Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 23:55 - ОСЪЖДАМ ЛИ, КОГАТО ИЗЛАГАМ БИБЛЕЙСКИТЕ УЧЕНИЯ ТУК-отговор на коментар.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1768 Коментари: 4 Гласове:
9



 9. elina7 - Това не е ли съдене ? 

 Това е проблемът: На кого съм послушен; на Бога или на човеци. Ето какво казва ап. Павел: „Защото на човеци ли искам да угоднича сега или на Бога? Или искам да угаждам на човеци? Ако още бях угаждал на човеци, нямаше да съм Христов слуга.”

(Галат 1:10) Ако угаждам на човеци, няма да съм християнин, няма да съм Христов слуга! Точно и ясно!!!
Освещаването на неделята като ден за богослужение е „угаждане на човеци”, защото Бог е осветил и благословил седмия ден – събота.

Не, не съдя, защото цитирам думи на апостол Павел. ТОЙ (а не аз) казва: „Ако бях угаждал на човеци, нямаше да съм Христов слуга.”  

                                                                                                                               
Особено последното - ако ходя в неделя на църква - угаждам на човеци - така ли?

            Сестричко, ти сама каза, че промяната на съботния ден в неделя е човешко дело. Не ме питай като ходиш в неделя на църква на кого угаждаш. Като нямаш убеждение за нещо, постъпвай така, както съвестта ти диктува. Твое право е, но не мога да разбера защо се дразниш, като цитирам Словото.

Това може да каже само Исус!  

         Въпреки, че думите са на апостол Павел, аз приемам, че са думи на Исус, защото се казва в 2 Тимотей 3:16  „Цялото Писание е боговдъхновено и полезно за поука, за изобличение, за поправление, за наставление в правдата  Цялото Писание – казва. В цялото Писание влизат и думите на ап. Павел. Така че не е моя работа аз да съдя и изобличавам. Словото, което е вдъхновено от Бога, от Исус, изобличава и наставлява в правдата.

 

 Той не осъди жената хваната в прелюбодейство

           Точно така: жената се покая, Исус й прости и й каза: „Иди си и не съгрешавай вече!”

 

 ...а някой си, който решил да въвежда закона във благодатта казва- кой угажда на човеци и кой на Бога. Естествено себе си слага в групата на тези, които угаждат на Бога, а не ходят на църква. Правят си сами такава и са убедени, че Бог това иска.

           „Някой си, който решил.... себе си слага” Аз не съм „някой си” – защо толкова гняв?

           И не въвеждам закон в благодатта. Имам намерение да напиша нещо за закона и благодатта в светлината на Посланието към галатяните.

          Не аз казвам кой угажда на човеци и кой на Бога, а Библията. И не се слагам в групата на тези, които угаждат на Бога, само излагам фактите. Само Бог знае кой в каква група е.

       Не ходя на църква не защото не искам, а защото се грижа за майка на село и тук няма църква. И не си правим църква сами, а се събираме вярващи хора да си разгледаме седмичния Билейски урок.

           

 Дори не се замисляш за осъждението, което те чака.

              Не ме заплашвай. Само Бог има думата. Старая се да поддържам жива връзката си с Него, а какво ме чака само Господ знае.

           Знаеш ли, аз също не одобрявам някои от нещата, които пишеш. Но никога не съм те нападнала, никога не съм ти казала, че си заблудена, никога не съм те упрекнала, че си на грешен път, никога не съм те заплашила, че не знаеш какво осъждение те чака. Точно обратно: винаги, когато съм прочела нещо хубаво от теб, съм те подкрепяла и насърчавала. Можеш да си погледнеш коментарите ми.

 

Защото в Словото е казано - "Не ставайте мнозина учители....”

          Съжалявам, нямам самочувствие на учителка. Просто Библията ме грабна. Никога не приемам един текст самостоятелно без контекста. Например на едно място Исус казва: ако не намрази човек баща си и майка си... (по памет цитирам). А в Десетте Божии заповеди казва: почитай баща си и майка си. Друг пример – на едно място Исус казва: мир ви давам, Моят мир ви давам... На друго място казва: не дойдох да донеса мир, а меч. Това са елементарни примери, но искам да кажа, че всяко нещо разнищвам: чета, търся, изследвам, изучавам, сравнявам. Библията е изключителна Книга! А пророчествата са удивителни.

 

 Дори не се усещаш, че си на грешен път.

            Не твърдя, че съм безгрешна. Но откакто Исус ме срещна в моя живот, мисля, че съм сменила посоката на земния си път. И мисля, че това е правилният път. Кажи ми какво му е грешното на този път.

 

Но аз казах мнението и ще се моля за теб, Бог да ти покаже грешката ти.

             Благодаря ти.

 

          Във всичките си постинги се стремя да излагам фактите от Билейските учения. И всичко, което казвам, го подкрепям с цитат от Писанието, за да не звуча голословно. Сигурно си личи отношението ми, но в никакъв случай не агитирам хората да приемат моята вяра. Не е моя работа да поучавам, назидавам и убеждавам хората. Това го правят Светият Дух и Словото.

         Смятам, че това, което съм научила от Билията е важно и искам да го споделя с много хора. Затова независимо от различията, ние с теб служим на Един Бог. Имаме Един Спасител – Исус Христос. И съм убедена, че желанието на Господ е ние да се подкрепяме като сестри. 




Гласувай:
9



1. stela50 - Здравей , Ваня ... Радвам се ,че си тук ,
24.10.2011 10:07
нищо ,че очаквах различен пост . Хората сме различни ,
размислите и тълкуванията понякога - също .
Всъщност не зная точно за какво става дума и няма
да взема отношение . Но съм уверена , че ти си убедена
в това , за което пишеш и много хора разбират твоите послания .
Всеки сам решава за себе си дали да вярва , сам да
прочете повече по дадена тема , или просто да отмине .
Признавам си , нямам твоите познания , подкрепени с факти
на фона на исторически събития , свързани с Библията и
тълкуванията на Пророчествата , и те чета с интерес ,
правя своите изводи , размишлявам и обогатявам една непълна
нишичка в моето съзнание .Тук е място ,където всеки според мен
споделя и дава онова от себе си ,което счита за най- важно ,
дори и да не е много популярно или атрактивно .
Има теми , които са по-специални и е нормално да има
различие във възгледите и осмислянето им , затова мисля ,
че няма основание да се отказваш от публикуването на
тези постинги , няма основание и да се отказваш
от Вярата и принципите си .
Поздрави и прегръдки с пожелание за хубави дни .
цитирай
2. vandela007 - Да, Таня,
24.10.2011 11:14
Завърнах се; наистина доста отсъствам напоследък, но понякога така се случва...
Благодаря ти за разбирането.
И няма да се откажа, имам още много неща да споделя, ако е рекъл Бог!
Прегръдка и от мен :)))
цитирай
3. bobby99 - Когато хората не могат да защитят ...
25.10.2011 23:11
Когато хората не могат да защитят позиците си аргументирано, се дразнят, започват да нападат и обиждат. Не обръщай внимание. Продължавай да пишеш.
цитирай
4. vandela007 - Имам много неща да казвам, но нямам ...
28.10.2011 18:41
Имам много неща да казвам, но нямам време да пиша...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287476
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031