Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2019 20:45 - Небесни лутания / или... Къде се намираме?
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 7928 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 20.01.2019 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мислите тегобни за ума ми,
заоблачиха мойто Слънце.
Думи многословни на лъжите,
в мъглата си съвсем Го скриха.

Желания за скверност жадни,
под Луна изпих ги отразени.
Изповядани Я изчервиха,
сам подразбрах си мойте тайни.

Въобразих се взрян в звездите,
а изгубих се сред време тяхно.
Привлечен бях от Черни дупки,
и тъй разбрах какво излъчват…

Изморен така от амплитуди,
потърсих си се тихо в мене.
Съм... небесно Негово подобие,
Звездно лутан... с център Мене.

image

П. П.родължавам да си се центрувам с Нас си…
Затова Те Ми ограничиха амплитудните Ви коментари!

 




Тагове:   небесни лутания,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Хе… чек‘ да се възползвам от „помпата“, че да си я издишам :-)
20.01.2019 10:59
   Преди малко една приятелка ми припомни какво бил казал „красивия ум“ на Стивън Хокинг. Ами аз мисля че позволилите си да мислят все още красиво, тези неща си ги знаят и без да са прочели и ред от така усърдно хокащата ни „наука“.
   Просто красиво е да знаеш че след като всички сме едно в Божието Творение можем да си влизаме и излизаме и от черните дупки :-) Ами всички ние сме си по една такава, но тя е портал към нашата си Вселена, подобие на Неговата.
   А КОЙ ни забранява да си влизаме и излизаме през споделените ни светове, че даже е ангажирал и ИНВЕСТИРАЛ милиарди наши хляба, нужни на тялото ни Днес, за да ни затвори в Неговата си Черна Дупка??? И чак ни внушава денонощно и ни синхронизира принизено в една пагубна амплитуда на страх, самосъжаление и примирение… За да Ни обясни че Няма Изход и Няма какво да направим….
   НЕ!
   ИМА КАКВО ДА НАПРАВИМ!
   И То е толкова Просто, че сложния Ум на Програмиста който ни дефинира ще му изгори и най-сложния процесора брат.
   ДА БЪДЕМ СЕБЕ СИ, ХРАМ И ПОДОБИЕ НА ТВОРЕЦА.
   ХОРА ВСЕЛЕНИ, И ОТ НЕГО ПОЗВОЛЕНО СПОДЕЛЕНИ!

   Само предлагам…
   Да Инвестираме все повече честно „откраднато“ Време за Нашите си Светове… И ако сме от тези, които са останали Хора, само това ще синхронизира мислите ни, и ще си споделяме, без никаква нужда от технологично рецензиращите ни устройства, от скоро за това измислени.

   Аммма какви тривиални глупости приказвам само….
   Тези неща са си били знайни винаги… Само трябва да си припомним че…
   ИМА КАКВО ДА НАПРАВИМ!

П.П. А аз за това изчезвам и се появявам.. за свое време, да си коригираме със споделените Мене безкоментарно резуриниращо вменената ни амплитудност :-)))
   Сигурни сме, че когато прочетем едни трогващи ни стихове или споделения труд на някой да напише есе, което ни обогатява, той си го разбира, и без да го хвалим, оценяваме или дефинираме, и без да му пука за хулите и обидите празнословни. Важното е какво Преобладава…
   Всичко се чува и усеща и Преразпределя. Всекиму пожеланото.
цитирай
2. vesever - А, добре, работи! Ами така е. Да ...
20.01.2019 11:42
А, добре, работи!
Ами така е. Да намираме и развиваме собствените си светове и да ги споделяме за радост на Земята. И я си представи, че всички светове на всички хора са добри и красиви...какъв рай ще настане, а!
цитирай
3. lexparsy - Тъй де Веси :-)
20.01.2019 12:15
vesever написа:

Ами така е. Да намираме и развиваме собствените си светове и да ги споделяме за радост на Земята. И я си представи, че всички светове на всички хора са добри и красиви...какъв рай ще настане, а!

Как беше песента… „Ако до всяко добро същество…“ ? Аз съм сигурен че и Юлките са си я припявали тази песничка :-)
А то… само на грозно смислящите и мразещите и джендърите и мангалите, (които Евро и Атлантически по конституция сме длъжни да интегрираме) им е позволено да се споделят и манифестират.
А аз като гледам той този блог направо си се е Интегрирал вече… Национална награда за Мир на праха ни заслужава даже :-))))
цитирай
4. lexparsy - https://bultimes.bg/kmet-na-gerb-sudi-za-5000-lv-chovek-vuv-feisbuk-bil-go-narekul-smeshnik/
20.01.2019 12:40
Кмет на ГЕРБ съди за 5000 лв. човек във Фейсбук, бил го нарекъл „смешник“
„Коментарите кметът приел като обидни и клеветнически твърдения, които довели до промяна физическия му и психически статус, а мислите му били „обсебени от анализ на верността на написаното вместо към позитивното решаване на проблемите на Общината... „
„Получил и емоционален дискомфорт, което потвърдиха и разпитаните днес в съдебна зала свидетели ….“
Въпросния кмет „е още разстроен вследствие на коментарите.“

