Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2010 20:37 - Изобличение.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1136 Коментари: 4 Гласове:
5



        И така: установихме, че Бог не наказва човека за греховете му в този живот – ще има ден на съд; и още, че Сатана е авторът на греха и всички резултати от него. А също, че ние сами си докарваме много беди, нарушавайки законите, които Бог е дал за да живеем добре, здрави и щастливи. Тогава какво има предвид Свещеното Писание, като казва: „Да не ти дотяга, когато Господ те изобличава.” (Притчи 3:11)?        Защо Бог ни изобличава? За да ни накаже или за да ни научи на нещо? Преди няколко години имах опит с едно дете. То непремено искаше да „хване” пламъчето на една свещичка. Аз го бутам, то пак посяга. Накрая се отказа. Какво щеше да стане, ако бях му позволила, макар и със съжаление, да го докосне? То ще плаче, аз ще духам пръстчето напомняйки, че се е изгорило, защото не ме е послушало. И... щеше да получи добър урок, нали?        Ами ако бях взела малкото пръстче и го бях допряла до горящия пламък, като му кажа: „Виж, надявам се това да те научи да пазиш пръстчето си от горящи свещи!” Винаги след това обаче детето щеше да обвинява мен за страданието. Аз щях да съм тази, която го е наложила.        Изводът е ясен: има голяма разлика между това да знаем, че Бог тъжно позволява съществуването на греха с всичките му последици и това да вярваме, че Той го създава и ни налага последствията.     В светлината на Голгота, където Синът на Бога се е пожертвал вместо мен, за да плати наказанието за греховете ми, не мога да се съмнявам в милостта и любовта Му. Може да не разбирам винаги защо минавам през изпитания, но не мога да се съмнявам, че Бог ме обича. Апостол Павел посочва, че характерът, който изграждаме, се разкрива чрез постигащите ни изпитания. Като пека кекса, аз бутам една клечка в тестото и ако трябва, пак го връщам във фурната. Бог няма нужда да ни мушка, за да установи дали ни стига. Той ни познава, знае колко можем да издържим, колко ще ни е необходимо, за да видим нуждата си от Него и от характера, който само Той може да развие в нас.     Аз имам пред себе си само краткия си живот; Бог държи пред Себе си цялата вечност. Дано никога не Го обвиня за изпитанията си. Дано никога не кажа, че Той е авторът на страданията от греха. По-добре е да положа измореното си сърце върху прободената Му ръка, която има силата да спасява с увереността, че „Бог никога не води децата Си по друг начин, освен по този, който сами биха си избрали, ако можеха да видят края от началото и да съзрат славата на целта.”     А целта е Новата земя, когато Исус ще живее заедно с човека и „те ще бъдат Негови люде; и сам Бог, техен Бог ще бъде с тях. Той ще обърше всяка сълза от очите им и смърт не ще има вече; нито ще има вече жалеене, ни плач, ни болка; първото премина. И Седящият на престола рече: Ето, подновявам всичко.” (Откр. 21:3-5)         Бог ще бъде с нас, ще обърше всяка сълза.         И моите. . .



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - Мила Мiaa!
23.11.2010 20:47
Хората се радват на хиляди и хиляди гласове. Давам си сметка, че моят блог не е много популярен, но твоят глас тази вечер оформи скромното, но красиво число 555!!!
Благодаря ти! Усмихната вечер!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Вандела, благодаря ти!
23.11.2010 21:28
Постингите ти ми помагат. Уж знаем тези простички истини, но истината никога не е лесно достъпна. Трябва да я чуем със сърцето... Хубава вечер, да си жива и здрава!
цитирай
3. vandela007 - Наде!
23.11.2010 21:49
Най-голямата радост за мен е да чуя, че съм полезна на някого. Наистина пиша само което е минало през сърцето ми.
Топла вечер; топло да ти е и на сърцето!
цитирай
4. анонимен - И моите... и на децата ми!
20.01.2011 14:07
И моите... и на децата ми!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1300108
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930