Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2011 18:02 - КЪДЕ Е ВИНАТА МИ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9023 Коментари: 35 Гласове:
20

Последна промяна: 03.12.2011 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

    Въпросът е към Ели, но всички, които четат тук, може да си кажат мнението. Приемам и критики, от тях си правя изводи.... 

1. Да нямаш други богове, освен Мене.

Ти нямаш.

 

Аз – също.

2. Не си прави кумир от нищо.

Ти нямаш идоли.

 

Аз – също.

3. Не изговаряй напразно името на Господа.

Вярвам, че не го изговаряш.

 

Аз – също.

4. Освещавай съботния ден.

Ти освещаваш неделния ден.

 

Аз – съботата.

5. Почитай баща си и майка си.

Вярвам, че ги уважаваш.

 

Аз – също.

6. Не убивай.

Ти не си убийца.

 

Аз – също.

7. Не прелюбодействай.

Ти не прелюбодействаш.

 

Аз – също.

8. Не кради.

Ти не крадеш.

 

Аз – също.

9. Не лъжи.

Ти не лъжеш.

 

Аз – също.

10. Не пожелавай.

Вярвам, че не завиждаш.

 

Аз – също.

11. -Бог е който действа във вас да желаете това и да го изработвате.

        - Святият Дух, Когото Отец ще изпрати в Мое име, Той ще ви научи на всичко и ще ви напомни всичко, което съм ви казал.
Ти сама със собствени сили не можеш да постигнеш горните 90% .

 

   - Вие, които желаете да се оправдавате чрез закона сте се отлъчили от Христа, отпаднали сте от благодатта.

Ти знаеш, че твоите дела не участват в спасението (защото ако участват, ще е по заслуги, а не по благодат).

 

  - Да възлюбиш Господа, твоя Бог, с цялото си сърце, с цялата си душа, с всичката си сила и всичкия си ум и ближния си както себе си. 

Ти знаеш, че Декалогът е закон на любовта, а любовта е вечна, защото Бог е Любов.

 

 

Аз – също. Сама не мога да постигна 100%.

 

 

 

Аз – също.

 

 

 

 

 

Аз – също.

 В заключение: ти пазиш Десетте Божи заповеди и аз ги пазя; ти не се опитваш да постигнеш това със собствени сили и аз не се опитвам със собствени сили; ти уповаваш на Исус и аз уповавам на Исус; ти се оставяш на водителството на Святия Дух и аз съм водена от Святия Дух; ти знаеш, че делата ти не участват в спасението и аз знам, че спасението е само чрез вяра и делата не участват; ти знаеш, че Десетте Божи заповеди са вечни, защото са израз на любовта ти към Бога и ближния и аз знам, че са вечни и отразявят обичта ми.

Тогава: къде е вината ми? 
Защо аз съм законничка, а ти не си?




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Може би защото прекалено много в...
30.11.2011 20:15
Може би защото прекалено много вярваш в Доброто.
цитирай
2. zoye - .........
30.11.2011 20:34
Нямаш вина!!!
цитирай
3. анонимен - iw
30.11.2011 22:09
нямаш вина, наистина е така
цитирай
4. vandela007 - Може би защото прекалено много в...
30.11.2011 22:18
hristo27 написа:
Може би защото прекалено много вярваш в Доброто.

Верно е, че съм доверчив човек. Страх ме е, че един път ако не повярвам, може да пропусна истината...
цитирай
5. vandela007 - Нямаш вина!!! Дано не си мислиш, ...
30.11.2011 22:21
zoye написа:
Нямаш вина!!!

Дано не си мислиш, че се смятам за идеална. Бях обвинена в законничество и този постинг е отговор....
цитирай
6. vandela007 - нямаш вина, наистина е така ...
30.11.2011 22:23
анонимен написа:
нямаш вина, наистина е така


