Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 00:11 - Листопад
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3985 Коментари: 16 Гласове:
6

Последна промяна: 29.09.2011 16:11


          В детството животът ми представляваше едно красиво зелено дръвче. Очакваше се от него да произрастат клони, да стане високо, здраво дърво, вкоренено в земята. Имаше всички условия и предпоставки: добро дръвче в добра почва.

         Не знам как се случи, но вместо това, дръвчето не само не порасна, ами и листата му започнаха да падат едно по едно; някои още преди да са пожълтели. Първото листче падна, когато бях в седми клас, когато от друго училище дойде едно много умно момче, но не си хареса отрядната председателка (мен), а една  двойкаджийка. Второто листче падна, когато бях в гимназията и в събота вечер минавах по главната с две бурканчета кисело мляко, за да срещна едно момче, което знаеше, че го харесвам, но...

         И после още много, много  листчета: едно, когато партийните другари научиха, че съм потомка на „кулак – народен враг”; друго,  когато се оказах в майчинство във важен за кариерата ми момент; трето, когато се върнах от Коми и казаха, че съм „дръпнала назад” в работата. После развод, от работа ме съкратиха...

          Накрая остана само стъблото – гола пръчка. Подложена на всеки вятър, тя се накланя, превива; от върха се отчупват парченца, но стои.

         Голата пръчка е свидетел, че някога е била клонче; че по нея е имало листа, можело е да стане дърво... Пръчката съществува. Слаба, грозна, изсъхнала, сама сред гора от дървета, почти незабележима. Всеки може да я стъпче и да я прекърши, а тя не може да се защити.

           Пръчка. За нищо не става....

 

           Нищо не е по-срашно от безсилието. 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Прегръщам те! Отдавна не съм се о...
14.05.2010 00:53
Прегръщам те! Отдавна не съм се обаждала под твой текст...но и не влизам в блога.
А какво е безсилието знам, но замисляла ли си се, че не ние сме безсилни, а самото общество с някакви си там нрави и разбирания ни поставя в тази роля? :))) В България, в тази си ситуация жената е безсилна, но в белите държави - не.
Спокойна вечер! :)
цитирай
2. vandela007 - Не знам...
14.05.2010 15:34
Много не съм съгласна. Силни жени има навсякъде, и в Бг. Но аз не съм от тях или поне не умея да се справям. Ако си чела предните ми постинги, си видяла: и командировки си измислях, и на Снежанка се правих . . . е, не става! Доста старание положих, за да е всичко нормално, но... И в работата се провалих, и в брака...
Благодаря ти за топлотата! :)
Хубава вечер и на теб!
цитирай
3. анонимен - щерка ти
14.05.2010 23:29
айди, айди - с децата си не си се провалила: я, какво сме 'убавци с ..Камен

и те обичаме

и се гордеем, че си нашата майка


ПП
Някои от историите не ги знаех...... хм!
цитирай
4. sonitalia - И аз това се чудех - каква гола пръчка ...
15.05.2010 12:54
И аз това се чудех - каква гола пръчка с такива хубави две деца ?
Че после плодовете понякога забравят от кой клон са паднали, е нормално. Но рано или късно, слава Богу :), се сещат, нали?

