Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 23:37 - ОБИЧ
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1124 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 29.09.2011 15:46


    Моето малко бягство свърши. Върнах се и продължих живота си. Но каквото и да правех, умът ми прескачаше към преживяното: отдавна не бяхме се виждали, но колко близки сме си и сега! Не можех да повярвам, че са минали 20 години, а Сашо все още е моят най-добър приятел – въпреки годините, въпреки разстоянието и  редките ни срещи.

          През тези години при всяко по-значимо събитие в живота ми му се обаждах. Той беше моят довереник, моят изповедник; този, на който се оплаквах от несретния си живот и с когото споделях най-големите си радости. Скърбеше и се радваше с мен.

          Как никога не се подразни, как никога не каза, че е зает или че му се обаждам в неподходящо време! Никога не се дистанцира от мен, не почувствах досада. Точно обратното: радваше се да му се обадя и  разговорите ни винаги бяха сякаш вчера сме се разделили. Търпеливо ме изслушваше и беше готов да ми помогне. Беше добър с мен, много добър. Никога не ме е упрекнал в нещо, никога не ме е наскърбил, никога не ме е обидил... Още от студентството, дори в периода, когато бяхме „разделени”, усещах грижата му към мен. Знаех, че на него мога да разчитам. Стигаше ми да го имам такъв. Бях щастлива, че ми позволява да го обичам.

         И макар че сърцето ми биеше до пръсване когато чуех гласа му в слушалката, и въпреки че изтръпвах при всеки поглед и всяко случайно докосване в случаите на кратките ни срещи, никога, ама никога не съм и мечтала за повече. Можех да живея така още сто пъти по 20 години! Не завиждах на Рени, не го ревнувах. Нашите отношения бяха съвсем, съвсем различни. Ние нямахме „скрити козове” един от друг. С него не беше нужно да кокетнича, да се превъзнасям, да хитрувам. Не съм си и помисляла да ги разделя с Рени, да го поискам за себе си. Той беше МОЙ по друг начин и завинаги – надявах се и вярвах, че е така.

          Той беше моят цар.                       
    


Тагове:   обич,   ЦАР,   търпение,   любов,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "Той беше моят цар. " А ...
23.04.2010 09:43
"Той беше моят цар."
А ти беше ли негова царица?
цитирай
2. vandela007 - Не!
23.04.2010 12:34
Аз не бях негова царица. Аз бях Първа дама в царството му. След мен - 10 празни места и после другите...
Но Рени също не беше царица.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1300767
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930