Благодаря ти, iw!
цитирай
7. анонимен - Лина Йосифова
30.11.2011 23:03
Браво, Ваня!
Дерзай все така, докато накрая всички разберат, че адвентистите не са законници!Защото пазенето на заповедите е послушание - следствие на любовта към Твореца - Изкупител и благодарност за жертвата Му!Вижте Йоан 14:15...
цитирай
8. elina7 - Каква е вината на петте неразумни девици ?
01.12.2011 06:01
25:1 Тогава небесното царство ще се оприличи на десет девици, които взеха светилниците, си и излязоха да посрещнат младоженеца.
25:2 А от тях пет бяха неразумни и пет разумни.
25:3 Защото неразумните, като взеха светилниците, не взеха масло със себе си.
25:4 Но разумните, заедно със светилниците си взеха и масло в съдовете си.
25:5 И докато се бавеше младоженецът, додряма се на всичките, и заспаха.
25:6 А по среднощ се нададе вик: Ето младоженецът [иде!] излизайте да го посрещнете!
25:7 Тогава всички ония девици станаха и приготвиха светилниците си.
25:8 А неразумните рекоха на разумните: Дайте ни от вашето масло, защото нашите светилници угасват.
25:9 А разумните в отговор казаха: Да не би да не стигне и за нас и за вас, по-добре идете при продавачите и си купете.
25:10 А когато те отидоха да купят, младоженецът пристигна; и готовите влязоха с него на сватбата, и вратата се затвори.
25:11 После дохождат и другите девици и казват: Господи! Господи! отвори ни.
25:12 А той в отговор рече: Истина ви казвам: Не ви познавам.
Другите девици също идват с масло и казват-"Господи!Господи!отвори ни.
А Исус им казва "Не ви познавам ."
ЗАЩО ?
Адвентистите са хора, които уповават на дела от закона, както и петте неразумни девици. На Исус това не Му е угодно, защото Той иска общение с Него.
Той иска да познаваме Него, чрез лично общение, а не да спазваме десетте Божии заповеди. След като Исус дойде да ги изпълни ЗАРАДИ НАС, това, което трябва да правим е да Го познаваме , чрез лично общение/нарочно повтарям/, защото в твоята таблица, няма такова нещо- като лично общение и познаване лично. Кога писа, че общувах с Него,за това или онова. Разчиташ на това, което си направила, а не на това,което Исус иска.А Той иска от девиците не да правят това, което разумните правят, а да Го послушат и да вземат масло.
Богатия младеж беше спазил целия закон, но.....винаги едно няма да му достигне.Ако се откажеш да гледаш Декалога и погледнеш на Исус, всичко ще си дойде на мястото.Амин.
цитирай
9. elina7 - Вих този линк !
01.12.2011 06:51
http://elina7.blog.bg/drugi/2011/12/01/kyde-e-vinata-na-pette-nerazumni-devici.859661
цитирай
10. morningstar1 - .
01.12.2011 07:39
"Адвентистите са хора, които уповават на дела от закона."

Ех, бре! Как стигна до този извод? Защото освещават съботата както Бог е заповядал ли?
Това, че Исус е изпълнил закона ЗАРАДИ нас, не означава, че Го е изпълнил ВМЕСТО нас, а ние сме свободни да правим каквото си искаме...например да го отричаме, да го зовем невалиден и прочие дивотии.
Христос също не е спазвал закона със собствена сила ( ако и да е негов Автор), но живеейки като човек и бидейки напълно човек, Той спази собствения си закон чрез силата на своя Отец. Така и ние, чрез вяра и доверие в Христа и с Неговата сила ставаме способни да пазим закона.
Не се заблуждавай драга ми Елинке, човек, който пази закона не е законник, особено когато го пази по правилният начин - а именно поради любовта си към Бог и чрез Неговата сила.
Законничество е, когато се опитваш да се самоспасиш чрез закона прилагайки собствени сили и не разчитайки на силата на Христос.
Отправяш груби обвинения срещу вярващите адвентисти, но те не са новост, в нета е пълно с такива разбрали-недоразбрали като теб, които бързат да лепят етикети.

"Разчиташ на това, което си направила, а не на това,което Исус иска."

