Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2010 23:49 - Дамян
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3554 Коментари: 14 Гласове:
4



       Обадих се на Дамян; казах му, че си купих Библия и си намерих църква. Радвал се за мен. И той си имал Библия, но нямал време да чете. А църква си нямал – ходел по най-различни.       Чухме се още няколко пъти, но взаимно загубихме интерес един от друг.  Дамян с нищо не се различаваше от другите мъже в живота ми, които... бяха и си отидоха;  отхвърляха ме и оставяха душата ми наскърбена.  Той беше мноооого харесван мъж, предварително си знаех какво ще стане, тъй че бързо го прежалих. Сега имах нова любов в  сърцето си – Исус. Той е верен и няма да ме изостави. В Евр. 13:5 Бог е казал: „Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя.” Това искам: някой да ме обича толкова, че никога да не ме остави и никога да не ме забрави.           Никога, завинаги, вечно, безкрайно...все категории, с които борави идеализмът, но аз не исках нищо по-малко от това!!! Най-после го намерих и няма да се откажа!      В Библията намирах много стихове, които така ми лягаха на сърце, сякаш за мене бяха писани. Сякаш Бог сам насочваше вниманието ми към тях. Четях, благодарях и плачех от радост.          В кн. Исая 54:4-6 прочетох: „Не бой се . . . защото ще забравиш срама, който си изпитвала в младостта си, и няма повече да носиш укора, който си носила като изоставена. Защото твоят съпруг е Творецът ти, чието име е Господ на Силите; и изкупителят ти е Святият израилев, Който ще се нарече Бог на цялата земя. Защото Господ те повика като жена, изоставена и наскърбена духом. Да! Жена взета в младост, а после отхвърлена.”       Колко чудесно! Бог ми казва да не се боя и ми обещава, че ще направи да забравя времето на страдание от младостта ми; укора, който съм носила като изоставена; изтерзаното си, нещастно, самотно моминство. Нагрубявана, обиждана, унижавана, необичана жена. Сега Той ще е моят съпруг – Господ на Силите.       Благодаря Ти, Господи! Теб съм търсила през целия си живот. Полагам цялото си доверие в Теб! Пази ме, закриляй ме, помагай ми, променяй ме, направи ме да съм Твоя!            


Тагове:   Дамян,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - etooo,
22.06.2010 14:44
и коментари вече няма. Намеси ли се религия и производни глупости, работата се прецаква.
И ако блога беше книга - няма вече читатели. Ако беше филм - няма зрители. Продуктът е ненужен на пазара. Кому е интересно да научи за слабостта на хората? (защото религията е за слабите, поне в християнския си вариант!) Класическият любовен роман или филм винаги показва силата на любовта, героинята се бори, страда, но побеждава. Имах такива очаквания към твоията история. Но ти се скри зад библеиските клишета, намери опование в евангелски цитати, вместо любов с жив мъж. Страх от повторение на предишния сценарий? Ами който не опитва, не печели. Е верно, господ няма да те зареже. Защото е само в твоята фантазия.
Карла
цитирай
2. vandela007 - Даааа!
22.06.2010 19:34
Вярата в Бога не е популярна. Пикантерията свърши, читателите намаляха. Съжалявам, че малко хора се интересуват от предложението на Исус Христос, но винаги е било така. В предпотопния свят само осем души (Ной и семейството му) са се спасили в ноевия ковчег. Всички останали не са повярвали и загинали в потопа. Защо да се надявам, че сега е по-различно!
цитирай
3. vandela007 - Казваш:
22.06.2010 20:00
"Религията е глупост". Пак ще цитирам Библията. ( Непрекъснато го правя, защото непрекъснато се учудвам на единомислието ми с нея. Преди да повярвам, като четях някоя книга, в тетрадка си записвах разни мисли и цитати, които ми допадаха. Като почнах да чета Библията, си направих нова тетрадка, но после я зярязах - толкова много неща трябваше да препиша!!!) Та...за глупостта: "Естественият човек не възприема това, което е от Божия Дух, защото за него то е ГЛУПОСТ; и не може да го разбере, понеже то се изпитва духовно." (1Кор.2:14)
Благодаря на Бога, че е отворил духовните ми сетива, за да възприемам това, което е от Божия Дух и да го разбирам. За мен то не е глупост, а живот.
цитирай
4. vandela007 - Моят живот
22.06.2010 20:23
не е пазарен продукт. Разказът ми не е класически любовен роман. Това е история на моята вяра. В романите и филмите историите на героините завършват с любов с мъже; в християнските книги завършват с любов с Бога. Аз обичам да чета такива книги. Дори само един да ми повярва и да му е интересна моята история, ще съм благодарна. Нямах шанса да изживея любов с жив мъж. Но любовта на Исус е също жива, не е плод на фантазията ми. Бог съществува реално и се доказва в живота ми. Всеки намира това, което търси. Щастлива съм. . .
цитирай
5. menyanthe - Еххх...
24.06.2010 14:20
С този си коментар направо ми разби илюзиите... Така се надявах, че сте се събрали с Александър... Пък ти - така ни отряза надяващите се... Иначе наистина - религията, Библията - да, разбирам защо ти харесва, разбирам какво намираш в нея, както и защо си я включила в историята - тя все пак заема доста важна част (дори и при моята теория за край на историята, а пък ако това наистина е краят на твоята интересна история - ех, жалко... все си мислех, че ще има още...).
цитирай
6. vandela007 - Е,
26.06.2010 23:20
Има и още. Нямам време тия дни - ремонти: на колата, на апартамента, а и други ангажименти... Най-новото, от оня ден - гледам, че си пуснала постинга си на 24-ти в 2 след обяд. Точно тогава Красимир се е оженил. Това е малко информацийка в аванс, не се сдържах да не го напиша. Но все пак, нека да е по реда си!
Благодаря ти за разбирането.
цитирай
7. анонимен - ще се ожени, разбира се!
28.06.2010 21:52
за нормална жена, без съмнение. а ти им запомняй датите. записвай ги в православното календарче. (сектите въобще издават ли такива или наблягат на агитационни листовки само?)
цитирай
8. vandela007 - До анонимен 7:
01.07.2010 10:18
Кога станах ненормална? Като повярвах или все съм си била... И в какво се състои моята ненормалност?
И аз като тебе не си падам по сектите.
цитирай
9. icebarbi - за нормална жена, без съмнение. а ти ...
22.07.2010 11:26
анонимен написа:
за нормална жена, без съмнение. а ти им запомняй датите. записвай ги в православното календарче. (сектите въобще издават ли такива или наблягат на агитационни листовки само?)



