Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 20:18 - ОБЕЩАНИЯ И ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ - Библия, кн. Левит, 26 гл.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 764 Коментари: 0 Гласове:
2



 

1. Да не си правите идоли, нито да си издигате стълбове, нито да поставяте в земята си камък с изображения, за да му се кланяте; защото Аз съм Господ, вашият Бог.

2. Съботите Ми да пазите и светилището Ми да почитате. Аз съм Господ.

3. Ако постъпвате според наредбите Ми и пазите заповедите Ми и ги изпълнявате,

4. тогава ще ви давам дъждовете на времето им и земята ще дава плодовете си, и полските дървета ще дават плода си.

5. Вършитбата ви ще трае до гроздобер и гроздоберът ще трае до сеитба; и ще ядете хляба си до насита и ще живеете безопасно в земята си.

6. Ще давам мир на земята и ще си лягате, и никой няма да ви плаши; и ще изтребя лошите зверове от земята и меч няма да мине през земята ви.

7. Ще гоните неприятелите си и те ще падат пред вас.

 

9. Аз ще погледна благоприятно към вас, ще увелича броя ви, ще ви размножа и ще утвърдя завета Си с вас.

 
 

12. Ще ходя между вас и ще бъда вашият Бог, и вие ще бъдете Мой народ.

 

14. Но ако не Ме послушате и не изпълнявате всички тези заповеди,

15. и ако отхвърлите наредбите Ми, и ако душата ви се погнуси от законите Ми, за да не изпълнявате всичките Ми заповеди, и нарушите завета Ми,

16. тогава ето как ще постъпя: ще изпратя върху вас ужас и болести, които ще развалят очите ви и ще стопят душата ви; и ще сеете семето си напразно, защото неприятелите ви ще го ядат.

17. Ще обърна лицето Си против вас и онези, които ви мразят, ще владеят над вас и ще бягате, когато никой не ви гони.

18. И ако при всичко това не Ме послушате, тогава ще ви накажа седмократно повече за греховете ви.

19. Ще строша гордата ви сила.

20. Напразно ще хвърляте сили, защото земята ви няма да дава плодовете си и дърветата на земята ви няма да дават плода си.

21. И ако ходите против Мен и не склоните да Ме слушате, ще наложа върху вас седмократно повече напасти според греховете ви.

22. Ще изпратя между вас диви зверове, които ще унищожат добитъка ви и ще разредят редиците ви, и пътищата ви ще запустеят.

23. Ако и от това не се поправите и не се обърнете към Мен, а ходите против Мене,

24. тогава ще ходя и Аз против вас и ще ви поразя! - седмократно поради греховете ви.

25. Ще докарам на вас меч; ще изпратя между вас мор; и ще бъдете предадени в ръката на неприятеля.

 

27. Но ако и след това не Ме послушате, а ходите против Мене,

 
 

30. ще разоря капищата ви, ще съборя кумирите ви и труповете ви ще хвърля върху труповете на презрените ви идоли.

31. Ще превърна градовете ви в пустиня и ще запустя светилищата ви.

32. Ще оставя пуста и земята ви, така че ще се смаят за това неприятелите ви, които живеят в нея.

33. А вас ще разпръсна между народите.

34. Тогава земята ще се радва на съботите си през цялото време, докато е пуста.

35. През всичкото време, когато е запустяла, земята ще си почива, защото не си е почивала през дължимите от вас съботи, когато вие живеехте в нея.

 

37. Ще падате един върху друг и ще бъдете безсилни да устоите пред неприятелите си.

38. Ще погинете между народите; и земята на неприятелите ви ще ви погълне.

39. Останалите от вас ще се стопят за беззаконията си в земите на неприятелите си.

40. Но ако изповядат беззаконието си и беззаконието на бащите си и престъплението, което са извършили против Мен, и още, че са ходили против Мен

41. и че Аз ги отведох в земята на неприятелите им - ако тогава необрязаното им сърце се смири и приемат наказанието за беззаконието си,

42. тогава ще си спомня завета Си с Яков, Исаак и Авраам.

 

44. Но и така, както са в земята на неприятелите си, няма да ги отхвърля, нито ще се отвратя от тях дотолкова, че да ги изтребя и да наруша завета Си с тях; защото Аз съм Господ, техен Бог;

 

46. Тези са наредбите, постановленията и законите, които Господ провъзгласи между Себе Си и израелтяните чрез Моисей на Синайската планина.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297271
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930