Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 22:07 - Шоньо и лакомите мравки.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3942 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 02.12.2010 23:11


  Ще изоставя малко хронологията на моя живот. Докато съм на кучешка тема, да ви кажа още нещо за животните около мен.  

 

          Ами . . .например кокалчетата ги сортирам: по-едричките ги давам на кварталните кучета, а по-дребните – на котките. Трохичките от масата ги събирам и ги слагам на терасата за врабчетата. Те пък какво  правят по терасата . . . но това е друга тема.

       Един ден като се връщах от магазина, поседнах в градинката пред блока. Бях сама и погледът ми рееше наоколо. Погледнах към земята и тогава забелязах мравка да мъкне  трохичка в неизвестна  посока. Проследих я и стигнах до една мравешка дупка. Беше на два-три метра от пейката, но отне половин час на мравката. Тогава видях и други мравки да прииждат. Влачат листенца, шлюпки от семки, която каквото намерила... На леля мъничетата! Колко им е трудно. Чакай леля да им помогне! И . . . сложих една доста голяма хапка почти до дупката им – да им е близко. Как бързо я усетиха! От вътре наизлязоха десетки мравки. Побутваха хапката отук-оттам и не след дълго успяха да я преместят точно върху дупката. Ами сега? От лакомия си затвориха къщата. Не могат да си влязат. Чудех се дали да не се намеся пак, когато видях, че хапката мръдна. Помества се! Значи някой отдолу прави нещо… След малко стана на две по-малки хапки, после на още по-дребни и накрая трохичка по трохичка си ги внесоха  в дупката. Ох! Олекна ми!

        Толкоз за кварталните мравки.

        А в къщи си имах един Шонко. Шоньо се казваше той, но галено му казвахме Шоко, Шонко, Шочко. Най-невероятното коте, което съм имала. Поли го намери в един мразовит ден на улицата. Доста разправии имахме, докато ѝ разреша да го вземе. Накрая ѝ казах: „Вземаш го, но като се постопли времето, го пускаш пак на улицата!!!”  И така, 12 години чакахме времето да се стопли. Много умен, красив и ...възпитан! Само една история  ще ви разкажа: бях направила кюфтета – една пълна чиния –  на масата. Той стъпил на стола, а предните лапички – върху масата. Души кюфтетата. Аз му викам: „Неее!”, но той естествено не ме чува. Пак викам, пак не чува. В следващия момент протяга лапичка към най-близкото кюфте. „НЕЕЕЕ!” – викам с пълен глас.  А той невъзмутим започва да ближе протегнатата си лапичка; уж пък затуй я бил протегнал . . .Голям сладур беше! J

        Ето две негови снимки:


 image

Тук позирам от пералнята.

image

От този стол стартирам към масата, а леля Ваня ми се кара, но вижте как се сърди... Тя много ме обича!



Тагове:   животни,   мравки,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "И на мравката път прави. . . ...
02.12.2010 23:35
"И на мравката път прави..."
цитирай
2. vandela007 - .
03.12.2010 07:55
Мразя змиите, мишките и хлебарките; страхувам се от дивите зверове; останалите ги обичам. :)))
цитирай
3. bobby99 - Той и Шоню те обича... :)
04.12.2010 23:59
Той и Шоню те обича...
:)
цитирай
4. vandela007 - Той и Шоню те обича. . . :) ОбичаШЕ ...
06.12.2010 12:02
bobby99 написа:
Той и Шоню те обича...
:)

ОбичаШЕ ме. Познаваше ме още от коридора. И като отворех вратата - той ме чака! Сякаш вчера беше...
цитирай
5. idemidoidemi - Няма такава котка!
17.08.2011 17:49
Няма такава котка!

цитирай
6. vandela007 - Вече....
17.08.2011 18:03
Вече.... Колко преходно е всичко!
Навярно затова сърцето ми копнее за вечните неща.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299789
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930