Ах, свещена слепота, във вода газят жадни ходят. Толкова често използвате „Секта” а поне веднъж направихте ли си труда да се информирате какво точно значи !!!!!!!!
Има около 2 000 християнски деноминации и не са секти, вярно е има различия и противоречия но това идва от самото ни човешко естество.

А по отношение на православните празници, отворете история на религиите или просто християнската за да видите всички тези празници, светци,свещи кои ги въвежда и изобщо колко християнски са те !!!
цитирай
10. icebarbi - и коментари вече няма. Намеси ли се ...
22.07.2010 11:27
анонимен написа:
и коментари вече няма. Намеси ли се религия и производни глупости, работата се прецаква.
И ако блога беше книга - няма вече читатели. Ако беше филм - няма зрители. Продуктът е ненужен на пазара. Кому е интересно да научи за слабостта на хората? (защото религията е за слабите, поне в християнския си вариант!) Класическият любовен роман или филм винаги показва силата на любовта, героинята се бори, страда, но побеждава. Имах такива очаквания към твоията история. Но ти се скри зад библеиските клишета, намери опование в евангелски цитати, вместо любов с жив мъж. Страх от повторение на предишния сценарий? Ами който не опитва, не печели. Е верно, господ няма да те зареже. Защото е само в твоята фантазия.
Карла



Принципите не са за слабите а за силните, слабите ги погазват при най малкият проблем и се оправдават, че то вярата не е за тях, но причината е една !!!
цитирай
11. icebarbi - Дерзай Ваня, твоята вяра ще те спаси ...
22.07.2010 11:29
Дерзай Ваня, твоята вяра ще те спаси ;))))))
цитирай
12. vandela007 - Благодаря!
22.07.2010 12:10
За подкрепата, за разбирането.
Бях кандидат-студентка, когато във влака слушах хора да говорят за Бога, за Исус Христос и Светия Дух. Нищо не разбирах, но със сърцето си усетих, че има в този свят нещо непознато за мен, което ме привлича.
Пиша за тези, които тихо четат тук и сърцата им закопняват за този Нов свят. Дано съм успяла, дано се спасят колкото може повече хора!
цитирай
13. icebarbi - Амин !! и най вече любимите ни хора ...
22.07.2010 20:01
Амин !! и най вече любимите ни хора ;))
цитирай
14. vandela007 - !
02.10.2010 16:35
Желая ти го от сърце, мила: за теб и любимите ти хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288002
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031