Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 15:26 - КРЪЩЕНИЕ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1086 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 02.12.2011 06:14


       Не получих съобщение, а и не бях забелязала, че имам нов коментар към стар постинг („Водният гроб”). Отговорих, но понеже смятам, че въпросът е важен, помествам отговора и тук.
 

         Към анонимен:

Приемам коментара ви като добронамерен, тъй като искате да ме „спасите” от Петдесетническата църква.  Ето  моето изследване по тези въпроси:

1.   В Библията няма описан нито един случай на кръщаване на дете. Кръщаването на деца е измислено от църквата и не е библейска практика. В Марко 16:16 се казва: „Който повярва и се кръсти, ще бъде спасен...”     В ДА 2:38 се казва:  „Покайте се и всеки от вас нека се кръсти в името Исус Христово за прощение на греховете ви...”     В ДА 2:41 се казва:   „И тъй тия, които приеха поучението му, се покръстиха...”

         От тук се вижда, че преди да се кръсти, човек трябва да е ПОВЯРВАЛ, да се е ПОКАЯЛ, да ПРИЕМЕ УЧЕНИЕТО на Исус Христос, за да се ПРОСТЯТ ГРЕХОВЕТЕ МУ. Как едно бебе ще повярва, как ще се покае, ще приеме Исусовото учение, и кои му грехове ще се простят?

 

  1.  Има „водно” и „духовно” кръщение. Само няколко примера:  „Йоан е кръщавал с вода, а вие ще бъдете кръстени със Светия Дух”  (ДА 1:5).     „Оня, Който ме прати да кръщавам с вода, Той ми рече: Онзи, над Когото видиш да слиза Духът и да почива върху Него, Той е Който кръщава със Светия Дух”.   Вижте още:  Мат. 3:11;  Мар.1:8;  Йоан 1:31,33;   ДА 11:16 и др.

 

  1.  В  ДА 19:2-7 е описан случай на повторно кръщение. Учениците се кръстили в Йоановото кръщение; ап. Павел им казва за кръщение в името на Исус и те се кръщават втори път. Аз съм била кръстена като бебе;  от Библията се убедих в условията от 1. точка и се кръстих втори път. Постъпих като учениците. Да се кръстиш два пъти ВЪОБЩЕ не е грях.

 

 

  1. Аз НЕ съм кръстена в Петдесетната църква. (Ако прочетете постингите ми, където описвам как съм повярвала и в последствие какво ми се е случило, ще разберете.)

 

  1. Бог е Бог на всички народи. Така че аргументът ви българите да изберат българската Православна църква никак не ме мотивира. Аз уважавам моите братя и сестри от Православната църква, но съм си избрала да се поучавам в друга църква. Защо – можете да разберете пак от предишните постинги в блога ми.   Бог да ви дава мъдрост, а също и на всички, които четат тук!

 



Тагове:   отговор,   кръщение,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287452
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031