Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 11:34 - Телеграмата
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1115 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 12.09.2012 18:51


              Децата растяха, а ние – две семейства в един апартамент. Мъжът ми реши, че трябва да излезе в чужбина, да спечели малко пари. Брат му беше в Коми, затова и той отиде там. Работи колкото работи, дойде време за отпуск. Трябваше да пристигне с влака в Русе, а аз да го посрещна там с колата.

             

           В уречения ден и час бяхме със синът ми на гарата. Дойде влакът, а очите ми прескачат от пътник на пътник, търся го. Навалицата почти се изниза, него го няма. Изчакахме и последните, няма го. Чак на края на влака в далечина се виждаше някаква групичка хора. Не се надявах да е там, но казах на детето: „Хайде, маме, да отидем до там и без това друго не ни остава.”  Тръгнахме, наближаваме, гледам: Красимир с още две жени пренасят куфари, суетят се нещо. Както му е редът, зарадва ни се, прегърна ни, целуна ни. Пътували самички, горките жени. От дума на дума се запознали, нямало кой да им помогне, та...той! Рускини, едната млада.

                               

 

    (изтрито)


Тагове:   телеграма,   багаж,   пътуване,


Гласувай:
5



1. анонимен - милко
06.04.2010 23:54
е, това се казва номер!
цитирай
2. vandela007 - е, това се казва номер! Много си ...
07.04.2010 10:34
анонимен написа:
е, това се казва номер!

Много си падам по номерата. Ето още един: обядваме, в отделна чинийка съм сложила препечени чушки със сол, олио и оцет. Аз обичам люти, а той - сладки. Избирам, избирам, не мога да попадна на люта. Той ми подава една и казва: "Ето ти люта!" Отхапвам - не е. Излъгал ме! Мнооого му стана смешно.
Хапвам една червена - най после попадам на люта. И понеже той обича червенички, му я предлагам: "И тази не е люта!" Хам! Сълзи му излязоха от очите. Върнах си лъжата, но му излезе...люта. После, след време се смеехме, като си спомним, но тогава много му лютеше и не смеех...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287843
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031