  Лелееее миличкия, как ли се чувства??? И как ли ще може да се оправдае и докаже подсъдимия че този кмет му е смешен или Не???
  Ами толкова трудно ще е, колкото аз да докажа на Юлките че не съм педераст и всичките там публично нарицаващи ме….
  Защото иначе ще трябва да съжалявате как Юлките са останали на улицата, а цялата инвестиция на кмета на блога, като посредник и подстрекател, ще отиде на вятъра :-)))
  Нееее… не ми е смешно бееее… Да не кажете че съм нарекъл някой „Смешник“!
цитирай
5. misteriavechna - Значи, поканих те на танц,
20.01.2019 18:44
ти изчезна, та чак в Черна дупка ;))))
Не знам, защо хората, които се мислят по една или друга причина за умни и успели, (в блога най-вече) се отнасят със снизхождение и подигравка към всички останали. Няма учение или религия, които да не определят, като висша степен на самоусъвършенстване, способността да цениш и уважаваш целия заобикалящ свят с всичките му недостатъци. Психолозите твърдят, че това което проектираме с определения и епитети към другите, всъщност са най- големите ни комплекси.
Харесвам стиха и коментара ти.
Гледай сега да не избягаш пак ;))))
цитирай
6. lexparsy - Радвам се че си съпричастна на мислите ми Мисси
20.01.2019 19:49
Извини ако е неподходящо, но така прочетох че те кръстиха, та и аз :-)
misteriavechna написа:
Значи, покани те на танц, ти изчезна, та чак в Черна дупка ;))))
Не знам, защо хората, които се мислят по една или друга причина за умни и успели, (в блога най-вече) се отнасят със снизхождение и подигравка към всички останали. Няма учение или религия, които да не определят, като висша степен на самоусъвършенстване, способността да цениш и уважаваш целия заобикалящ свят с всичките му недостатъци. Психолозите твърдят, че това което проектираме с определения и епитети към другите, всъщност са най- големите ни комплекси.
Харесвам стиха и коментара ти.
Гледай сега да не избягаш пак ;))))

Ами то аз го изтанцувах с тебе онова аржентинско танго веднага като ме покани…но после отидох до една черна дупка :-)))
Абе направих си друга регистрация, че да си напиша две стихчета без да ме обиждат, но Юлка и там ме намери. Какъв галактически пропуск има таз жена бе… Не знам! То май бездушните са някви черни дупки от суббозонни частици, и проникват навсякъде :-)
А ние с нормално еволюиралите си душички, тези неща за религията и психологията които споделяш и бездумно си ги знаем. Ама аз съм забелязал че те безличните все на добри психолози се правят, но са изпуснали урока в който се казва че като имаш много пороци и грехове най-добрия начин да оцеляваш сред живите е да им ги вменяваш усърдно, преди да са се сетили те да си го помислят даже :-) Та си е нужно от време на време да се престорваш на по-греховен от тях дори, за да ги накъшкаш кокошинките акнести от скромната си черна дупчица, камо ли от полянката си :-)))))

Вдъхновена вечер и нова седмица ти желая с много покани за танци изтанцувани даже!
цитирай
7. missana - Снощи коментарът ми бе отхвърлен, но ще повторя, Лекс:
20.01.2019 23:25
Импонира ми твоята самобитност и самовглъбяване на билото на битието!
цитирай
8. lexparsy - Благодаря че ме зърваш по билото на битието Младен :-)
21.01.2019 00:34
missana написа:
Импонира ми твоята самобитност и самовглъбяване на билото на битието!

Защото аз си се завирам и по калните му дерета и мрачните усои, но и по слънчеви полета най-обичам да се мотая :-)))
Шегувам се разбира си и ти благодаря споделено, защото и на мене ми импонират твоите неподражаеми поетични скитания из мисловните ти и абстрактни вселени.
Успешна и вдъхновена седмица ти желая.
цитирай
9. missana - Благодаря ти, Приятелю!
21.01.2019 00:40
Да ти е много успешна новата седмица!
цитирай
10. stih - Поздравления!
21.01.2019 06:01
Уникално светоусещане и неподражаем стил!
Бъди все така вдъхновен, Лекс!
цитирай
11. lexparsy - Благодаря че погледна през моето светоусещане Ели.
21.01.2019 07:52
stih написа:
Уникално светоусещане и неподражаем стил!
Бъди все така вдъхновен, Лекс!

Ами да, нали това искам пак да намекна Ели. Че всички сме уникални, и трябва да повярваме в това и смело да го споделяме търсейки общото в укритите и от нас си красиви светове.
И аз се наслаждавам на твоите винаги естествено и уникално споделени стихове.
Вдъхновени и успешни начинания ти желая през новата седмица.
цитирай
12. vesever - Точно за тази песен и аз си мислих ...
21.01.2019 10:32
Точно за тази песен и аз си мислих вчера, докато те четох, Лекси.
Ами...има и немалко хубави хора в този блог, с тях се общува приятелски и красиво, а грозните хора като юлките просто ги шкартираме, викам аз.
Хах, намерила те, ми тя не спи горката, денонощно кисне в блога да дебне хората. Това определено е болен мозък, не може да живее, ако не обижда някого, който и да е, важното е да има къде да излее грозотата на черната си озлобена душица.
Сега виждаш ли колко много и безумни комплекси имат юлките, то цял ад в главите им. Пиша нарочно в множествено число, защото горката не знае в кой свят живее, с тези раздвоения на "личностите" си, а пък последното е в кавички, защото това са само жалки подобия на личности, по-скоро деградирали същности...
Но нищо ново не казвам.
Ние да си гледаме хубавите светове, а деградиралите особи сами ще отговарят за себе си....


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363855
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375