Предлагам моментално да се извиниш на Ваня, понеже до сега в постингите й не прочетах нито един път, че тя разчита на собствените си сили за спасение...че пази закона за да се спаси, че не слуша какво Исус иска, ами си законничества на общо основание.
Говориш на изуст и по инерция както правят всички впрочем, които не са запитали истински защо аджеба адвентистите освещават съботата.
Вероятно и 1001 да се каже и напише, че адвентистите НИКОГА не разчитат на свои сили, и че НИКОГА не пазят закона, за да се спасят, а разчитат на благодатта на Бога...пак няма да се разбере и приеме.
цитирай
11. morningstar1 - .
01.12.2011 08:07
В същност, сигурна съм, че никой християнин няма нищо против Божиите заповеди.
Всички словесни еквилибристики на които съм ставала свидетел из разните форуми относно закона се дължат на една единствена причина...ужасната заповед номер 4.
Ех, колко тонове мастило ще ше да бъде спестено ако нея я нямаше. Защото всички останали заповеди си звучат съвсем добре и не предизвикват големи противоречия.
Но съботата...се превръща в трън в очите...
Всички тези спорове за закон-благодат - мои сили- божии сили...спасение и самоспасение...в дъното имат една единствена причина - четвъртата заповед, която седи сякаш не на място там, сред 10-те божи заповеди.

И понеже трябва да се намери някакво извинение за нейното неспазване се започва с : адвентистите са законници, те нищо не разбират от божията благодат...адвентистите разчитат на свои сили, те идея си нямат, че силата идва от Бога...ъъъъ, то закона е само за евреите...ъъъ, закона е невалиден и прочие и прочие...
Бих казала: айде стига с тези глупости!!

Съботата си е част от Божият закон и никой не може да промени това.
И да, съботата трябва да се освещава и пази, точно толкова, колкото и всички останали закони от Декалога.
И не защото видиш ли съм законник, а защото обичам Бог.
Ето за това:
Йоан 14:15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди.

И НЕ със свои сили, а с божии.
И НЕ защото искам да се спася с пазене на закона, а защото твърде много обичам Автора му.
Надявам се, че спекулата със законничество на адвентистите да престане, защото вече става смешно...и тъжно.

В същност да отделиш един ден само за Бога е нещо наистина уникално!! Който не е опитал, той не знае какво изпуска. Няма нищо по-сладко от един ден посветен на общуване с нашият небесен Отец, от изучаване на Словото и от сърдечни молитви към Него. Такъв ден носи изключително благословение, мир и израстване в благодатта. Това е ден за близка връзка с Бог и за духовно израстване.
цитирай
12. elina7 - Адвентистите са прави, всички останали не са !
01.12.2011 17:36
За да няма безсмислени спорове е най-добре да оставим Бог да реши.
Исус реши със петте неразумни девици , които спазиха всичко от заповедите и останаха извън Рая, така ще реши и този спор.
цитирай
13. elina7 - Чрез дела изисквани от закона никой няма да се спаси.
01.12.2011 17:44
Но , след като казах истината, която е Исус Христос, аз се извинявам на Ваня, защото Бог иска така.
Бог да ви благослови, че заблуждавате много хора в интернет . Жал ми е за всички, които ще погинат доверявайки се на адвентистите. Явно нечестивия е избрал тях за пъкленото си дело.
цитирай
14. анонимен - iw
02.12.2011 09:32
Елина7,
Това, че "Адвентистите са хора, които уповават на дела от закона." изобщо, ама изобщо не е вярно. За жалост наистина точно това говорят от амвоните си няколко харизматични общества, при които липсата на елементарен морал в църквите им ги е принудил за да не изгубят членовете си да плюят и говорят изцяло неверни неща с цел да не изгубят членове. Дори един поне съвсем малко запознат с учението на адвентистите човек би знаел, че това е абсолютна лъжа. Библията изрично пише, че НИКОЙ не се оправдава чрез извършване на дела по закона, че всички се спасяваме чрез Вяра, благодарение на Божията спасителна благодат. И всеки знае, че когато Исус преобрази сърцето и човек получи кръщението от Светия Дух, тогава Светия Дух изобразява в него Христоподобен характер, единствено по този начин Бог изпълнява изискванията на своите заповеди, чрез нас. Исус многократно каза, че не е дошъл да разруши закона. Светия Дух, чрез Йоан, Петър и Павел казаха, че Божият закон е духовен, че е свят, праведен и добър. Павел поясни, че ролята на закона НЕ Е ДА спасява, НИТО да оправдава, НИТО да замести благодатта, но само и единствено да дефинира какво е грях .
Римляни 7:7
Тогава какво? Да кажем ли, че законът е грях? Да не бъде! Но, напротив, не бих познал греха, освен чрез закона, защото не бих познал, че пожеланието е грях, ако законът не беше казвал: “Не пожелавай.”
12. Така че законът е свят и заповедта - свята, праведна и добра.
13. Тогава това ли, което е добро, стана смърт за мене? Да не бъде! Но грехът, за да се покаже, че е грях, ми причини смърт чрез това добро нещо, така че чрез заповедта грехът да стане много по-греховен.
14. Защото знаем, че законът е духовен; а пък аз съм от плът, продаден под греха
16. Обаче, ако върша това, което не искам, съгласен съм със закона, че е добър.

