Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2013 21:08 - ПОЛИНА 08.07.2013 РОЖДЕН ДЕН ! Този ден отмина, но болката не Мина!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1159 Коментари: 0 Гласове:
3



image

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН !

Тя красива е жена
жизнерадостна,добра!
Колко болка,суета
има в нейните слова!
Как да вярва в любовта
щом очите ви я лъжат?
Непринудена,добра,
дарба,стил и красота!

Девойко сладка ,мила,
не си ли ти решила
кой днес те заслужава
и с обич те дарява?
Здрава ти бъди
и все напред върви,
злите хора забрави
и с вяра, сила победи!
Знам ще има и сълзи,
знам, знам как боли,
но простотията човешка
няма грешка!

http://www.youtube.com/watch?v=_n58tF3-gGw

Тихо, тихо в нощите притулени,
заспива кротко нейната душа,
в неспокоен сън и неразбрана
потъва мисълта.
Слива се от дълбините на сърцето
и пада мъничка сълза.
Каква душа!
Невинна , чиста!
Защо ли този път избра?
В началото е още ,
а около нея злоба, гнусота.
Това ли заслужава
тази душа блага2
Интелигентна е ,различна,
талантлива, лична!

Свободата на човека,
интелекта, манталитета,
никой в нея не разбра!
Тя е просто по различна,
по добра е и по лична.
Всичко в нея тъй изгря,
нито с пари ,нито в игра,
и далавели и лъжа!
Тя красива е жена
талантлива, истинска!

http://www.youtube.com/watch?v=wspxZUvITTo

НЯМА ДРУГА
втори самостоятелен албум на Полина

image

ЖИВЕЙ

Не тръгвай по пътя, който вчера аз изминах,
не доближавай се до болката в съня ми,
недей кради от чувството ми за вина,
остани такава -истинска жена.
Обичай, смей се и люби без мяра,
вземи от моя дух и сила, вяра,
греби със пълни шепи сладост -мед,
Назад не гледай. Аз съм с теб.
Лети високо с птиците и пей,
на дявола в очите се изсмей.
Гори. Не тлей. Живей!

image

ЗДРАВА БЪДИ И С РАДОСТ НИ ДАРИ!

Бащи, братя, сестри много, но майка една!

http://www.youtube.com/watch?v=7YhKNa2k_xU

ИСТИНАТА Е ВЪВ ВЯРАТА ЧОВЕШКА

Недей да плачеш клето ми дете.
Не погубвай туй сърце.
Мъжете лоши са.
И любовта за тях
е консумирана храна.
Тъй хубава си, млада,
ръцете протегни
на своя Бог се помоли
и знай,че твоя глас
ще чуе в този час.
Обичай!
Истината е във вярата човешка!
Не прави грешка,след грешка!
Раздавай свойта красота,
но пести своята душа.
Виж слънцето как ти се смее,
за теб,за мен то грее.
Въздухът за всички стига,
щастието не достига!
Високо нагоре погледни
и като птица полети!
Мечтите си в реалност превърни!


http://www.youtube.com/watch?v=cFTx8YHCVEk











Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343177
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3155