Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2011 22:50 - ЧИТАТЕЛИТЕ МИ СЕ ОТДРЪПНАХА
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2210 Коментари: 8 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                      Защо? Вече не е интересно това, което пиша?

             Колко души в Блог.бг, освен няколко, които се броят на пръстите на едната ми ръка приемат, че зад богопротивната институция, наречена МАЛЪК РОГ в библейското пророчество стои християнската църква?

 

Християнската църква – противна на Бога? Дори и атеистите биха отрекли това твърдение!

И това на читателите не е интересно? Не вярвам, но... „Тежко е това учение...”

Йоан 6:60

60. „И така, мнозина от учениците Му, като чуха това, казаха: Тежко е това учение; кой може да го слуша?”

 

 

            Тежко е наистина.

            Само ако можехте да вникнете в божествения ред, точност и акуратност на тези пророчества! Щяхте да се докоснете до Божествената промисъл за бъдещето на човечеството. И вярвам, че щяхте да имате повече доверие в тази стара, мъдра Книга на книгите.

 

              Както математиците откриват красотата на математиката, когато я изучават, така вярващите намират наслада и потвърждение на вярата си, изследвайки тези древни библейски пророчества.

 

 

             Започнах този блог описвайки живота си от детството, минах през моминството, та до сега. Това не е история на моя живот. Това е история на моята вяра. Аз вярвам, че Исус Христос ще дойде скоро; искам да го кажа на колкото се може повече хора – да се подготвят за това Идване. Лъжец ли е Бог?

             Каквото е казал, ще го изпълни!

             Сам Исус казва в Откровение:

 

Откровение 22:7  „И, ето, ида скоро. Блажен, който пази думите на написаното в тази книга пророчество.”




Гласувай:
16



1. анонимен - Интересни са твоите теми.
26.08.2011 23:09
Но количествените показатели като прочити и гласове нямат нищо общо с качеството на постинга, тъй че не се вълнувай.
Аз съм критично настроен православен и някога ще спорим.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ваня!
26.08.2011 23:16
Не знам за другите, аз си те чета редовно и ми е много приятно в блога ти, а и винаги научавам по нещичко. Хубаво си го казала, че историята на твоя живот е "история на твоята вяра". И ти звучиш така.:) Затова обичам да ти гостувам.
цитирай
3. stela50 - Пишеш искрено и интересно ,Ваня ...
27.08.2011 15:20
И съм съгласна с poligor - да ,така е -количествените показатели като прочити
и гласове нямат нищо общо с качеството на постинга .
Това не бива да те тревожи , първите месеци нямах и по един коментар
и тук там по един глас . Аз също обичам да ти гостувам ,усещам сърдечност
и топлина ,чета мъдри писания ...научавам нови неща .
Радвам се ,че те познавам ,макар и виртуално !
цитирай
4. vandela007 - Полигор,
27.08.2011 18:46
Не знаех, че четеш тук, приятно ми е.
Ще поговорим, разбира се. Когато кажеш.
цитирай
5. vandela007 - Наде,
27.08.2011 18:51
Споделям твоето отношение; аз също с удоволствие те чета.
Пък нали харесваме един и същи Принц.... :))
цитирай
6. vandela007 - Таня,
27.08.2011 18:55
Ти си ми голяма подкрепа, но при мен се получи обратно: отначало имах повече посещаемост....
Както и да е. Ние казваме: "Божият народ не се брои; той се претегля."
И аз ще кажа: Няма да броя читателите си; нека са стойностни.
:)
цитирай
7. bogolubie - Довери се на Господ Бог, миличка!
28.08.2011 23:27
Нали знаеш, че не е Бог, който сади и пои, а Тоя, Който прави да расте. Ще идват, ще си отиват, пак ще идват...не е нужно да гониш бройката. Само си върши работата, която си захванала. Другото е Негова работа. Той е Сърцеведецът и Спасителят! Поздрав и успех!
С обич в Христа: Естир!
цитирай
8. vandela007 - Благодаря ти, Естир,
29.08.2011 09:33
За подкрепата и насърчението.

Ще се радвам да ми напишеш такъв хубав коментар и след разкриване на характеристиките на малкия рог от шестия белег нататък.
Твоя сестра в Христа: Ваня.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287455
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031