Абсолютно очевидно е, че всичките 10 Божии заповеди са добри и ако човек не ги спазва върши грях. Проблема е, че са малцина, които ги пазят чрез Духа. За останалите е удобно обяснението, че
цитирай
15. анонимен - iw
02.12.2011 09:49
закона е невалиден. Получава се следната ситуация, всеки човек има част от Божиите заповеди, които не може да пази. Православните не пазят 2-рата заповед, защото имат икони пред които се покланят и които целуват. Ако кажат, че закона е невалиден те казват всъщност, че те самите са авторитета който ще определя от тук нататък какво им се пази и какво не, а не Бог... Наемните убийци не пазят "не убивай" , хората, които без прелюбодейство или насилие се развеждат си преценяват, че за тях не важи "не прелюбодействай", а огромна част от населението днес тъне в мизерия и нещастие, защото пожелава с очите си нещата, които другите имат, а те самите не могат да си позволят. Така по същия начин голяма част от евангелистите почитат неделята съвестно, а не Библейската събота, като за оправдание изтъкват, че закона е невалиден, въпреки това при много от тях има десетки закончета от рода, че жените трябва да са в отделна зала от мъжете, че не трябва да се срещат и разговарят в църквата и цял куп други легалистки правилца, вместо ясната заповед НЕ ПРЕЛЮБОДЕЙСТВАЙ. Това ми прилича на фарисеите, които с над 6000 те правила относно съботата тотално бяха обезобразили истинското и духовно значение. Човек не можеше да се наслади на благословенията, докато тръпне да не наруши някое от хилядите човешки правилца. Всички тези неща са пълна глупост. Бог е много над тези неща, Божиите заповеди са СВЯТИ. Те не са средство за спасение, но са компас за ориентация, кое Бог обича и кое мрази! Те могат да бъдат пазени единствено, чрез освещаващото действие на Светия Дух и НИКОГА, чрез човешки усилия и напъни. И тъй като Светия Дух изработва правдата в нас НИКОЙ не може да уповава на собствените си дела за спасение. Това е ясно като бял ден...

Идва обаче един друг въпрос, какво да направим, когато разберем че пасторите от другите църкви са ни лъгали спрямо адвентистите? (разбира се за тях лъжата не е грях, нали закона е отпаднал). Въпроса е, дали бихме останали при човек, който систематично лъже?
цитирай
16. vandela007 - Браво, Ваня! Дерзай все така, ...
02.12.2011 10:41
анонимен написа:
Браво, Ваня!
Дерзай все така, докато накрая всички разберат, че адвентистите не са законници!Защото пазенето на заповедите е послушание - следствие на любовта към Твореца - Изкупител и благодарност за жертвата Му!Вижте Йоан 14:15...

Много се надявах да разберат, но съм отчаяна....
цитирай
17. vandela007 - Това не е истина!
02.12.2011 10:48
[quote=elina7]
"Адвентистите са хора, които уповават на дела от закона" - това е лъжа!

Това го казваш, защото не освещаваме неделния ден. А вие не освещавате съботата, защото нямате достатъчно вяра, че Господ е силен да ви намери работа със свободна събота.
цитирай
18. vandela007 - За да няма безсмислени спорове е ...
02.12.2011 11:00
elina7 написа:
За да няма безсмислени спорове е най-добре да оставим Бог да реши.
Исус реши със петте неразумни девици , които спазиха всичко от заповедите и останаха извън Рая, така ще реши и този спор.

Елина, Бог дава Святият Дух на онези, които Му се покоряват. Направи си извод от какъв дух се управляват тези, които не Му се покоряват:

Деяния 5:32
32. И ние сме Негови свидетели за тези неща, както и Святият Дух, Когото Бог даде на онези, които Му се покоряват
цитирай
19. vandela007 - Благодарност...
02.12.2011 11:04
На IW, Лина и Дени за подкрепата.
цитирай
20. bobby99 - ХМ!
02.12.2011 14:47
elina7 написа:
Но , след като казах истината, която е Исус Христос, аз се извинявам на Ваня, защото Бог иска така.
Бог да ви благослови, че заблуждавате много хора в интернет . Жал ми е за всички, които ще погинат доверявайки се на адвентистите. Явно нечестивия е избрал тях за пъкленото си дело.

