Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 23:56 - Краят
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1321 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 20.09.2012 18:18


           Както му е редът, реших да звънна на Сашо и да му кажа, че пак се събрахме с Красимир. Мислех, че като друг път ще ми каже: „Поздравления! Добре сте решили; децата, семейството...”  Но, нищо подобно! Не знам как е изглеждал в този момент, но сякаш го виждах как се свлича на стола и онемява.

 

           Мълча. Не знам колко. Помислих, че връзката се е разпаднала. Виках го. Накрая изрече едно: „Ами добре, Ванюшка!” Гласът му сякаш идваше изпод земята. Не разбирах какво става. Прекратихме разговора. Беше много объркано. Усещах, че нещо не е наред.  Да не би той... Не може да бъде!

          Прехвърлях откъслечните думи, които ми каза, още чувах отпадналия глас, с който ми говореше. Нима е разчитал на този развод?!  Възможно ли е да ме е чакал... Ами ако се е разделил с Рени! Какво става наистина!

           Да го набера пак и да разбера? Не! Не, не... не може.  Ако искаше да ми каже нещо, щеше да го направи. Сигурно не е посмял... Аз все бързам - изстрелвам това, което имам да казвам и от там нататък разговорите губят смисъл.

          Коремът ми се сви. Какво направих!        
                               
(изтрито)  



Тагове:   край,   семейство,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Смятам, че в живота
25.04.2010 23:58
нещата стават по предначертан начин......Можем да ги видоизменим донякъде, но не можем да ги променим по коренно различен начин...Но много често ни мъчат съмнения" Господи, така ли е, както си го мисля?" Ако ни е дадено, в някой момент разбираме отговора на този въпрос, ако ли не.....
Поздрави!
цитирай
2. vandela007 - Никога
26.04.2010 09:33
Никога не съм била наясно: докъде съм АЗ, откъде нататък - Бог; или обратно: докъде е Бог, а от там нататък - моята намеса. Сега като се връщам назад в годините, си казвам: "Ако тогава бях постъпила по друг начин, сега щеше да е друго..." Мисля, че Бог ми е давал шансове, но аз съм ги пропилявала. И обратно: често съм била в безизходица и Бог се е намесвал...
Поздрави и на теб!
цитирай
3. icebarbi - Лошото на нас хората, е че ние се м...
26.04.2010 10:01
Лошото на нас хората, е че ние се молим и чакаме, но не достатачно и започваме сами да действаме за всеки случай и там объркваме намеренията на Бог за нас.
цитирай
4. vandela007 - Да
26.04.2010 15:16
Като Яков: сам си "издейства" първородството.
Но всичко това, когато човек е вярващ. Когато не е, нещата стоят по друг начин. Аз не бях...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1296852
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5418
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930