила,  се редувахме да помагаме на съпруга й в готвенето и пазаруването.

Когато Надето изкара Библейския курс, ни повика двете с Мила и ни показа библиотеката си. Каза да извадим всички книги, които са окултни и за източни религии и да ги изгорим. Събрахме две чанти с книги и на една поляна, зад един изоставен фургон, запалихме книгите и ги изгорихме. Така Надето приключи с другите религии.

После пожела да се кръсти, но състоянието й се беше влошило и не можеше да дойде в църквата, затова я кръстиха без потапяне във вода, само чрез гласуване на църквата.

Скоро след това медицината вече беше безпомощна и Надето си отиде.

Остави млад съпруг и две малки деца. Спомних си как ми каза: „Сега нямам време, децата ми имат нужда от мен!”

А Исус казва в Матей 6:33 „...първо търсете Неговото царство и Неговата правда; и всичко това ще ви се прибави.”

И в  Исая 55:3Приклонете ухото си и елате при Мене, послушайте - и душата ви ще живее...”




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. prespanski - Хубаво, че си е отишла с вяра в Хри...
14.01.2012 09:43
Хубаво, че си е отишла с вяра в Христос.
цитирай
2. stela50 - Тъжна история , Ваня ... Наистина често казваме няма време ,
14.01.2012 11:35
но не мисля , че това е причината . Тогава тази мила млада жена
така е усещала и чувствала ,че трябва да постъпи , да отдаде
и последните си сили на децата , сам Бог , в когото е вярвала
със сигурност е подкрепил нейното решение . По - късно
пак ръката на Бог е била над главата й ... и тя сама е потърсила
теб и пастора , за да разбере непознатото и да укрепи Вярата си .
Мъчно ми е за нея , моля се да е намерила покой и светлина ,
където е сега . Бог да помага на децата й в трудния път без майка ...
цитирай
3. анонимен - juli13
14.01.2012 17:53
Понякога се случва да няма време дори за покаяние .Добре че е повярвала!
цитирай
4. vandela007 - Хубаво, че си е отишла с вяра в Хри...
14.01.2012 17:58
prespanski написа:
Хубаво, че си е отишла с вяра в Христос.

Да! А малко преди това каза: Зная на Кого поверявам децата си. И се помолихме за тях Господ да ги пази.
цитирай
5. vandela007 - но не мисля, че това е причината. ...
14.01.2012 18:21
stela50 написа:
но не мисля , че това е причината . Тогава тази мила млада жена
така е усещала и чувствала ,че трябва да постъпи , да отдаде
и последните си сили на децата , сам Бог , в когото е вярвала
със сигурност е подкрепил нейното решение . По - късно
пак ръката на Бог е била над главата й ... и тя сама е потърсила
теб и пастора , за да разбере непознатото и да укрепи Вярата си .
Мъчно ми е за нея , моля се да е намерила покой и светлина ,
където е сега . Бог да помага на децата й в трудния път без майка ...

Така е, ние никога не знаем със сигурност причините, поради които ни се случват разни неща. Но със сигурност е добре когато чуем Божията покана да не се бавим.
"Днес, ако чуете гласа Му,
не закоравявайте сърцата си" - се казва в Посланието към евреите, 3 гл.
И още: "Йов 33:14 Защото Бог говори веднъж и дваж,
само че човекът не внимава."

Не знам.... Аз много вярвам на писаното слово. Още от малка, като прочета нещо написано, го вярвам. Човек много лесно можеше да ме излъже или подведе като ме накара да прочета нещо в някой вестник или книга. А от както се запознах с Бога, вярвам на всичко, което пише в Билията и само на нея. И на Бога описан в нея.
Но хората сме различни. Всеки си избира в какво и в кого да вярва.
цитирай
6. vandela007 - Понякога се случва да няма време ...
14.01.2012 18:26
анонимен написа:
Понякога се случва да няма време дори за покаяние .Добре че е повярвала!

Да, повярва и си отиде спокойна. Ходехме уж да й даваме кураж, а тя с невероятния мир, който имаше ни насърчаваше и ни успокояваше.
цитирай
7. stela50 - Не зная дали правилно си ме разбрала , Ваня ...
14.01.2012 21:33
Библията не случайно е наречена книга над книгите ,
в нея е описан животът , само трябва да се чете
и открива истината . Разбира се , писаното слово
е много важно , но аз исках да кажа , че жената
е вярвала Бог и се е надявала , бързала е ...
както се случва с много от нас , но идва момент ,
когато разбираш , когато започваш да четеш и тълкуваш .
За мен също Библията е Велика книга .
цитирай
8. vandela007 - Мила Таня,
14.01.2012 22:58
stela50 написа:
идва момент ,
когато разбираш , когато започваш да четеш и тълкуваш .
За мен също Библията е Велика книга .


Благодаря ти за този коментар. Напълно те разбрах, ти си права. Така казва и Библията:

Екл. 3:1-8 Има време за всяко нещо и срок - за всяка работа под небето: време за раждане и време за умиране; време за събаряне и време за градене; време за плач и време за радост; време за търсене и време за изгубване; време за мълчание и време за говорене; време за война и време за мир.

За всичко си има време и всеки има своя ден и своя момент.
Благодаря ти за добрината!
цитирай
9. анонимен - не е въпросът да търсим "причината" някой да умре -
15.01.2012 14:08
това според мен е много огромен въпрос който само Бог разбира докрай - но ситуацията наистина е показала как важното в живота е Едно, и добре че тази добра жена е имала шанса чрез Християните да заяви желанието да спаси душата си!

Спасението не е просто някакво "разбиране" за Бог, предположения из ума ни, че Го има, старание горе-долу да пазим някакъв морал /което е животът на 99 процента от хората/.

Има определени действия - изповед, покаяние, признание че Тялото на Господ Исус са християните от някоя църква - да, тия непознати, понякога нито богати нито най-образовани хора... Спасението изисква да разбереш че за Бог сте еднакво любими и специални...
цитирай
10. анонимен - не бях си влязла с паролата...
15.01.2012 14:09
не съм "анонимен" - а http://lyuliak.blog.bg/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288498
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031