Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2010 00:05 - И аз. . . днес :)))
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4066 Коментари: 18 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  Запазила съм си един цитат от Алън Коен:      

   „Общоприето е схващането, че човек се чувства наранен, когато не получава любов. Но не това ни наскърбява. Болката започва, когато не даваме любов. Родени сме, за да обичаме. Може да се каже, че сме машини за любов, създадени от Бога. Ние съществуваме с пълна сила, когато даряваме любов.

  Светът ни кара да вярваме, че нашето добруване зависи от хората, които ни обичат. Но това е изопачено разбиране, причина за много от нашите проблеми. Истината е, че нашето добруване зависи от това дали даряваме любов.

   Въпросът не е в това, какво получаваме в замяна.  Въпросът е какво даваме."

  

      Май че нямам какво да добавя.

 

     Освен че и аз . . . хм . . . днес имам Р. Д. J

 







Тагове:   ден,


Гласувай:
16



1. pevetsa - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
07.12.2010 11:00
НЕКА ГОСПОД БОГ ИЗПЪЛНИ ДНИТЕ ТИ С ВЯРА И НАДЕЖДА, И ЛЮБОВ, ИСТИНСКАТА БОЖЕСТВЕННА ЛЮБОВ!
Алекс
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Скъпа Ваня, Честит Рожден Ден!
07.12.2010 12:13
Никога да не те напуска Любовта! Прегръщам те! Поздрави и пожелания за непресъхващо щастие, та да имаш да даваш водица на жадните хора и птиците! Бъди сбъдната!
цитирай
3. vandela007 - :)))
07.12.2010 14:34
Благодаря ти, Алекс за чудесните пожелания. Нека са за всички, които четат тук! :)))
цитирай
4. vandela007 - Наде, благодаря за топлата прегръдка!
07.12.2010 14:44
Ти ми напомни за алпинист, останал сам в планината, а студът го сковавал. С последни сили легнал на снега и знаел, че това е краят. След минутки чул някакаъв глас. Идвал от близо. Успял да се изправи и тръгнал по посока на гласа. Стигнал до човек, почти заринат. Алпинистът почистил снега около човека, разтъркал ръцете му, лицето, нозете... А после се спасили и двамата...
:)))
цитирай
5. анонимен - 4estito!
07.12.2010 19:18
Bog da e s teb, vandela007!
bizcocho
цитирай
6. icebarbi - Ти ми напомни за алпинист, останал ...
07.12.2010 19:22
vandela007 написа:
Ти ми напомни за алпинист, останал сам в планината, а студът го сковавал. С последни сили легнал на снега и знаел, че това е краят. След минутки чул някакаъв глас. Идвал от близо. Успял да се изправи и тръгнал по посока на гласа. Стигнал до човек, почти заринат. Алпинистът почистил снега около човека, разтъркал ръцете му, лицето, нозете... А после се спасили и двамата...
:)))


Колко е важно човек да си даде сметка какъв е неговият фокус на живота. Много хубава и поучителна история. Благодаря ти, че ми я припомни.
цитирай
7. vandela007 - Bog da e s teb, vandela007! biz...
07.12.2010 19:49
анонимен написа:
Bog da e s teb, vandela007!
bizcocho

Благодаря ти, мила! Как си ти? Надявам се по-добре. Днес една приятелка ме поздрави с едни стихове от Библията. Ще ти ги напиша: "когато минаваш през през водите, с тебе ще бъда; и през реките - те не ще те потопят. Когато ходиш през огъня, ти няма да се изгориш и пламъкът не ще те опали. Защото Аз съм твоят Бог, твоят Спасител." (Исая 43:2,3)

Не казва: "няма да минеш през води и пожари"; но казва: "когато минаваш през тези трудности, няма да си сам; Аз ще съм с тебе и ще ти помогна"!
Поздрав!!!
цитирай
8. vandela007 - Ти ми напомни за алпинист, останал ...
07.12.2010 19:56
icebarbi написа:
vandela007 написа:
Ти ми напомни за алпинист, останал сам в планината, а студът го сковавал. С последни сили легнал на снега и знаел, че това е краят. След минутки чул някакаъв глас. Идвал от близо. Успял да се изправи и тръгнал по посока на гласа. Стигнал до човек, почти заринат. Алпинистът почистил снега около човека, разтъркал ръцете му, лицето, нозете... А после се спасили и двамата...
:)))


Колко е важно човек да си даде сметка какъв е неговият фокус на живота. Много хубава и поучителна история. Благодаря ти, че ми я припомни.

Наистина! Колкото и зле да се чувстваме, винаги има хора, които имат нужда от нашата подкрепа.

"Въпросът не е какво получаваме в замяна. Въпросът е какво даваме."
:)))
цитирай
9. sande - Красиви и верни мисли ...
07.12.2010 23:16
Съггласен съм: работата не е в това , което ще получим, а в това което даваме. Колкото повече даваме, толкова повече остава за нас. Толкова сме по-щастливи.

Поздрави!
цитирай
10. vandela007 - Съггласен съм: работата не е в това, ...
08.12.2010 00:17
sande написа:
Съггласен съм: работата не е в това , което ще получим, а в това което даваме. Колкото повече даваме, толкова повече остава за нас. Толкова сме по-щастливи.

Поздрави!

Ако всеки мисли като теб, светът ще е едно чудесно място за живеене!
Поздрав и за теб!
:)))
цитирай
11. zabavnata - ЧРД и от мен!
08.12.2010 03:01
Хубави мисли. Добър човек си, а това определено е ключа към щастието. Какво друго да ти пожелая: Здраве и дълголетие!
цитирай
12. vandela007 - Хубави мисли. Добър човек си, а това ...
08.12.2010 10:08
zabavnata написа:
Хубави мисли. Добър човек си, а това определено е ключа към щастието. Какво друго да ти пожелая: Здраве и дълголетие!

Благодаря ти! Чувствам се неловко от думите ти. Защото имам силно развито чувство за справедливост и това понякога ми пречи да съм добра. Нали разбираш: справедливостта може да е субективна. Пък и да не е, дори и да съм права, по-добре е човек да е добър, отколкото прав!
Пощавай...
цитирай
13. harvi - Честит рожден ден със закъснение, но от сърце!
08.12.2010 14:44
Пожелавам ти цялата Божия любов и всичките Му благословения! Бъди много щастлива и - дарявай любов!
цитирай
14. estirbg - Честит Рожден Ден!
08.12.2010 18:15
Мила Ванче, пожелавам ти сила и издръжливост в предстоящите трудни времена и непоклатима вяра, която скоро ще ни събере завинаги, там, в Нашето Небесно Отечество!!! Дерзай и се моли всички да бъдем там...
цитирай
15. vandela007 - Пожелавам ти цялата Божия любов и ...
08.12.2010 18:59
harvi написа:
Пожелавам ти цялата Божия любов и всичките Му благословения! Бъди много щастлива и - дарявай любов!

Благодаря ти за хубавите пожелания! Приятно ми е, че се отби при мен.
Поздрави!
цитирай
16. vandela007 - Естир,
08.12.2010 19:08
Благодаряти, ще имам нужда! И от сила, и от издържливост, и вяра.
Да бъдем Там! "За тази гледка дробовете ми се топят..." - Йов.
цитирай
17. milamam - Честит да ти е! Всичко най :)))
09.12.2010 13:19
Честит да ти е! Всичко най :)))
цитирай
18. vandela007 - Благодаря!
09.12.2010 21:51
Надникнах при теб и те добавих в любими.
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1300173
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930