Хем се извиняваш, хем продължаваш да се подиграваш: "Бог да ви благослови, защото заблуждавате хората..."
Така ли те учи Бог: "Обичайте неприятелите си, правете добро на тези, които ви мразят"

Аз като четох, и вие, и адвентистите пишете едно и също. НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКВО ДЕЛИТЕ!
цитирай
21. elina7 - Нищо не делим.
02.12.2011 20:32
bobby99 написа:
elina7 написа:
Но , след като казах истината, която е Исус Христос, аз се извинявам на Ваня, защото Бог иска така.
Бог да ви благослови, че заблуждавате много хора в интернет . Жал ми е за всички, които ще погинат доверявайки се на адвентистите. Явно нечестивия е избрал тях за пъкленото си дело.

Хем се извиняваш, хем продължаваш да се подиграваш: "Бог да ви благослови, защото заблуждавате хората..."
Така ли те учи Бог: "Обичайте неприятелите си, правете добро на тези, които ви мразят"

Аз като четох, и вие, и адвентистите пишете едно и също. НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКВО ДЕЛИТЕ!


Не може да се служи на двама господари.
Или на закона или на Исус.
В момента в който Петър погледна към водата/закона/ - потъна.

Извинявам се, не защото одобрявам да се служи и на закона и на Исус
/няма друго име чрез, което да се спасим освен Исус./,
а защото Бог го иска.

Обичта не значи да одобряваш, когато виждаш, че ближния греши.

Добро не е като виждаш, че брата ще отиде в Ада и да си мълчиш, а смело да го изобличиш.

Приятелите казват истината, а неприятелите се радват, когато другия затъва.

Но с адвентисти не се спори, защото те всичко приемат от позицията аз съм прав - и не четат какво пише другия.

Но както казах - безсмислено е да се спори с адвентисти.

Далеч от тях.


Радвам се , че не одобрявате това, което пиша.

Защото, ако света ме одобрява съм на грешен път.

Исус гонеха и мен ще гонят.

Амин.
цитирай
22. bobby99 - Или аз не съм добре, или вие с адве...
02.12.2011 21:45
Или аз не съм добре, или вие с адвентистите нещо ви има. Не съм много на ти с Библията, но съм прочел нещичко и до калкото разбирам, ите и вие се спасявате по благодат. и те и вие казвате, че Бог ви дава силата да пазите закона (не за да се спасите, а защото е подобре човек да живее без да убива, без да прелюбодейства и...въобще. И те и вие казвате, че Святият Дух ви ръководи и напътства. Е??? за какво е спора, защо казваш, че служат на двама господари, стана ми любопитно къде е истината.
цитирай
23. zaw12929 - Никой не може да надникне в мислите ...
02.12.2011 23:41
Никой не може да надникне в мислите ни. Всеки сам си знае вината и няма защо да пита другите.
За всяка вина има прошка, която всеки иска сам...
Затова нашият свят е грешен, защото не се знае... за задните мисли...
Има само един изход, да си честен към другите- вярата в Бог! Така ли е?!
цитирай
24. vandela007 - Но както казах - безсмислено е ...
05.12.2011 10:10
elina7 написа:


Но както казах - безсмислено е да се спори с адвентисти.

Далеч от тях.


Не поддържам това твърдение, но уважавам твоето право не мнение.
цитирай
25. vandela007 - и те и вие казвате, че Бог ви дава с...
05.12.2011 10:16
bobby99 написа:
и те и вие казвате, че Бог ви дава силата да пазите закона. Е??? за какво е спора.

Спорът е за това, че Бог на едните дава повече сила... :)
цитирай
26. vandela007 - Никой не може да надникне в мислите ...
05.12.2011 10:19
zaw12929 написа:
Никой не може да надникне в мислите ни. Всеки сам си знае вината и няма защо да пита другите.
За всяка вина има прошка, която всеки иска сам...
Затова нашият свят е грешен, защото не се знае... за задните мисли...
Има само един изход, да си честен към другите- вярата в Бог! Така ли е?!

