Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 11:07 - ОТГОВОР на запитване
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3851 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 01.02 21:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          По повод постинга ми „КАКВО Е ХРИСТИЯНСТВОТО, защото и в пионерската организация ни учеха да бъдем добри”, получих съобщение, на което смятам да отговоря и тук.

         Нямам нищо против пионерската организация, Зелената партия или което и да е друго сдружение, което ни възпитава да помагаме на възрастните, да отстъпваме място в автобуса, да не тъпчем тревните площи, да пазим природата чиста! Всичко това е прекрасно!

          Само исках да кажа, че в християнството тези качества не са цел, а следствие от нещо друго. И това другото е една Личност, която е толкова свята, чиста, любвеобилна и милостива, че ми е трудно да я опиша. Исус Христос – безгрешният, стана грешен заради мен; пое върху Себе си моите грехове и с това заслужи смърт. На кръста Той умря с моята смърт и ми подари вечен живот.

          Невероятно! Твърде хубаво, за да е истина. И много хора се съмняват, че това е истина, затова Исус казва: „Като дойда (втори път), ще намеря ли вяра на земята?” (Лука 18:8)

         Човек си задава поне два въпроса:

1.      защо ще прави това Исус за мен?

2.    какво ще иска в замяна?

       Исус прави това за мен, защото ме обича.  Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине нито един, който вярва в Него, но да има вечен живот. (Йоан 3:16)

         Този стих отговаря и на втория въпрос: в замяна иска само да повярвам в това.

        Аз повярвах. Греховете ми тежаха. Вината ме изгаряше. Бях самотна. Съкратена от работа, разделена със съпруга си... И когато открих Исус, когато намерих Един, който ме обича такава, каквато съм и толкова много, че е поел всичката ми вина и поради тази причина са проболи ръцете и нозете Му, сложили са Му трънен венец на главата, смятали са го за глупак, подигравали са Му се и Той е изтърпял всичкото това унижение заради мен; за да съм аз реабилитирана и за да застана чиста пред Бога....как няма да Го обичам! Как няма да съм му благодарна?

         Когато човек се чувства  обичан така, той може да бъде само радостен и свободен. Той ме промени! Аз съм нов човек. Не съм съвършена, но правя най-доброто, на което съм способна. Без някой да ме кара да го правя.

          Дали ще бъда спасена за вечния живот? Не знам, но много искам...          





Тагове:   кръст,   христос,   исус,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - По - ясно и истинско обяснение на Християнската вяра
03.07.2011 16:44
едва ли има ...И това пречистване ,тази благодарност носят радост
и свобода на духа ,правят всеки по-добър и сигурен в себе си ...
Ще бъдеш спасена за вечния живот ,Ваня ...ще бъдеш .
Бъди благословена !
цитирай
2. vandela007 - Знаеш ли....
03.07.2011 19:54
дълго време не се замислях защо Исус е бил разпнат. Мислех, че Той е от станата на добрите, а са Го убили лошите.
После научих, че е умрял, за да живеем ние, но не разбирах какво означава това.
А когато го разбрах, исках на всички да го обясня по най-достъпния начин.
Искам всички хора да знаят какво е направил Исус за тях лично и ТОГАВА да вземат решение ЗА или ПРОТИВ Него.
цитирай
3. sonitalia - Не ни се сърди...
05.07.2011 11:11
Ние с Жоро си останахме "пионерчета", или по-скоро "комсомолчета" и благодарение на тези си спомени и възпитание нямаме нужда да сме За или Против НЕГО. Ако сме против нещо, то е против капитала, против капитализма, което ни кара да се позоваваме на един друг Пророк...Не ни се сърди...
цитирай
4. ligia - Не ни се сърди ?
05.07.2011 13:10
sonitalia написа:
Ние с Жоро си останахме "пионерчета", или по-скоро "комсомолчета" и благодарение на тези си спомени и възпитание нямаме нужда да сме За или Против НЕГО. Ако сме против нещо, то е против капитала, против капитализма, което ни кара да се позоваваме на един друг Пророк...Не ни се сърди...

Тук няма място за сърдене. Колкото и добре да е обяснено (а то определено е ),
за съжаление не е разбрано.
Ако е разбрано, че среден път няма .
Ако е разбрано, че ако не събираш с Исус разпиляваш /т.е. си с дявола/.
Ако е разбрано , че след смъртта на земята , ще чакаш пред врата докато видят дали си записан в "Книгата на Живота " и ако не си,
отиваш на вечни мъки, които надминават и най-лошите представи ?
Само ако се осъзнае, въобще няма да се говори за думи , като "Не се сърди..."
Ще се говори -Защо не беше по настоятелна да ме убедиш в това, което вярваш, щото да повярвам и аз ?Да бъда записана в тази книга, за да бъда там, където е толкова хубаво,че око не го е видяло. Златни улици, бисерни врати и толкова хубави неща.
Не те познавам скъпа душо, но ме боли за теб. Дори на идея си нямаш, колко ме боли. Прости ми за откровенността. Прости ми ако си позволявам много, но поста, който прочетох ми хареса много.Това-" не ми се сърди" не се вмества там? Прости ми за искреността.
цитирай
5. ligia - Дали ще спасена за вечен живот не знам, но много го искам .
05.07.2011 13:17
Ако е истина, че много го искаш - ще бъдеш спасена.
Не защото аз го казвам, а защото Словото го казва,
а Бог не е човек за да лъже.
"Искайте и ще ви се даде" Матей ( 7:7 ).
цитирай
6. vandela007 - Не ви се сърдя
05.07.2011 14:31
sonitalia написа:
Ние с Жоро си останахме "пионерчета", или по-скоро "комсомолчета" и благодарение на тези си спомени и възпитание нямаме нужда да сме За или Против НЕГО. Ако сме против нещо, то е против капитала, против капитализма, което ни кара да се позоваваме на един друг Пророк...Не ни се сърди...

Вие сте от най-чистите. Аз ви се възхищавам на идеализма, който сте запазили в душите си до днес, но и вие имате нужда; всеки човек на земята има нужда от Исус. Исус не е пророк! Той е много повече. Той е единственият Мост към вечността.
цитирай
7. vandela007 - Тук няма място за сърдене. Кол...
05.07.2011 14:38
ligia написа:

Тук няма място за сърдене. Колкото и добре да е обяснено (а то определено е ),
за съжаление не е разбрано.
Ако е разбрано, че среден път няма .
Ако е разбрано, че ако не събираш с Исус разпиляваш /т.е. си с дявола/.
Ако е разбрано , че след смъртта на земята , ще чакаш пред врата докато видят дали си записан в "Книгата на Живота " и ако не си,
отиваш на мъки ?
Само ако се осъзнае, въобще няма да се говори с думи , като "Не се сърди..."
Ще се говори: Защо не беше по-настоятелна да ме убедиш в това, което вярваш, щото да повярвам и аз ?Да бъда записана в тази книга, за да бъда там.
Не те познавам скъпа душо, но ме боли за теб. Дори на идея си нямаш, колко ме боли. Поста, който прочетох ми хареса много.Това-" не ми се сърди" не се вмества там? Прости ми.

Благодаря ти за подкрепата.
цитирай
8. vandela007 - Ако е истина, че много го искаш - ще ...
05.07.2011 14:40
ligia написа:
Ако е истина, че много го искаш - ще бъдеш спасена.
Не защото аз го казвам, а защото Словото го казва,
а Бог не е човек за да лъже.
"Искайте и ще ви се даде" Матей ( 7:7 ).

Права си, така е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287679
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031