Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 23:31 - НЕЗАСЛУЖЕН ДАР
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2448 Коментари: 10 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Това е разказ за БЛАГОДАТТА. Пример за прощателния дух, който Бог проявява към нас и който ние трябва да имаме. Всички знаем: „Човешко е да се греши, божествено е да се прощава”, но винаги ми е било трудно да обяснявам какво е благодат. По някакъв начин в себе си я разбирам, но като река да обясня, не ми се получава. Най-краткото определение за благодат е: незаслужен дар.

       Ето и разказът на пастор У. Джонсън:

 

                      ДЕНЯТ, В КОЙТО ПОСТЪПИХ ПРАВИЛНО              

          Христос ни призовава като Негови последователи да продължим делото Му. Да обичаме недостойните за любов; да даваме, без да очакваме нещо в замяна.” – от това ще станат добри проповеди, но не е лесно да се живее така всеки ден.

          В най-добрия случай животът и служенето ми вървяха заедно. Понякога те изявяваха благодатта, но твърде често и егоизма ми.

           Но един път постъпих правилно. (Забележете, че срещу този един път има многобройни преживявания от другия вид).

            Бях назначен в училище с пансион в Индия. Аз бях ръководител на момчетата и преподавах Библия и други предмети.

             Имаше едно момче Лесли, което често създаваше проблеми. Една събота Лесли печеше филийки в стаята си. В общежитието тостерите бяха забранени. Миризмата се носеше по етажа и бързо долетя до носа ми. Веднага притичах и похлопах на вратата на Лесли.

              Момчето се хвърли да прикрие доказателството, но стаята неоспоримо миришеше на препечени филийки. Той се изпъна нервно. Много години по-късно ми напомни, че тогава просто съм огледал стаята и съм казал: „Лес, би ли могъл да ми заемеш една вратовръзка за църквата?” Той ми даде една и аз излязох.

              Имам само смътни спомени за този случай, но не и Лесли. Неговият живот се преобърнал онази съботна сутрин, когато не получил наказанието, което заслужавал. Онзи ден бях постъпил правилно.

               Лесли стана проповедник и мисионер. Всичко това започна с един миг на благодат.  

 

              Това е разказът. Замислих се: имам ли и аз такъв ден, в който да съм постъпила правилно.

              Помислете и вие J.





Тагове:   благодат,   дар,   прощение,


Гласувай:
12



1. stela50 - Като помислим ,сигурно ще открием не само един ден ...
20.07.2011 11:06
Хубаво послание ,Ваня ... Благодат - мека ,нежна ,красива дума .
Благодаря ти за разказаното и приятната музика .
Прекрасен ден !
цитирай
2. priqtel12 - Да, за съжаление
20.07.2011 14:35
моментите, в които постъпваме правилно май са по-малко от другите......а не бива да е така....
цитирай
3. vandela007 - Накара ме да се усмихна.
20.07.2011 15:26
stela50 написа:
Благодат - мека ,нежна ,красива дума .
Благодаря ти за разказаното и приятната музика .
Прекрасен ден !

Малко хора имат усет към думите по тоя начин. Наистина мека и нежна е благодатта.
Аз мого харесвам думата "обич". Тя е топла и спокойна.
Хубав ден и на теб!
цитирай
4. vandela007 - Приятелко,
20.07.2011 15:30
priqtel12 написа:
моментите, в които постъпваме правилно май са по-малко от другите......а не бива да е така....

И аз като се замислих, май по-скоро искам да докажа, че съм права, отколкото да постъпя като добра. Боря се и аз...
Бог да дава сили и мъдрост!
цитирай
5. bobby99 - хм!
20.07.2011 15:35
vandela007 написа:

Бог да дава сили и мъдрост!

ако само се надяваш бог да те промени... не знам
:)
цитирай
6. ognena71 - Благодаря ти за разказаното и пр...
20.07.2011 16:12
Благодаря ти за разказаното и приятната музика .
Красив ден с много настроение!
цитирай
7. pevetsa - Прегръдки за теб Ванче, и нека, нека ...
20.07.2011 16:22
Прегръдки за теб Ванче, и нека, нека бъдем проводници на Божията Любов!
цитирай
8. vandela007 - Бог да дава сили и мъдрост! ако ...
20.07.2011 17:32
bobby99 написа:
vandela007 написа:

Бог да дава сили и мъдрост!

ако само се надяваш бог да те промени... не знам
:)

Чувала съм такава мисъл и съм съгласна: "Бог работи с нашата воля, а не с нашите желания."
Не може само да чакаме Бог да ни промени. Трябва да имаме и воля за промяна. Бог вижда в сърцата ни и помага на нашата немощ.
цитирай
9. vandela007 - Благодаря ти за разказаното и пр...
20.07.2011 17:36
ognena71 написа:
Благодаря ти за разказаното и приятната музика .
Красив ден с много настроение!

Много ти се радвам, когато идваш при мен.
Благодаря ти и за пожеланието. Свечерява се - нека и твоята вечер е прекрасна и споделена!
:)))
цитирай
10. vandela007 - Прегръдки за теб Ванче, и нека, нека ...
20.07.2011 17:38
pevetsa написа:
Прегръдки за теб Ванче, и нека, нека бъдем проводници на Божията Любов!

Да! А един ден на Новата земя да сме заедно, и с Исус!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299797
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930