Така е.
Моят въпрос "Къде е вината ми?" е риторичен, защото това, в което ме обвиняват, го правят и те.
Нейсе........
цитирай
27. vahisht - Може ли да ми го разтълкувате това понятие.....
06.12.2011 11:42
"Защо аз съм законничка, а ти не си?"
Поздрави!!!

ПП
По точно какво влагате в това въпросително изречение?
цитирай
28. vandela007 - Не знам колко сте запознат и от къде да започна.
06.12.2011 16:48
Съветвам ви да прочеете постинга ми "Христовата любов ме принуждава". Чете се за 4-5 минутки. Там е началото. По това, което съм написала там, всички християни са съгласни - че спасението е по благодат. С други думи, спасяваме се ( от греха) чрез вяра в Исус Христос, заради това, което е направил на кръста.
Независимо от това, ТОЧНО В ДЕТАЙЛИТЕ НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ християните се делят на разни църкви и деноминации. Но общо взето всички ходят на църква в неделя, а само ние - адвентистите освещаваме съботата. Тъй като освещаването на неделята няма никакво Библейско основание, най-добрата защита е атаката. Пазещите неделята казват, че ние, адвентистите искаме да се спасим не чрез вяра, по благодат, а чрез пазене на закона. Затова ни наричат законници. Нещо повече, тупат се по гърдите, че не пазят закона и с това "доказват", че не са законници. Иначе всички останали заповеди пазят, както и ние - не за да се спасим, а защото обичаме нашия Бог. Ако всички хора спазваха закона, светът щеше да е едно чудесно място за живеене.
И ТОГАВА ПАК СПАСЕНИ ОТ ГРЕХА И ЗА ВЕЧНОСТТА ЩЯХА ДА БЪДАТ САМО ТЕЗИ, КОИТО СА ПОВЯРВАЛИ В ИСУС И НЕГОВАТА ЗАМЕСТНИЧЕСКА ЖЕРТВА.
И така: ние, както и целия християнски свят говорим, вярваме и правим едно и също нещо, но понеже ние пазим Библейската събота, а другите - неделята, обявени сме за законници.
Това е накратко.
цитирай
29. elina7 - Нашата борба не е срещу плът и кръв.
07.12.2011 05:20
Борбата ми е срещу дявола, който заблуждава избраните.

Как ги заблуждава ?

Както заблуди Ева - "никак няма да умрете"
Няма проблем да спазвате закона и съботата !


Но има - и то голям проблем !

Огромна разлика има в това да позволим Исус да живее в нас ,а ние да сме мъртви за греха

и

да се вгледаме в закона- спазваме ли го или не.

Ако Исус живее в нас, дявола ще бяга ДАЛЕЧ ОТ НАС.

Но ако погледнем на съботата и закона, дявола ще ни изкушава и завлича в нечестие.

А дявола е по-силен от човека и човека винаги ще бъде изкушаван .
Винаги ще има нещо, което не сме направили.

Карайки ни да гледаме закона, ние правим жертвата на Исус безсмислена.

Минем ли в "плътта"-( спазвайки закона ние минаваме в плътта) - ние вършим НАЙ-ГОЛЕМИЯ ГРЯХ, защото искаме да добавим към жертвата на Исус.

А, Исус направи всичко на кръстта.
Исус изпълни целия закона вместо нас.

Пиша това, защото ме боли за хората, които дявола ще заблуди, като им казва, че трябва да вършат добри дела
"ЗА ДА ДОКАЖАТ ВЯРАТА СИ".
Но ние доказваме вярата си, точно когато сме мъртви за дела и оставим Исус да живее в нас и чрез нас.

Но дявола е княза на този свят и заблуждава много вярващи.

Само 2-5% от ВЯРВАЩИТЕ ще се спасят. Дявола добре си върши работата- нали ?

За съжаление.

Бог е с нас, ако сме умрели за себе си.

Ако житното зърно не умре - няма да даде плод.
цитирай
30. vandela007 - Дявола добре си върши работата- ...
08.12.2011 06:41
elina7 написа:

Дявола добре си върши работата- нали ?


