Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2011 19:39 - ДОЖИВОТНА ПРИСЪДА (продължение)
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2341 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

              Прокурорът застана пред съдебните заседатели и започна да представя уличаващи доказателства за това, че не струвам нищо. Той припомни за онзи ден на влюбените в осми клас, когато моята красива братовчедка Мими получи 29 картички и две кутии шоколадови бонбони, изпратени й от влюбени момчета, а аз получих едва три картички – две от момичета и една от дядо ми.

             Съдебните заседатели многозначително поклатиха глави.

             После прокурорът описа деня, когато Боби от Б клас даде на Лили да опита от неговия сладолед, а на мен не даде, защото щяла да го хване „грозотията”. Аз се направих, че не го чувам, но после се скрих в тоалетната и плаках до края на междучасието. Спомена и за Жоро, който каза, че пак са пуснали на пазара криви чорапи.

             - Дами и господа, съдебни заседатели – каза прокурорът – това са непредубедени мнения на връстници на Ренета. Очевидно всички ученици от нейната гимназия мислят по същия начин. Няма причина да лъжат. Това грозно момиче Ренета просто не заслужава да бъде едно от нас. Приканвам ви да я обявите за виновна веднага!

              Тогава се изправи адвокатът ми. Той беше слаб, дребен човек, който заекваше. Представи няколко свидетели в моя полза, включитилно мама и татко и, разбира се,  дядо ми.

             - Възражение, ваша чест! – извика прокурорът – Това са членове на семейството. Те не се броят. Те са предубедени свидетели и мненията им не са достоверни.

            - Възражението се приема – отсъди съдията.

           След това моят адвокат нервен и смутен, спомена, че стаята ми е винаги подредена и вдигна шум около шестиците ми в бележника. Видях как на това председателят на съдебните заседатели отговори с прозявка, а останалите напълно се отегчиха.

            Решаването на моята присъда отне на съдебните заседатели по-малко от минута. Изправих се пред тях. Познавах ги всичките: миналогодишната кралица на красотата от нашата гимназия, красивият син на математичката, цялата група „Магия”, които прославиха гимназията на всички музикални фестивали за млади таланти и още някои красавци и красавици...Те всички ме гледаха отвисоко със строги погледи и рязко извикаха в един глас: „Виновна, Ваша чест!”

            Съдията  прочете присъдата ми:

            - Ренета Иванова Петрова, съдебните заседатели, избрани от твоите връстници, те обявиха за неприемлива . Затова си осъдена на самота. Вероятно ще се проваляш във всичко, което правиш и ще умреш без нито един приятел на света. Бракът е немислим за теб. Ти трябва да бъдеш смятана за излишна и ненужна отсега нататък.

             Делото е приключено!

 

                Всичко дотук от цикъла „Важна ли е красотата”, преписах от един християвски сайт. Следващия път – една моя история на същата тема.






Гласувай:
12



1. stela50 - Хубаво написано ...такава доживотна присъда
01.08.2011 20:02
сигурно преживяват много хора по света . Красотата винаги е важна ,
но зависи дали искаш или можеш да я откриеш ... истинската красота .
Поздрави ,приятелко !
цитирай
2. vandela007 - такава доживотна присъда сигурно ...
01.08.2011 20:51
stela50 написа:
такава доживотна присъда сигурно преживяват много хора по света .
Поздрави ,приятелко !

Тъжно е...не знам как се свиква така да живее човек.

Не се свиква!
цитирай
3. stela50 - Не се свиква , разбира се ... и не трябва да се свиква .
01.08.2011 23:40
Забравих да ти благодаря за прекрасната песен .Всеки човек
е войник на съдбата ...
Лека и спокойна нощ ,мила !
цитирай
4. mirachopi - Не е съвсем по темата ,но те съветвам да убиеш прокурора..
02.08.2011 00:04
http://mirachopi.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/18/liatoto-v-koeto-ubih-prokurora.784804
цитирай
5. pisatelkata - Хареса ми, хубаво написано, но. . . ...
04.08.2011 18:01
Хареса ми, хубаво написано, но...
винаги има едно - но,
човека се цени не по-красота!
цитирай
6. vandela007 - Не се свиква, разбира се. Благодаря ...
05.08.2011 16:14
stela50 написа:
Не се свиква, разбира се. Благодаря ти за прекрасната песен .Всеки човек е войник на съдбата ...

Не се свиква, но човек се научава да живее нехаресван...войник на съдбата си.
цитирай
7. vandela007 - .
05.08.2011 16:16
mirachopi написа:
http://mirachopi.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/18/liatoto-v-koeto-ubih-prokurora.784804

Верно, че не е по темата, но много ми хареса :)))
цитирай
8. vandela007 - Хареса ми, хубаво написано, но. . . ...
05.08.2011 16:19
pisatelkata написа:
Хареса ми, хубаво написано, но...
винаги има едно - но,
човека се цени не по-красота!

Спор няма по въпроса, но че някой е красив - не пречи.... :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1297412
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5419
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930