Не съм спряла да те чета. Сутрин паля PC, поглеждам първо пощата, после теб и поcле всичко останало.
цитирай
5. vandela007 - На щерка ми
15.05.2010 17:48
Благодаря!
И аз се гордея с вас: двете ми честни, умни и с добри сърца деца! :)
цитирай
6. vandela007 - Сониталиа,
15.05.2010 17:52
Благодаря за милите думи. И се радвам да чуя, че ти е интересно. Предстои най-големия обрат в живота ми, чудя се как да го напиша и се бавя...
цитирай
7. анонимен - Здравей!
25.05.2010 16:01
Прочетох и предните ти постове. Пишеш с чувство за хумор, но много си изстрадала и ти...
цитирай
8. merita - не знам кой го е казал ное верно: ...
06.06.2010 22:11
не знам кой го е казал ное верно:
"Не е важно какво ни се случва.Вжно е как ние реагираме на случващото се"
Знам само , че всичко е въпрос на нашето мислене.Ние сме творци на собствената си съдба.Изборите , които правим са наша отговорност и не можем да виним никого.
Пожелавам ти да правиш верните избори-Бог да те води .Поздрав
цитирай
9. vandela007 - Да!
02.10.2010 16:25
Всичко е въпрос на нашето мислени на нашите решения в резултат на мисленето.
:)))
цитирай
10. анонимен - Много жалко!
20.01.2011 13:56
Много жалко!
цитирай
11. atlantistoni - Тъжно!
14.08.2011 14:56
Но на мястото на всяко отронено листо ще израсне ново клонче... помогни на тези клончета. Силата е у теб, просто й позволи да си свърши работата!
Прегръщам те и ти се усмихвам! :)
цитирай
12. vandela007 - Благодаря ти, мила!
14.08.2011 16:34
Но съм много стара вече. За мен наистина е късно.....
цитирай
13. atlantistoni - Не си!
15.08.2011 02:53
Телата са стари, очите тъмнеят, косите белеят....

Можеш!
цитирай
14. vandela007 - Много си мила,
15.08.2011 06:47
Всичко съм описала в блога си, но да ти го разкажа с няколко думи: нямах успех с мъжете, никой не искаше да ме обича; накрая открих Един, които ме обича толкова много, че е умрял за мен. След три дни Той възкръсва и казва: "Който вярва в Мен, и да умре, ще живее." Както Той е възкръснал, така ще възкръснат всички на земята, които са живели с вяра в Него - Исус Хритос.
Тази надежда е жива в сърцето ми. Освен, че се надявам на един бъдещ живот във вечността с Исус, Той ми помага и в този живот, сега. По много начини чувствам присъствието Му в живота си и това ме прави щастлива. Толкова щастлива, че ми се иска всички хора да знаят за Него. Затова си направих блог. Да популяризирам вярата си и в частност - ученията на Библията. Посветила съм се на тази кауза и тя изпълва живота ми със съдържание.
Дано не съм те разочаровала. Много си ми симпатична. Хубав ден ти пожелавам! И усмивки: :)))))
цитирай
15. atlantistoni - Мила Вандела!
15.08.2011 17:38
Аз съм вярваща, но не религиозна - религиите ме смазват с догмите и предразсъдъците си. Не искам да влизам в религиозни спорове - отнасям се с нужното уважение към Църквата, но именно религиите ни отдалечават от вярата и от Бога.
Моят Бог аз наричам Живот и Учител. Моят Бог е във всеки и всичко. Храмовете на моя Бог са навсякъде - от майчината утроба до полета на орлите.
Не вярвам в случайностите. Не вярвам, че някой влиза или излиза в живота ни случайно.
Съмнявам се, че никой мъж не е искал да те обича.
Понякога обаче търсим нещо повече, нещо друго или... де да знам, просто не разбираме любовта им. Това не значи, че не ни обичат от цялото си сърце и душа. Дори когато ни бъркат с други.
Нямах възможност да изчета блога ти, но ще го направя, когато се върна от отпуска.
Помни, че си Жена и в теб дремят неподозирани сили, които Бог е заложил в телата и душите ни женски и затова винаги се изправяме!
Хубави, слънчеви и щастливи дни!
До скоро!
цитирай
16. vandela007 - Много хубаво си го казала: вярваща, ...
15.08.2011 19:55
Много хубаво си го казала: вярваща, но не религиозна. Малко хора разбират, че има разлика между вяра и религия. Аз също винаги казвам, че съм вярваща, въпреки, че ходя на църква. Истинската вяра не се състои от външни форми, ритуали и традиции, а е самия живот на вярващия. ИСТИНСКОТО християнство не е някаква формална религия, едно от многото, а е чист и възвишен живот за Божия слава и за доброто на всички, с които се срещаме.
Приятна отпуска! Да си починеш хубавичко - прегръдка от мен! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1295925
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5418
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930