Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 06:06 - Възрастните са като децата
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2200 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
               На третата година се роди още едно сладко момиченце в семейството. Кали му казваше Беба, и ние така му викахме. Не ми беше лесно с двете, но наближаваше времето да се пенсионирам и си давах кураж.                Докато се грижех за тях, често си мислех: колко много ние, възрастните, приличаме на децата по отношение на Бога. И ние като едни капризни деца сме нетърпеливи, непослушни, инатести и сякаш по-добре от Бога знаем кое е добро и кое не за нас.               За това се сетих, когато приготвях храничката на детето. За да не му е скучно,  го слагах на помощното столче на масата, да ме гледа. Да кажем: сварила съм морковите, картофите, зеленчуците и ги пасирам за супичка. Кали няма търпение и посяга към някой зеленчук. Вземам ѝ го от ръцете и ѝ казвам, че ще направим вкусно ядене за детето; но тя нали е на възръст, когато и гръцки не разбира, дърпа, иска си моркова и даже ми пречи.              Аз искам да ѝ дам най-доброто – супичка, овкусена със зехтинче, солчица, лимонче, а тя си  плаче за безвкусния зеленчук.              Понякога и ние сме същите – искаме нещо, обръщаме се към Бога в молитва, ама толкова много го искаме и толкова нямаме търпение, че даже Му „помагаме”. Така понякога пречим на Бога и осуетяваме Неговите намерения. А в същото време Той ни приготвя нещо по-хубаво и избира най-подходящия момент, за да ни го предложи.                    Или: сложила съм Кали на леглото, но на нея ѝ харесва да си играе на края; премествам я, защото може да падне, а тя пак отива към края. Упорита, даже пищи и ме рита.                Ние, възрастните също обичаме да си „играем” на опасни места. Бог ни предупреждава, но ние си знаем, даже ритаме и се бунтуваме...                „Бог казва, но аз мисля” – имаше такава книжка.                Така съгрешават Адам и Ева в Едемската градина. Бог ги предупреждава да не ядат  само от едно дърво в градината; и че ако ядат, ще умрат, но „Ева яде, даде и на мъжа си, та и той яде.”                Последствията бяха фатални за цялото човечество.
image
СЪСТРАДАНИЕ - бях си изгорила ръката


image
НА ЛЕЛЯ КУКЛАТА!

image
МОЯТА ПРИНЦЕСА


image
ЦВЕТЕНЦЕТО МИ!


image
ГЪЛЪБИЧКАТА МИ


image
ШОФЬОРКАТА МИ - на колелото


image
ДВЕТЕ МИ РОЖБИЧКИ


image
ПОСЛЕДНА СНИМКА ЗА СПОМЕН - минутки преди да напусна дома завинаги



Гласувай:
14



1. stela50 - Колко хубаво си го написала , Ваня ...
27.06.2011 08:35
Много подходящи и истински са примерите за сравнение . Замислих се
и в мислите ми се родиха подобни преживявания .
...Така понякога пречим на Бога и осуетяваме Неговите намерения. А в същото време Той ни приготвя нещо по-хубаво и избира най-подходящия момент, за да ни го предложи...
А снимките са великолепни , особено " Състрадание " ...вълнуващи .
Поздрави и благодарности за за хубавия постинг .
Приятен ден !
цитирай
2. vandela007 - За снимките:
27.06.2011 11:15
Те са много, може да имат и хиляда; беше ми трудно да избера няколко, но се върнах да разгледам отново СЪСТРАДАНИЕ:
Детето гледа изгореното място и състрадава заедно с мен, а аз с блажената усмивка на Мона Лиза се радвам, че има едно ангелче, което ми съчувства.
Нали личи колко много се обичахме?
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Много сте сладки!:)
27.06.2011 12:33
Чудесен постинг, Ваня! Явно е трябвало да се срещнете и да бъдете заедно...
Хубава седмица!:)
цитирай
4. mirachopi - Обичала си ги..
27.06.2011 13:08
Виждалали си ги след това?
цитирай
5. vandela007 - Чудесен постинг, Ваня! Явно е тр...
27.06.2011 15:27
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудесен постинг, Ваня! Явно е трябвало да се срещнете и да бъдете заедно...
Хубава седмица!:)

Да! Кали е едно от най-хубавите неща, случили се в живота ми.
цитирай
6. vandela007 - Виждалали си ги след това? Да, ...
27.06.2011 15:29
mirachopi написа:
Виждалали си ги след това?

Да, видях ги пет години след това, но за това ще направя постинг със снимки.
цитирай
7. pisatelkata - Прекрасни дечица!
27.06.2011 16:10
Прекрасни дечица!
цитирай
8. vandela007 - Прекрасни дечица! Наистина. ...
27.06.2011 18:27
pisatelkata написа:
Прекрасни дечица!


Наистина. Малкото беше бебе, като го оставих, но Кали растеше умна, красива, милостива и добра.
цитирай
9. kleopatrasv - Интересно ми беше, благодаря, че ...
28.06.2011 21:07
Интересно ми беше, благодаря, че сподели всичко това. На последната снимка сте излезли чудесно, последен хубав спомен от това място.
цитирай
10. vandela007 - Аз затова си направих блог,
28.06.2011 21:51
Имах нужда да споделя... Дядо ми остави две тетрадки със спомени, майка ми - две, пък аз си направих блог.
kleopatrasv написа:
Интересно ми беше, благодаря, че сподели всичко това.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287899
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031