Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 16:31 - Котето на щерка ми
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1576 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 05.08.2010 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
      Дъщеря ми е в отпуска. Дойде си за два дни, остави ми Коте (така се казва котката ѝ) и вчера замина на почивка. Както съм споменавала вече – обичам котки и потривах ръце: как хубаво ще си изкараме 20 дена, въпреки протестите на майка ми.
        Пролетта Коте за пръв път дойде у нас. Тогава се качи  на най-горния рафт на остъклената ми етажерка, поотъпка клончетата на провесеното ми цвете, направи си нещо като градинка и с удоволствие се настани отгоре (вижте снимката).         Като си отиде, цветето се посъвзе, израснаха нови клонки, затова сега реших да избегна ситуацията. Приближих саксията до края на етажерката, така че да не остава място за „градинка”.  Но . . . спасение няма! Тя се настани точно върху саксията и изпочупи новопоникналите клонки. Животинка - има нужда от зеленина, от градинка... Прежалих цветето; то пак ще поникне! Нали я обичам...          Тази сутрин ставам и още щом ме чу, Коте изскочи от терасата и се скри под дивана. Хм! Уплаши ли се, какво? Нали ме познава! Или нещо...на терасата? Я да погледна! И... о, ужас! Цялата тераса в пръст. Пръст и листа! Имам си там едно шкафче със саксии и сандъче с магданоз. Изпотъпкала магданоза от двата края на садъчето, само в средата оставила малко за една супичка; изровила пръстта, разперкала я по цялата тераса – царица! Нямах време да я съветвам, бързах докато майка не е дошла: „Аз нали ти казвах! Това коте само бели прави...” Свалям всички саксии, избърсвам, измитам, подреждам всичко наново и... една хитрост: от двете страни нанизах на сандъчето по една найлонова торба. Вързах краищата на срещуположните торби, да не се изхлузват. По тоя начин Коте няма достъп до пръстта. Само в средата остана една дупка непокрит от найлона магданоз. През тази дупка ще го поливам и ще си късам като ми потрябва. Добра работа свърших! Доволна съм – гледах опакованото като за подарък сандъче и се радвах.        Коте чинно ме изчака да напусна терасата и като си влязох в хола, тя отиде да види какво съм направила. „Иди, иди! Сега да те видя как ще ровиш!” – казах си аз и я изгледах победоносно. В това време дойде една съседка. Заприказвахме се. В един момент с едното си ухо чувам, че нещо на терасата се върши. Веднага отхвърлих първата мисъл, която ми дойде. Продължихме със съседката, но не издържах. Скочих и надникнах . . . . .        Нямам думи! Коте беше скъсала найлоновите торби и пръскаше пръст около себе си. Беше много съсредоточена, не ме забеляза. Изглеждаше щастлива.        Мноооого обичам котки!     


Тагове:   котка,   цвете,   дъщеря,   щерка,   саксия,   пръст,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - ...
05.08.2010 16:36
Ето това е едно от най-култовите имена за котка! :))
цитирай
2. vandela007 - Нали?
05.08.2010 16:54
И можеш да го извикаш: "Котеееее!"
цитирай
3. mitternacht - Започвам да се замислям
05.08.2010 17:24
ако някога си взема коте, че може да го кръстя "Куче".Тогава също би било много интересно...
цитирай
4. vandela007 - Ми...
05.08.2010 17:33
Тя майка ми му казва КУЧЕ! Всеки път й казвам, че не е куче, а тя: "Все едно..."
цитирай
5. анонимен - щерка ти
05.08.2010 17:46
Коте беше при теб и по Коледа. Тогава откри зимната си градина...

Сега знаеш, че няма невъзможни височини за нея, затворени шкафове, също така си научила за непоносимостта й към прибрани и затворени вещи: тя обича свободата и я дарява на всичко живо или неживо ;Рр

Да не забравиш да си играеш с нея! А, ако ти донесе топче - да й го хвърлиш. Коте си пада малко куче...

О! И да не си помислиш, че, ако е легнала в самия център на леглото, ще можеш да я преместиш... или пък ти да смениш леглото - тя пак ще дойде... пак в центъра...

А, ако ти изчезват чорапи (но е лято, едва ли) или пък други подобни вещи - потърси зад дивана: обича да има скривалище за трофеите си.

А пречи ли ти да си ползваш компютъра - значи цели десет минути не си играла с нея и трябва да поправиш тази грешка.

Но ти я обичаш : ))))
цитирай
6. vandela007 - Да,
05.08.2010 21:04
Непрекъснато я опознавам. Много е любопитна милата и това я прави палава, но много си я обичам. А как се привързвам и как трудно понасям разделите...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288440
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031