Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2015 11:17 - КОГАТО СЕ СЪМНЯВАМ - "Бели пари за черни дни"
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 1 Гласове:
1



      Много пъти когато изпадна в отчаяние и си мисля, че никой не го е грижа, Господ ми доказва, че не съм сама на този свят и има Един, на Който не Му е все едно как се чувствам и от какво имам нужда.

Ето един такъв случай...

Бях на богослужение, темата на проповедта беше за Божията милост. Пасторът даде пример за две жени – майка и дъщеря, които живеели във вилна зона, доста отдалечени от съседните къщи. Било зима, а запасите им от дърва свършили. Въпреки всички опити да си набавят от околните дървета, те успели да начупят само малко съчки, които много бързо свършвали и отново стояли на студено.

Били вярващи и когато разбрали, че сами не могат да се справят, една вечер коленичили да помолят Бог за помощ. На другия ден рано сутринта някой почукал на вратата им. Бил господинът от съседната вила. Казал им, че със семейството си се местят да живеят на друго място и не могат да пренесат със себе си около три кубика дърва. Попитал ги ще имат ли място под навеса да им ги пренесе. Те отговорили, че няма да имат толкова пари да му ги платят, а той казал, че им ги подарява. Така Господ милостиво отговорил на молитвата на двете вярващи жени.

Слушах пастора и си мислех: и аз съм крайно нуждаеща се; и аз нямам пари да храня децата си. Бях съкратена от работа и помощта от „Социални грижи” не стигаше до никъде. Да коленича и аз да се помоля, но си знам, че няма кой да почука на вратата ми. Чудеса се случват само в Библията и в проповедите на пасторите. Даже и този пример с двете жени може да е измислен...

С такива мисли в главата се прибрах вкъщи. Вечерта хапнахме каквото има, а сутринта рано...да не мислите, че някой звънна и ми предложи пари – нищо такова! Посегнах към готварската книга с надежда да измисля нещо с продуктите, с които разполагах. Когато я разлистих, от нея изпадна плик, беше доста дебел. Отворих го...и там извадих 500 лева. Да! Петстотин лева!

Свят ми се зави! Кой ги е оставил тука?

Като се поуспокоих малко, върнах лентата назад и се сетих, че през зимата в един плик събирах пари за парното. Дойде пролетта, а после и лятото и съвсем съм забравила за тези пари. И сега, когато се усъмних в Божията намеса в живота ми, Той ми показа, че не ме е забравил.

„Бели пари за черни дни”, дето казват хората.

Благодаря Ти, Господи, че отговаряш дори и на неизречените ми молитви, че укрепяваш вярата ми даже когато се съмнявам в Теб. Благодаря Ти, че съм значима за Теб; че аз, прашинката в този Универс съм обект на Твоето внимание. Благодаря ти, че общуваш с мен.

Амин!




Гласувай:
1



1. stela50 - Често хората приемат с недоверие такива примери...
06.06.2015 19:29
мога да кажа, че в живота си имам не един такъв случай,
в който неочаквано съм получила отговор за подкрепа...
не неочаквано, а като Чудо... и винаги съм вярвала,
че ще получа по един или друг начин отговор и подкрепа
в най-трудните моменти от живота си...
Поздрави, приятелко !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287773
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031