ДА!!!!!!!
цитирай
31. анонимен - Но, след като казах истината, която ...
12.06.2012 23:39
elina7 написа:
Но , след като казах истината, която е Исус Христос, аз се извинявам на Ваня, защото Бог иска така.
Бог да ви благослови, че заблуждавате много хора в интернет . Жал ми е за всички, които ще погинат доверявайки се на адвентистите. Явно нечестивия е избрал тях за пъкленото си дело.


На фона на невероятно добре обясненото за закона и благодатта,това изказване отбелязва не само липса на познание,разбиране,не просто липса на аргументиране,това е недвусмислен показател за огромно невежество.Аз лично бих прекратил тематирането с такава невежа..просто е безсмислено меко казано!!!!
цитирай
32. анонимен - Борбата ми е срещу дявола, който ...
13.06.2012 00:00
elina7 написа:
Борбата ми е срещу дявола, който заблуждава избраните.

Как ги заблуждава ?

Както заблуди Ева - "никак няма да умрете"
Няма проблем да спазвате закона и съботата !


Но има - и то голям проблем !

Огромна разлика има в това да позволим Исус да живее в нас ,а ние да сме мъртви за греха

и

да се вгледаме в закона- спазваме ли го или не.

Ако Исус живее в нас, дявола ще бяга ДАЛЕЧ ОТ НАС.

Но ако погледнем на съботата и закона, дявола ще ни изкушава и завлича в нечестие.

А дявола е по-силен от човека и човека винаги ще бъде изкушаван .
Винаги ще има нещо, което не сме направили.

Карайки ни да гледаме закона, ние правим жертвата на Исус безсмислена.

Минем ли в "плътта"-( спазвайки закона ние минаваме в плътта) - ние вършим НАЙ-ГОЛЕМИЯ ГРЯХ, защото искаме да добавим към жертвата на Исус.

А, Исус направи всичко на кръстта.
Исус изпълни целия закона вместо нас.

Пиша това, защото ме боли за хората, които дявола ще заблуди, като им казва, че трябва да вършат добри дела
"ЗА ДА ДОКАЖАТ ВЯРАТА СИ".
Но ние доказваме вярата си, точно когато сме мъртви за дела и оставим Исус да живее в нас и чрез нас.

Но дявола е княза на този свят и заблуждава много вярващи.

Само 2-5% от ВЯРВАЩИТЕ ще се спасят. Дявола добре си върши работата- нали ?

За съжаление.

Бог е с нас, ако сме умрели за себе си.

Ако житното зърно не умре - няма да даде плод.

Казах вече че невежеството е голямо:вяра без дела е мъртва вяра.Вие просто отхвърляте всичко и изтъквате някакво състояние на вечно съзерцание,което е лишено от живот и всякакъв смисъл,като казвате Исус ни спаси и това е всичко,край,само това ще мислим,чуваме и говорим през цялата вечност.Не това е само началото,начало на всичко,начало на безмерно развитие и свобода.Бог не е толкова малък,жалко човече,колкото ти си въобразяваш че е твоят ум.Когато ти кажат истината,заклеймяваш всички че са от дявола,твоят ум е забил,едновременно от страх и липса на желание за развитие,Бог гледа със съжаление на това!!!
цитирай
33. анонимен - Борбата ми е срещу дявола, който ...
13.06.2012 00:37
elina7 написа:
Борбата ми е срещу дявола, който заблуждава избраните.

Как ги заблуждава ?

Както заблуди Ева - "никак няма да умрете"
Няма проблем да спазвате закона и съботата !


Но има - и то голям проблем !

Огромна разлика има в това да позволим Исус да живее в нас ,а ние да сме мъртви за греха

и

да се вгледаме в закона- спазваме ли го или не.

Ако Исус живее в нас, дявола ще бяга ДАЛЕЧ ОТ НАС.

Но ако погледнем на съботата и закона, дявола ще ни изкушава и завлича в нечестие.

А дявола е по-силен от човека и човека винаги ще бъде изкушаван .
Винаги ще има нещо, което не сме направили.

Карайки ни да гледаме закона, ние правим жертвата на Исус безсмислена.

Минем ли в "плътта"-( спазвайки закона ние минаваме в плътта) - ние вършим НАЙ-ГОЛЕМИЯ ГРЯХ, защото искаме да добавим към жертвата на Исус.

А, Исус направи всичко на кръстта.
Исус изпълни целия закона вместо нас.

