Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2012 08:27 - Специален поздрав за НЯКОЙ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1664 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Днес бях избрала друг стих от Бибилията, но на два пъти като исках да го извадя, ми излезе стихът от Псалм 54:7. Тогава реших, че сигурно Провидението така е решило. Може би има някой, който като го прочете днес, ще си каже: „За мен е писано това.”

 

          Господи, избавил се ме от всяко утеснение;
           и окото ми е видяло повалянето на неприятелите ми.

                                                                 (Псалм 54:7)

 

Може би някой е почувствал Божията намеса в живота си – Бог го е избавил от притесненията му и е видял провала на противниците си. Може би този стих идва, за да му напомни да сподели радостта си с близките си...

 Вчера анонимен ми писа коментар, че едва ли на Бог основната Му цел е прославата. Така е. Прославянето на Бога не е Неговата цел. То е за нас. Колкото се може повече хора да опознаят Господ, да разберат Неговите намерения за нас и да Му се доверят.  



Тагове:   Господ,   радост,   прослава,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благодаря Ви!
09.07.2012 09:59
Аз съм тази някоя.

Цитатите не са ми силата, но ще добавя - Който има очи 'ще' види. Който има уши 'ще' чуе.

ПП. ''и е видял провала на противниците си.'' - това не е радост. Радост ще е, ако те са разбрали Защо...

Приятен ден, vandela007.
цитирай
2. pevetsa - Псалми 116:1-17
09.07.2012 21:56
1 Любя Господа защото послуша Гласа ми и молбите ми;
2 Понеже приклони ухото Си към мене, Затова ще Го призовавам догдето съм жив.
3 Връзките на смъртта ме обвиха, И мъките на преизподнята ме намериха; Скръб и беда срещнах.
4 Тогава призовах името Господно, и Го помолих: О Господи, избави душата ми.
5 Благ е Господ и праведен, Да! милостив е нашият Бог.
6 Господ пази простодушните; В беда бях, и Той ме избави.
7 Върни се, душе моя, в успокоението си, Защото Господ постъпи щедро към тебе.
8 Понеже си избавил душата ми от смърт, Очите ми от сълзи, и нозете ми от подхлъзване,
9 Затова ще ходя пред Господа в земята на живите.
10 Аз повярвах, затова говорих; Много бях наскърбен.
11 В тревогата си рекох: Всеки човек е измамлив.
12 Що да въздам Господу За всичките Му благодеяния към мене?
13 Ще взема чашата на спасението, И ще призова името Господно;
14 Ще изпълня обреците си Господу, Да, пред всичките Му люде.
15 Скъпоценна е пред Господа Смъртта на светиите Му.
16 Ах! Господи, наистина аз съм Твой слуга; Твой слуга съм, син на Твоята слугиня; Ти си развързал връзките ми.
17 На Тебе ще принеса жертва на хваление, И името Господно ще призова.
цитирай
3. vandela007 - до анонимен 1
09.07.2012 22:17
И аз ти благодаря. Радвам се за теб.
Съгласна съм, че провалът на някого не е повод за радост. Радостта идва от това, че не кой да е, а Господ ни познава и ние сме обект на Неговото внимание. Той ни избавя.
Хубава вечер и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1300534
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930