Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 10:27 - Какво ми каза Бог тази сутрин
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4016 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 02.09.2012 10:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Когато поех блога на Ваня, бях с намерение всяка сутрин да поствам по нещо. Читателите ми всеки ден да намират тук или стихче за поздрав, или цитат за насърчение; мисъл за размишление, дори и за поучение. Само че аз работя; пиша и на други места. Понякога времето не ми стига. Някои от нещата изоставям, чувствам се неудовлетворена, даже виновна – нещо като несвършила работата си.

Единственото, което не отлагам за следващия ден е сутрешното ми домашно богослужение, в което чета наред от Библията и от една книжка на Ричард Блекаби. Моля се Господ да е с нас през деня, поверявам близките си на Него – да ги пази, да им помага; моля се и те да Го опознаят.

Много често, почти всяка сутрин Господ ми казва по нещо. То си остава лично за мен и рядко споделям другите, но ще ви кажа какво ми каза Бог днес.

Четивото от Ричард Блекаби за днес започва с цитат от Изход 18 гл., където се говори за Мойсей, който поел върху себе си толкова много работа, че било непосилно да я свърши. Тогава неговият тъст се намесва:

А Моисеевият тъст, като видя всичко, което той вършеше за народа, каза: Какво е това, което правиш с народа? Защо седиш сам и целият народ стои около теб от сутрин до вечер?(Изход 18:14)

 

           Ето и коментара на Ричард Блекаби с малки съкращения:

 

В усърдието си да угодим на Бога и да помогнем  още хора да Го опознаят, ние, християните често поемаме отговорности, повече отколкото можем да изпълним. Намеренията ни са достойни за възхищение: обичаме Бога, обичаме Неговия народ и забелязваме много нужди около себе си.

Мойсей осъзнава нуждата от някой, който да урежда споровете между израелтяните. Някой трябва да помага на тези бивши роби да се научат да живеят като Божи народ. Затова поема върху себе си товара да посрещне тази нужда. Всеки ден дълги редици от нещастни хора застават пред него с надежда да изложат случая си. Той прекарва ден след ден, носейки проблемите на народа върху раменете си.

Най-накрая неговият тъст вижда какво прави Мойсей и оспорва мъдростта на действието му. Той е поел повече, от колкото може да понесе.

Когато осъзнаеш определена нужда, не приемай веднага, че Бог желае ти да я посрещнеш. Ако се чувстваш смазан от всичко което вършиш, вероятно правиш повече, отколкото е поискал Бог от теб. Моли се усърдно за задачите, които поемаш, за да не ограбваш себе си и околните от най-доброто, което Бог е предвидил за вас.

     

 Като прочетох това, усмихнах се, издигнах глава и благодарих: Мили Боже, благодаря Ти за вниманието. Благодаря Ти, че си забелязял тревогата ми и ми каза това тази сутрин. Аз наистина ограбвах с натовареността си не само себе си, но и близките си, с което ги лишавах от други хубави неща, които Ти си ни приготвил. Ще преосмисля задачите и отговорностите, които съм поела. Може би ще спра да пиша в блога. Не! Не, не, няма да спра, но няма да се терзая, когато влизам и пиша по-рядко.

 

Искам да ви кажа: аз съм един обикновен човек. Работя, грижа се за семейството си и служа на Бога според въжможностите си. Толкова съм обикновена, че може да не ме забележат. И се учудвам, че Всемогъщият Бог, Царя на Универса, Творецът на вичко видимо и невидимо ме познава; знае проблемите ми, грижи се за мен, общува с мен – всеки ден! Това е чудо!

Една тиха радост трепка в благодарното ми сърце.

Хубав ден ви пожелавам!

imageimage

Като птичета сме в Божията ръка.




Гласувай:
7



1. анонимен - PROO-Обяви България
04.09.2012 16:23
Безплатен портал за обяви. Ако предлагате или търсите стоки и услуги, това е вашият сайт за обяви, подреден удобно по секции. - http://www.proo-obyavi.bg/
цитирай
2. lyuliak - мъдри мисли,
04.09.2012 23:55
мила!
а не си и длъжна всеки ден да пишеш тук стихчета. нека хората правят като теб - сами да се молят и четат от Словото. Не с едно цъкване да получат твоето откровение. Нека получат СВОЕТО..
цитирай
3. pisatelkata - Желая ти приятна вечер, мила!
05.09.2012 19:09
Желая ти приятна вечер, мила!
цитирай
4. vandela007 - Благодаря ви, момичета!
05.09.2012 20:03
Усмихната и благословена вечер!
Мели.
цитирай
5. merita - Понякога наистина ни тежи товара от ...
17.09.2012 23:48
Понякога наистина ни тежи товара от поетите отговорности.Но нали самия Исус ни казва да ме възложим този товар.Права си , че често ние се мъчим сами да носим отговорностите си и да намираме решенията .Това обаче не е в съгласие с поканата на нашия учител.Да се покорим на Бог и да ме възложим всички наши грижи.!Смирено да уповаваме на него.Поздрав!
цитирай
6. анонимен - Разговаряш с бога???!!!!!??????
28.10.2012 02:58
Съмнявах се, че имаш имагенерен приятел, само не разбирам ако кажеш,че си разговаряла с него през душ слушалката по време на сутрешен хигиенен сеанс, намесването на душ слушалката ще направи ли нещата по-малко абсурдни?
цитирай
7. анонимен - Разговаряш с бога???!!!!!??????
28.10.2012 02:59
Съмнявах се, че имаш имагенерен приятел, само не разбирам ако кажеш,че си разговаряла с него през душ слушалката по време на сутрешен хигиенен сеанс, намесването на душ слушалката ще направи ли нещата по-малко абсурдни?
цитирай
8. анонимен - да
28.10.2012 14:49
да
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288337
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031