Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2022 02:48 - КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА ПИШЕ ПОЕЗИЯ,
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1026 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 14.06.2022 02:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ПИШЕ СВОБОДЕН СТИХ,

ПРИ ТОВА ПОСТЕН!

ЧЕТЕТЕ ПО- НАДОЛУ!image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - /БЕЗ/ОПАСНО НАПРЕЖЕНИЕ
14.06.2022 02:49

аз съм голямо момиче което умее всичко
(всичко което е нормално за умеене не свръхестественото)
не съм се родила научена но съм се научила
сама с чужда помощ с опит и с четене
мога дори да плета и да шия гоблени
мога да готвя – от гъбена чорба до фазан а л`англе и дендон о марон
не вярвате? – не е чак толкова трудно
мога да си сменя крушката и да си оправя бушоните
да боядисам стените да залепя паднали плочки в банята
тоест всичко от първа необходимост че и от втора – мога го
но е толкова хубаво да се грижат за мен по мъжки
(даже с лека насмешка че това не е женска работа –
къде си тръгнала стой мирна малката!)
за да се чувствам жена наистина
даже не жена а малко момиченце
застанало в центъра на един мъжки свят – обичано
обградено с нежност и зависещо от ръцете които
след като сменят гумичката на чешмата и оправят контакта в кухнята
се сключват около мен и токът тече по вените ми –
прав а не променлив и с постоянно напрежение

© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. kvg55 - rosiela,
14.06.2022 10:37
Е такава жена ми трябва на мен, защото взе да ме мързи да си поддържам дома и сме в постоянен конфликт със съпругата ми за капещата чешма, изгорялата крушка, изпускащото вода казанче на тоалетната, блокиралата щора, заковаването на пирон за окачване на картина. Тя ще се грижи за дребните ремонти, а аз да се рея из Интернета.
цитирай
3. missana - То няма лошо да се пише поезия и в немерена реч, но си е много трудна работа -
14.06.2022 11:25
трудно изкуство е. Подобни форми съществуват от древността. Свидетелство за това е Сафо. В наше време с подобна поезия взе нобелова награда Йосиф Бродски. Но с цитирания стих работата е съвършено друга. Тук изкуство явно няма!
цитирай
4. vania23 - Не знам защо
14.06.2022 12:23
някои се радват на слава и признание, а други - не. Съвсем не е само заради размера на таланта.
цитирай
5. rosiela - Няма да ти откаже, тя е дашна. Ама какво ще правиш с булката?
14.06.2022 15:08
kvg55 написа:
Е такава жена ми трябва на мен, защото взе да ме мързи да си поддържам дома и сме в постоянен конфликт със съпругата ми за капещата чешма, изгорялата крушка, изпускащото вода казанче на тоалетната, блокиралата щора, заковаването на пирон за окачване на картина. Тя ще се грижи за дребните ремонти, а аз да се рея из Интернета.

цитирай
6. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Имаш право.
14.06.2022 15:08
missana написа:
трудно изкуство е. Подобни форми съществуват от древността. Свидетелство за това е Сафо. В наше време с подобна поезия взе нобелова награда Йосиф Бродски. Но с цитирания стих работата е съвършено друга. Тук изкуство явно няма!

цитирай
7. rosiela - Самата истина.Причините са ясни.
14.06.2022 15:08
vania23 написа:
някои се радват на слава и признание, а други - не. Съвсем не е само заради размера на таланта.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6684827
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930