Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2017 16:32 - Мария, майката на Исус - 3
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 833 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                          Едно невероятно обяснение 

Мария може да е млада и добродушна, и навярно малко наивна, но познава реалностите на живота. И осъзнава, че бебетата не идват от нищото, а са нужни мъж и жена, за да се появи дете. Ето защо въпросът ѝ е доста на място: А Мария рече на ангела: Как ще бъде това, тъй като мъж не познавам? („Аз не съм омъжена“- по превода на Филипс; „Никога не съм била с мъж“- превод “Вестта“) (Лука 1:34)

Въпросът определено е логичен – очакван въпрос. Отговорът на Гавриил на пръв поглед трябва да успокои младата жена: И ангелът в отговор й рече: Светият Дух ще дойде върху ти, и силата на Всевишния ще те осени; (стих 35). Тук виждаме уникално и неразбираемо обяснение. Това е част от Въплъщението. До този момент главата на Мария трябва да се е замаяла от силните емоции. Но простичкият факт е, че Баща на Детето ще бъде Бог-Светият Дух. Срещаме се с тайна, която дори не можем да започнем да осмисляме. Библията не се опитва да я обясни, а просто я заявява като факт.

Детето, което ще се роди от този невероятен съюз, е наречено „свято и Божи Син“: „…светото Онова, Което ще се роди от тебе, ще се нарече Божий Син“. Основната идея „свято“ е „отделен“ или „различен“. Това, което е свято, е отделено от грешните пътища на света, запазено за Бога и посветено на Него. Същността тука е, че за разлика от останалото човечество, Исус е роден свят. Всички други човешки същества биха могли да станат свети, чрез второто си рождение (новорождението), когато приемат християнството, но Исус е такъв по рождение. Той влиза в света в „новородено“ състояние. Ето защо копнее за доброто по рождение.

Чуваме доста коментари в определени среди за човешката природа на Христос. Трудно е да проследим всички тях. Но Библията недвусмислено в евангелския разказ ни казва, че Исус е различен, защото е роден свят. Никой не казва това за мен или за теб при нашето рождение. Но и аз не съм роден от девица с баща – Светия Дух. Ако бях, тогава и само тогава щях да съм напълно като Исус. Той е роден свят, докато аз съм роден под греха на Адам, затова имам нужда от Спасител.

 

       Отче наш, когато размишляваме над тайната на Въплъщението, помогни ни да разберем повече за величието и чудото на всичко това.

                  Джордж Найт

              image


Тагове:   Ангел,   Мария,   майка,   исус,   гавриил,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287577
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031