Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2014 23:40 - Нечестивите благоденстват, а праведните страдат, докато...
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
3



 

 

                73. Асафов Псалом
  1. Благ е наистина Бог към Израиля,
Към чистосърдечните.

  2. А колкото за мене, нозете ми почти се отклониха,
Без малко бяха се подхлъзнали стъпките ми.

  3. Защото завидях на надменните,
Като гледах благоденствието на нечестивите.

  4. Понеже не се притесняват при умирането си,
Но тялото им е тлъсто.

  5. Не са в общите човешки трудове
Нито са измъчвани, като другите човеци.

  6. Затова гордостта като верижка окръжава шията им,
Насилието ги облича като дреха.

  7. Очите им изпъкват от тлъстина;
Мечтанията на сърцето им се превишават.

  8. Присмиват се и говорят нечестиво за насилие;
Говорят горделиво,

 
 

  11. И казват: От где знае Бог?
И: Има ли знание у Всевишния?

  12. Ето, такива са нечестивите! Винаги са благополучни!
Умножават богатство!

  13. Наистина аз съм напразно очистил сърцето си,
И съм измил в невинност ръцете си,

  14. Тъй като съм измъчван цял ден,
И наказван всяка заран.

 

  16. И мислех как да разбера това,
Но ми се виждаше много мъчно,

  17. Докато влязох в Божието светилище
И размишлявах върху сетнината им.

  18. Ти наистина си ги турил на плъзгави места,
Тръшнал си ги на разорение.

  19. Как изведнъж стигат в запустение!
Съвършено се довършват от ужаси.

 
 
 

  23. Обаче аз винаги съм с Тебе,
Ти ме хвана за дясната ми ръка.

  24. Чрез съвета Си ще ме водиш,
И подир това ще ме приемеш в слава.

  25. Кого имам на небето освен Тебе?
И на земята не желая другиго освен Тебе.

  26. Чезне плътта ми и сърцето ми;
Но Бог е сила на сърцето ми и вечния ми дял.

  27. Защото, ето, тия, които се отдалечават от Тебе ще погинат;
Ти изтребваш всички, които като блудници Те оставят.

  28. Но за мене е добре да се приближа при Бога;
Тебе, Господи Иеова, направих прибежището си,
За да възгласявам всичките Твои дела.



Тагове:   добри,   лоши,   нечестиви,   праведни,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288190
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031