Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2018 22:37 - Еволюция и християнство
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1166 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Разликата между ЕВОЛЮЦИЯТА и ХРИСТИЯНСТВОТО.

       
          Тя е непреодолима. 
           В еволюцията има естествен подбор - там силният побеждава слабия; налага се над него, докато го унищожи. Силният е този, чиито гени продължават; увредените умират. Никакво състрадание!

           Християнството зачерква правилата на еволюцията. Апостол Павел казва: "...ние силните сме длъжни да носим немощите на слабите и да не угаждаме на себе си..." 
           Защо да подам ръка на слабия? За да получа популярност? Да натрупам актив от социално одобрение? Защо?
           Защото Някой на мен е подал ръка. Защото този Някой, подавайки ми ръка, не иска от мен отплата. И ако ми напомня колко струва Неговото подаване на ръка, то е не за да ме отчая, а за да ми напомни колко съм ценна за Него, колко много струвам в Неговите очи.
          Защото в този свят няма човек без увреждане. Може да сме здрави и да изглеждаме съвсем нормално, но всеки от нас е увреден - от егоизъм, от завист, от злоба, отмъщение, омраза... 
           Ние сме увредени! 
           И как постъпва нашият небесен Баща с нашата увреденост? Подава ръка! Подава ръка по начин, който не е унижаващ или отчайващ, а издигащ, извисяващ и облагородяващ.




Гласувай:
4



1. stela50 - Сила, благородство, мъдрост...
05.05.2018 15:55
" Защото Някой на мен е подал ръка. Защото този Някой, подавайки ми ръка, не иска от мен отплата. И ако ми напомня колко струва Неговото подаване на ръка, то е не за да ме отчая, а за да ми напомни колко съм ценна за Него, колко много струвам в Неговите очи."... Истина.
цитирай
2. vandela007 - " Защото Някой на мен е подал ...
05.05.2018 21:07
stela50 написа:
" Защото Някой на мен е подал ръка. Защото този Някой, подавайки ми ръка, не иска от мен отплата. И ако ми напомня колко струва Неговото подаване на ръка, то е не за да ме отчая, а за да ми напомни колко съм ценна за Него, колко много струвам в Неговите очи."... Истина.


За да оцени някой тези думи като ИСТИНА, той ги е преживял и има благодарно сърце. Нали, Таня?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287620
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031