Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 15:50 - Тест за любов
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 961 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 05.10.2011 15:20



       Когато за пръв път прочетох 1Кор. 13 гл., само възкликнах от възторг.                 

        Любовта дълго търпи и е милостива, любовта не завижда, любовта не се превъзнася, не се гордее, не безобразничи, не търси своето, не се раздразнява, не държи сметка за зло, не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината.

        Всичко премълчава, на всичко хваща вяра, на всичко се надява, всичко търпи.

        Любовта никога не отпада.”

       Трябва да го изпратя това на Сашо; да види как съм го обичала. Толкова точно; и толкова хубаво казано!

        Просълзих се, издигнах лицето си нагоре: „Господи!” И... сълзите ми замръзнаха. Отворих очи и се усмихнах. Защото в сърцето ми блесна нова мисъл: И Исус така ме обича! Придърпах към себе си Библията и зачетох отново Одата на Любовта. Думите падаха върху жадната ми за дълбока, истинска и вечна любов душа като капки напоителен дъжд. Исус ме обича с такава любов. Аз съм обичана! Такава каквато съм, Той ме обича! Милостив и търпелив, Той ме приема с всичките ми слабости и грехове; с всичката ми лошотия!

       Тогава разбрах, че цар Сашо наистина е умрял за мен. Друг е цар на сърцето ми и това е Исус.

        А сега, прочетете още веднъж цитата. Сложете вместо думичката "любовта" името си и ще видите какво ще се получи.

  


Тагове:   търпение,   грях,   любов,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299895
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930