Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 23:09 - Моята Кали
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3238 Коментари: 8 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Връщам се към разказа ми за преживяното в Гърция. След като не ми провървя с дядовците, а по-малко с бабите, Бог ми подари друго.

         Въоръжена с адреса на новата ми евентуална работа се качих на такси. Знаех само, че ще се грижа за дете. До колкото разбрах, девет годишно. Докато пътувах си мислех: какво има да се грижи човек за 9 годишно дете! То вече е голямо, сигурно...втори клас (изчислих!). Може би ще го завеждам и посрещам от училище и ще му слагам да яде. А може и да е някое болно дете. Не ми се иска, аз болно животно не мога да гледам, а детенце...

        С такива тревожни мисли в главата и притеснения пристигнах на адреса. Позвъних, отвори ми млада красива жена. „Ангелики – Аги” - представи се жената. И аз си казах името. Покани ме да седна и каза, че ще позвъни на съпруга си да дойде. Явно трябваше и той да ме види. Докато го чакахме, Аги ме разпитваше от къде съм, от колко време съм в Гърция, с какво съм се занимавала. Аз нищо не питах, само отговарях с потенциала от гръцки думи, които бях научила за четири месеца. След малко съпругът пристигна – усмихнат, симпатичен млад мъж – Таки. Говореше много бързо, нищо не му разбирах и затова жена му играше ролята на преводач. И той се осведоми коя съм, имам ли семейство, деца... Говорехме си тримата, сложиха и да ме почерпят, а дете не се виждаше. „Сигурно е излязло” – си помислих. В един момент се чу някакво неопределено промъркване. Телевизорът не работеше, радио не се виждаше. Аги и Таки се погледнаха и се усмихнаха мило един на друг. Промъркването се повтори, този път придружено от бебешко гласче. Тогава забелязах на края на масата бебефон. Звукът идваше от там. Таткото не изчака друго повикване, затича се към една врата и после излезе от там с едно създание в ръце: бебе! Русичко, със сини очички, сънено, пухкаво и сладко. „Нашата Калита!” – показа ми я таткото. Бях толкова очарована, че не знаех какво да кажа. Исках да я пипна по ръчичката, но тя се обърна, гушна се в баща си и се разплака. Аги се опита да я успокои, но Кали продължаваше да плаче. Двамата съпрузи си казаха нещо набързо, после таткото се обърна към мен, усмихна се и каза, че са съгласни да се грижа за бебенцето им. Попита каква заплата ще искам. Казах една скромна сума, но малко по-голяма от тази, която получавах при Елени. Таки се съгласи. Уговорихме се на другия ден да дойда с багажа си, тогава щели да ме запознаят с работата ми и си тръгнах.

          Харесаха ме. И аз ги харесах, и тримата, но най-много Кали.

          Сигурно се сещате, че тя беше девет месечно бебе – най-прекрасното  в цяла Елада!

          Пътувайки с таксито обратно към дома на Мила се усмихвах, мислейки за малката Кали и благодарях на Бога за нея. Вече нямах търпение да стане утре.

                 
  Моята малка Калиimage



Тагове:   дете,   работа,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ваня!:)
28.05.2011 23:19
Целуни твоята малка Кали от мен!:) Ще очаквам продължението. Поздрави!
цитирай
2. stela50 - Поздрави ,Ваня ...Прекрасна е твоята малка Кали .
29.05.2011 13:18
Очаквам продължението ,навярно свързано с тези невероятни детски очички .
Хубав ден !
цитирай
3. vandela007 - Целуни твоята малка Кали от мен!:) ...
29.05.2011 13:56
malchaniaotnadejda7 написа:
Целуни твоята малка Кали от мен!:) Ще очаквам продължението. Поздрави!

Радвам се, че и ти я харесваш. :)))
цитирай
4. vandela007 - Очаквам продължението, навярно ...
29.05.2011 13:59
stela50 написа:
Очаквам продължението ,навярно свързано с тези невероятни детски очички .
Хубав ден !

Нали е сладка!
Агапи му! :)))
цитирай
5. makont - Толкова е хубаво,
29.05.2011 17:49
обожавам бебетата, просто усещаш как с всеки изминал ден, ти просто ваеш едно човешко същество. Заслужавала си го, след толкова мъки. Усмивки и слънчице от мен, Ваня!
цитирай
6. pisatelkata - Прекрасно детенце!
02.06.2011 16:05
Прекрасно детенце!
цитирай
7. vandela007 - .
05.06.2011 20:47
makont написа:
обожавам бебетата, просто усещаш как с всеки изминал ден, ти просто ваеш едно човешко същество. Заслужавала си го, след толкова мъки. Усмивки и слънчице от мен, Ваня!

Така е! Благодаря за слънчевия коментар :)))
цитирай
8. vandela007 - .
05.06.2011 20:48
pisatelkata написа:
Прекрасно детенце!

Имах си го като внуче...
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299106
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930