Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 06:08 - Един чудесен ден.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1351 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дамян не каза как ще изглежда, така че от всички мъже, които минаваха покрай мен можех да си избирам кой да е той. Е, разбира се правех се на разсеяна, по нищо не исках да личи, че отдавам някакво голямо значение на тази среща. Никакви очаквания, просто ей така – едно запознанство. Сама се убеждавах, че всичко е нормално, но всъщност треперех. И се ядосвах на себе си: какви ги върша! Минаваше ми през ума и да избягам, все още не е късно... И тогава се сетих: ами той сигурно стои зад някой ъгъл и скрито ме наблюдава! По-скоро той може да избяга. Ах, каква съм глупа... „Здравейте!”         Обърнах се. Зад мен и почти над мен се усмихваше симпатичен висок мъж. Стисна енергично ръката ми за „добре дошла” и сякаш снощи сме се разделили, та днес първата му работа е да попита закусвала ли съм. Излъгах, че съм закусила; коремът ми беше на топка. „Ами... тогава да пием някъде кафе?” „Ами... да пием.” Вървяхме пеш: как съм пътувала, познавам ли София, лесно ли съм намерила Бюрото – отговарях на всичките му въпроси. Вървяхме бавно – така мразя да съм на токчета! Та... доста въпроси ми зададе. Заведе ме в една сладкарница. Седнахме. Един срещу друг и случайно се поглеждахме. Избирахме кафе, уточнявахме вкусове: със захар, без захар; с мляко или без... Поотпуснах се, разговорът потръгна. Дамян беше много непринуден, шегуваше се и се смеехме. Колко добре направих, че предприех това пътуване! Прекарваме си чудесно! След кафето си поръчахме ядки и сладолед. Много си допаднахме; аз познавам, когато на някой му е приятно с мене. Очертаваше  се един чудесен ден!           Следващите пет минути от живота си няма да забравя НИКОГА!  


Тагове:   ден,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Дано последните 5 минути станат вечност
20.05.2010 11:16
Ако може животът да зацикли на последните пет минути и всичко да остане така красиво, изпълнено с надежда и плахост, свян, очакване..... Нека тези пет минути се превърнат във вечност. Горе главата и вярвай.
цитирай
2. vandela007 - Дай Боже!
20.05.2010 15:00
makont написа:
Нека тези пет минути се превърнат във вечност. Горе главата и вярвай.
Вярвам, Маки!
цитирай
3. icebarbi - хм, какво следва искам да знам ;)...
20.05.2010 19:12
хм, какво следва искам да знам ;)))))))))))
цитирай
4. vandela007 - Исе,
20.05.2010 21:24
Точно ти трябва да се сетиш, само на теб съм го загатнала в ЛИЧНИ. Усмивки! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297875
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930