Пиша това, защото ме боли за хората, които дявола ще заблуди, като им казва, че трябва да вършат добри дела
"ЗА ДА ДОКАЖАТ ВЯРАТА СИ".
Но ние доказваме вярата си, точно когато сме мъртви за дела и оставим Исус да живее в нас и чрез нас.

Но дявола е княза на този свят и заблуждава много вярващи.

Само 2-5% от ВЯРВАЩИТЕ ще се спасят. Дявола добре си върши работата- нали ?

За съжаление.

Бог е с нас, ако сме умрели за себе си.

Ако житното зърно не умре - няма да даде плод.

1.Дефинирай в какво се изразява твоята борба с дявола?
2.какво общо има изказването ти"никак няма да умрете" с темата?
3.Казваш целта не е да се спазва закона а познанието на Исус, vandela007 ти каза същото,пазенето на закона не е цел,а следствие на познаването на Христа.Аз ще ти го кажа по друг начин:Който казва познавам Го,а заповедите Му не пази,лъжец е и истината не е в него...да ти кажа ли къде го пише?..няма смисъл,ти просто се въртиш в кръг,не желаеш и не можеш да разбереш,яснотата в изказванията не ти е достатъчна,ти като всеки проповедник протестант,имаш няколко не библеиски фразички,които повтаряш!!!
цитирай
34. анонимен - Не съм адвентист, някога съм бил за ...
13.06.2012 01:14
Не съм адвентист,някога съм бил за малко,сега съм над деноминационен.Проблема на адвентистите не е какъвто винаги вие останалите деноминации си въобразявате че е,а именно,законничество,оправдание чрез дела...и какви ли не още безброй глупости бълвани от късогледство във които непрекъснато се спъвате,не,техните проблеми и слабости в системата са много далеч от вашият поглед и умове,и които вие никога не ще проумеете,та дори и да станете такива.Аз нямам за цел да ги поставям на яве,Бог има грижата за това,но аз бих искал да ви задам един въпрос:защо всички вие,във всички форуми непрекъснато нападате адвентистите а те вас никога?какво са ви сторили и защо са непрекъснато са трън в очите ви?защо непрекъснато изпитвате някаква безмерна жажда да спорите с тях,някаква неимуверна жлъч към тях?и защо всички вие религиозни деноминации нямате никакви спорове по между си,но всички образувайки такова голямо мнозинство имате проблем с това нищожно по размери малцинство?замисляли ли сте се някога защо?мисля че не,и именно това е причината поради която ви задавам тези въпроси,понеже те са за всички вас,тъй като на мен отговорите не са ми нужни,аз ги зная прекалено добре.Нали претендирате че те са законници и сатанисти,а вие имате общение с Христа?тогава докажете от словото Му че те грешат,а че вие сте добрите дървета с добрите плодове,хайде чакам?примера с девиците може да бъде залепен като етикет на всеки,но примера с дърветата не,защото е оЧеваден.Трудно някой наблюдавайки гневните нападки,обиди,опити за унижения,заклеймяване на какви ли не,наблюдавайки тази безпричинна злоба,пораждана от някаква невидима енергия,бълваща такъв злосен заряд на омраза от ваша страна,би казал че вие сте добрите дървета с добрите плодове.Това ли са полодовете на Святият Дух на Бога?на това ли ви научи познанието на Исус?това ли ви кара да вършите,пребъдвайки в Него?това ли произведе у вас Неговата необятна благодат,чрез която претендирате че сте спасени?така ли преминахте от смъртта във живота?
цитирай
35. анонимен - Блудство
13.06.2012 01:38
Задавам един въпрос към всички,искам да видя как ще ми отговорите.
Всички знаете че:
първите четири заповеди се отнасят до Бог,те говорят че нарушаването им,ощетява човека който ги нарушава а не Бог,понеже чрез нарушаването им,човека самоволно се отделя от Него.
Нарушаването на която и да е от вторите шест,както и да я погледнеш е в ущърб на ближния,във всеки аспект и всяко отношение.
Въпросът ми е:защо блудството е грях,след като е по взаимно съгласие,не ощетява никой,нито Бога,нито човека,напротив носи наслада?
Някой ще каже Бог го е забранил и това е-това не е отговор,Бог ясно е подчертал защо е забранил всяко едно нещо,а и то само е очевидно,но за блудството никога не е дал светлина.
Слушам ви мъдреци неземни???
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287498
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031