Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2010 22:49 - На път за аптеката
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2323 Коментари: 8 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Тази сутрин излязох рано; майка си беше свършила лекарствата и бързах към аптеката. Към обяд температурите се вдигат, но сутрин винаги е студено. Минах покрай кварталните кучета – още спяха заринати на топло в събралата се от вятъра шума. Изведнъж пред мен изскочи едно, не от нашите. Затича се, но точно пред мен се спря. Имах усещането, че ме припозна; гледаше право в мен и сякаш се чудеше как да постъпи с излъганата си надежда. Поспрях и аз: „Друг ли чакаше?” Приближи и ме помириса. Погледна нагоре – в лицето ми и каза: „И ти може да ми дадеш нещо...” – точно това казваха очите му. „Нямам нищо – отговорих му – не знаех, че ще те срещна. Що не спиш като другите? Гладничко ли си?” – наведох се към него.  „Да!” – каза опашката му и се завъртя.      Беше старо, рошаво и грозничко. От тия кучета, по които не се заглеждаме. Които отминаваме и даже заобикаляме; защото даже и да не хапят, достатъчно е да те окалят. От време навреме потръпваше. Студено ли му е или е болно? Или просто гладно? И самотно. . .      Тръгнах. След няколко крачки се обърнах. Кучето стоеше там, където го оставих и ме гледаше. Как ме гледаше! Краката ми се сковаха, не можех да продължа. Една сълза се търколи. Не от неговите очи...       



Тагове:   куче,   път,   сълза,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Човешко,
30.11.2010 23:15
просто човешко.
Поздрав
Валя
цитирай
2. vandela007 - просто човешко. Поздрав Валя...
30.11.2010 23:26
yotovava написа:
просто човешко.
Поздрав
Валя

Колебаех се да го споделя, когато хората събират левче по левче за самотните деца по домовете, аз да пиша за преживяванията си с едно куче. Но иживотните са като децата - безпомощни и имащи нужда от любов...
Поздрав и на теб!
цитирай
3. анонимен - наддумване
01.12.2010 01:50
Глас на куче:
Стопанин, тази вечер никъде не мърдам,
кротко ще седя край огъня
и ще си разпъвам лапите.
(може да е мое куче)

Друг глас, не знам чий:
Ти нямаш куче.
И камина нямаш.
И пак ти идва много водката.
(изглежда не е било мое куче)

И трети глас:

Но замълча.
(това е още по-неясно)

От всички гласове, които чувах,
най-много ме изплаши този, третият.
Изррръмжжжах му!
Изръмжаха и останалите с мен.
Всичките.

Подвих опашка.
цитирай
4. anian - Любов и Обич!
01.12.2010 10:30
Всички имаме нужда от това!!
цитирай
5. makont - О, ако можехме да помогнем на всичките!
01.12.2010 10:57
Сега Йода ми е болна от грип, кашля зверски и едни сополи, ако ти кажа, че почти цял ден я държа м обятията си и си поплаквам. Ако нещо се случи с нея и аз ще умра. Няма да мога да понеса още едно любимо същество да си отиде. А тя си е моя, аз и бях мама. Сега сме на антибиотик. Дано се оправи по-бързо. А уличните милите, дано тях не ги лови това чудо, че кой ще ги гушка и ще им дава лекарства. Хубав ден!
цитирай
6. vandela007 - До анонимен:
01.12.2010 14:24
Мен пък никой не ме чува като си скимтя . . .
Усмихна ме :))))
цитирай
7. vandela007 - Всички имаме нужда от това!! ...
01.12.2010 14:26
anian написа:
Всички имаме нужда от това!!

Да! Разликата е в това, че хората имат повече възможности и винаги могат да почнат "отначало". Е, почти винаги...
цитирай
8. vandela007 - .
01.12.2010 14:44
makont написа:
Сега Йода ми е болна от грип, кашля зверски и едни сополи, ако ти кажа, че почти цял ден я държа м обятията си и си поплаквам. Ако нещо се случи с нея и аз ще умра. Няма да мога да понеса още едно любимо същество да си отиде. А тя си е моя, аз и бях мама. Сега сме на антибиотик. Дано се оправи по-бързо. А уличните милите, дано тях не ги лови това чудо, че кой ще ги гушка и ще им дава лекарства. Хубав ден!

Не се притеснявай, всичко ще се оправи, Маки! Преди няколко години маше едно улично куче така много кашляше. Беше изнемощяло и даже залиташе. Завих в парче шунка един антибиотик и на другия ден беше кукуряк. Оздравя напълно! И Йода ще оздравее.
Усмихни се! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287840
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031