Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2010 01:36 - Любовта, която нито един мъж не можа да понесе.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2272 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 08.03.2021 18:40


         Бях чула една история за млад офицер, който се влюбил безнадеждно в момиче. Историята е дълга, но аз само в резюме: момичето не отговорило на чувствата му и той от отчаяние се гръмнал. Слушах като я разказват, коментират, питат как е станало, къде, кой го е намерил... а аз си мислех: „Как не се намери един да ме обича толкоз много, че да е готов да умре заради мене!!!”  

       

         Когато тръгнах на църква, си купих Библия. От нея научих, че има Един, който е умрял за мене. Един, който ме обича толкова много, че е дал живота си, за да живея аз. Исус Христос!

         Отначало не ми беше ясно: как така е умрял, за да живея аз. Та нали съм се родила и си живея! Защо е необходимо някой да умира, за да живее друг! Постепенно, продължавайки да чета и слушайки проповедите на пастора, разбрах, че нашата планета е заразена от бацила „грях”. И всеки човек е заразно болен. А „заплатата на греха е смърт” (Римл. 6:23).
Следователно аз, като заразена от греха, заслужавам смърт. Но Исус ме обича, нещо повече - предлага ми да живея в Неговото царство. Затова на кръста, на Голгота, умира Той вместо мен. Все едно, че моите грехове Той ги е извършил. Поема греховете ми върху Себе си и умира със смъртта, която аз заслужавам.
И сега: ако аз приема тази жертва; ако повярвам, че Исус е умрял вместо мене, в Съдния ден Той ще ме възкреси и ще живея - завинаги с Него. Ето за този живот става въпрос. Затова се казва, че е умрял, за да живея аз.

          Това не ми стана ясно изведнъж. Много време трябваше да мине да го разбера. Докато накрая стихът от Йоан 3:16 ми стана любим: „Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот.”

          От любов към хората „...Бог даде Своя Син...” Един родител знае какво значи да имаш син и да го дадеш. Не можеш да го дадеш! Аз моят не го давам!!! За нищо!

           Бог даде Своя... Колко трябва да обича хората, за да го направи?!?

           И колко трябва Исус да ни обича, за да умре с позорна смърт на кръст!

         Той беше презрян и отхвърлен от хората, човек на скърби и навикнал на печал; презрян беше и за нищо не Го счетохме. Той понесе печалта ни и със скърбите ни се натовари; а ние Го счетохме за ударен, поразен от Бога. Но Той беше наранен поради нашите престъпления, бит беше поради нашите беззакония; върху Него дойде наказанието, донасящо нашия мир и с Неговите рани ние се изцелихме.” (Исая 53:3-5)

             Каква любов! Да умреш заради хората, които те отхвърлят, унижават и презират. Хората, които не ти вярват и ти се подиграват! Господи, прости им, те не знаят какво правят!” – извика Исус от кръста. Това умът ми не го побира!

            Каква любов наистина! Необяснима, невероятна, невъзможна по човешки! Божествена!

           „...за да не погине нито един, който вярва в Него...”

           Нито един? Прекрасно! На всеки Бог дава шанс да бъде възкресен за вечен живот! Само да повярва в това!!!

           Тази чудесна новина трябва да бъде съобщавана по медиите. Изключителна вест! Всеки трябва да я чуе. Смъртта е победена и бедните човеци от планетата Земя имат шанс да станат жители на Небесното царство!

             Исусе мой! Спасителю мой! Благодаря Ти за обичта. Никой не ме е обичал толкова много, че да умре за мен. Щастлива съм, че и аз мога да Те обичам. Толкова, колкото може цялото ми сърце, без да намираш любовта ми да досадна и обсебваща. Толкова, колкото нито един мъж не можа да понесе.





Тагове:   мъж,   кръст,   можа,   любов,   исус,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Vandela,
31.05.2010 15:32
dotuk slediah bloga i istoriata s Alexander, no rabotata neshto zacikli, a s evangelskite citati napravo premina granicite na razumnoto.
Mislia, che az napisah parvia komentar v bloga ti. Togava beshe interesno...
цитирай
2. sonitalia - . . ., a s evangelskite citati nap...
01.06.2010 22:15
анонимен написа:
..., a s evangelskite citati napravo premina granicite na razumnoto.
...

Един атеистичен въпрос: кое е разумното в това общество на обикновен капитализъм ?
цитирай
3. vandela007 - До анонимен:
02.06.2010 00:35
анонимен написа:
napravo premina granicite na razumnoto.

Значи според теб животът ми е неразумен, защото това не е литературна творба. Описвам живота си. А в него продължават да съществуват и Александър, и Красимир, и всичко, каквото съм имала преди да повярвам.
Е, не всичко... :)

Не обичаш цитатите, но аз няма да мога да го кажа по-добре и по-точно: "За какво си струва да мислим: за нашата липса на любов или за пълнотата на онази Любов, която надхвърля всяко познание." Г. В. Уиграм
цитирай
4. vandela007 - . . ., a s evangelskite citati nap...
02.10.2010 16:32
sonitalia написа:
анонимен написа:
..., a s evangelskite citati napravo premina granicite na razumnoto.
...

Един атеистичен въпрос: кое е разумното в това общество на обикновен капитализъм ?

Благодаря за подкрепата
цитирай
5. ligia - Кое е разумно ?
17.06.2011 14:53
Да страдаш за несподелена любов или .....някой да умре за теб за да те спаси ???
Да обичаш или да те обичат ?
Да получаваш или да даваш ?
.............................................
Зависи от коя позиция съдиш ?
От Божия или човешка !
Това ,което е глупост за човеците е мъдрост за Бога, за това Бог избра глупавите, за да посрами мъдрите !
Затова трябва да вземем решение, кой да ни одобрява ? Не може да угодим на двама господари !
Бог да те благослови ! Амин!

цитирай
6. vandela007 - .
17.06.2011 16:08
ligia написа:
Трябва да вземем решение, кой да ни одобрява ? Не може да угодим на двама господари !
Бог да те благослови ! Амин!


Така е!
цитирай
7. vandela007 - Ще
08.03.2021 18:45
Дойде време, когато хората ще търсят Бога, но благодатното време ще е свършило и няма да Го намерят...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297120
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930