Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 19:44 - Всичко зависи от това: имало ли е в гроба тяло.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3199 Коментари: 10 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Здравейте!          Намирам се в Лондон и не мислех, че от тук ще пиша в блога, но реших да надникна и видях в съобщенията си вашите поздрави за празника. Благодаря на всички, които са се сетили за мен на Възкресение – празникът на празния гроб.       Има милиарди гробници на земята, но някои от тях са световно известни. Например хиляди хора се стичат да видят Тадж Махал – великолепна, грациозна, величествена. Казват, че даже отражението й, потрепващо в басейна под меката светлина на луната е несравнимо и неописуемо. Този паметник на любовта несъмнено е най-красивата гробница – всъщност вероятно най-красивата сграда в света. Нейните изящни куполи и заострени върхове от бял мрамор са инкрустирани с полускъпоценни камъни в нежни форми.       Като гробница тя е известна с това, че е неизразимо красива.          Хиляди почитатели посещават гробницата  на цар Тутанкамон. Там могат да се видят погребалната камера и каменния саркофаг, в който някога е лежало тялото му. Там са и многобройните предмети, с които е бил погребан царя. Това е една от малкото гробници на египетски фараони, които не са ограбени от крадци, преди археолозите да ги открият.        Гробницата на Тутанкамон е известна с това, че е пълна.          Има и друга една гробница. Тя се намира в Ерусалим. Там, където Исус Христос е бил погребан.        Гробницата на Исус Христос е извеснта с това, че е празна.         Възкръсналият Исус казва: „Аз съм Първият и Последният, и Живият; бях мъртъв и ето, живея до вечни векове...”  (Откр. 1:17,18 )              Изявлението на Исус: „Аз съм...Живият” са думи на Победител, които прокънтяват и възгласяват вечната победа над смъртта. Тържеството на Евангелието не е дошло чрез мъртъв човек, а чрез Живия, който живее до вечни векове. Ако Христос не е излязъл от онзи гроб, тогава никой друг няма да излезе. Ако Исус и днес все още е мъртъв   и е погребан някъде, тогава всяко погребение, на което присъстваме, е краят – без никаква надежда за бъдещето.          „Няма Го тук, но възкръсна!” (Лука 24:6)          Лично аз вярвам, че това е най-великото съобщение, съществувало някога. Ами ако е вярно? Ако е вярно, това са най-разтърсващите думи, на които вселената е ставала свидетел – АКО тези думи са истина. Вярваща съм вече 19 години. Надявам се да ме разберете, като ви кажа, че съм заложила целия си живот, бъдещето на семейството си на каузата на християнството въз основа на тази вяра. Може би си казвате: „Не ме интересува в какво вярваш ти!” Правилно! Но АКО това е вярно, заслужава си човек да провери, защото Исус заявява: „Тъй като Аз живея и вие ще живеете” (Йоан 14:19 )         Ние, християните, не вярваме в един мъртъв Спасител, Който е все още в гроба. Тържеството на възкръсналия Христос пленява въображението, сърцето, самия живот на хората и ги променя така, както нищо друго не е променяло някога света.

 

     ЧЕСТИТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Истина е, Той възкръсна за да живеем ...
26.04.2011 20:20
Истина е, Той възкръсна за да живеем ние!
Бъди Благословена сестрице с ВЯРА!
ТОЙ ТЕ ОБИЧА!
цитирай
2. vandela007 - Истина е, Той възкръсна за да живеем ...
26.04.2011 23:58
pevetsa написа:
Истина е, Той възкръсна за да живеем ние!
Бъди Благословена сестрице с ВЯРА!
ТОЙ ТЕ ОБИЧА!

Нека Божиите благословения да са и над теб, и милото ти семейство!
цитирай
3. pisatelkata - Христос воскресе!
27.04.2011 01:41
Христос воскресе!
цитирай
4. bizcocho - Нека бъде Светлина!
27.04.2011 03:06
Нека бъде Светлина!
цитирай
5. stela50 - Честито Възкресение Христово , Ваня !
27.04.2011 10:43
Мир ,Любов и Светлина .
цитирай
6. vandela007 - Христос воскресе!. . Наистина в...
27.04.2011 11:00
pisatelkata написа:
Христос воскресе!

.
.
Наистина воскресе и това е надеждата на цялото човечество.
цитирай
7. vandela007 - Нека бъде Светлина! Исус е све...
27.04.2011 11:09
bizcocho написа:
Нека бъде Светлина!

Исус е светлината:
"Тогава Исус отново им говори: Аз съм светлината на света; който Ме следва, няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота." (Йоан 8:12)
цитирай
8. vandela007 - Честито Възкресение и на теб!
27.04.2011 11:15
stela50 написа:
Мир ,Любов и Светлина .

Нека надеждата за един бъдещ, вечен живот грее в сърцата на всички ни.
цитирай
9. makont - Христос воскресе!
27.04.2011 11:57
Мила Ваня, бъди жива и здрава, бъди винаги щастлива и усмихната! Светлина в душата и вяра и любов във сърцето!
цитирай
10. vandela007 - Честито Възкресение и на теб!
27.04.2011 12:24
Божиите благословения над теб и твоите обични!
Нека Бог вложи в сърцето ти КОПНЕЖ по вечната Родина, която ни е обещал и ВЯРА, че това ще бъде!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288470
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031