Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 22:38 - Александър
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1021 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 19.09.2011 21:42


         

          Вечерните ми посещения у Сашови ни сближиха. Започнахме да излизаме заедно: сутрин – за университета; вечер – за стола. После Сашо започна да ми се обажда като отива до някой колега или до магазин, закусвалня...

           Дните минаваха, а ние – все заедно. Ще свирне отдолу, аз давам знак от прозореца  и слизам. Бяхме неразделни в института, в стола, из града.

 

           Веднъж докато си бяхме на лекции, той ме бутна по рамото и ми прошепна: „Ванюшка, нали не ти е интересно, искаш ли да излезем?”

           В следващата минута бяхме на улицата. Решихме да отидем на кино. Даваха „Графиня Марица”.  И филмът не ни беше интересен. Излязохме и отидохме в морската градина. Пътьом той си купи цигари, а на мен купи шоколад. Разхождахме се и се хилихме чак докато стане време за стола.

 

           Друг път пък трябваше да върне тетрадката на една колежка. Отидохме до квартирата ѝ. Той ѝ свирна и тя се показа на прозореца. Покани ни да влезем, но Сашо каза, че много бързаме и ѝ каза тя да слезе. Тя: вие се качете; той: ти слез! Накрая не се разбраха, той пусна тетрадката в градинката пред къщата и тръгнахме. „Сашо,- казвам му - защо оставихме тетрадката тука!” „Сега вече ще слезе”- отговори той и отминахме.

 

         Един ден, когато столът не работеше, а ние бяхме гладни, Сашо каза, че му се ядат кърначета. „Какво беше това кърначета”- попитах аз. А той: „Ела, ще те заведа да видиш.” Влязохме в една закусвалня. Огледах се за празна маса, но Сашо се направи, че търси някого и като видя кърначета в една чиния, съвсем дискретно ми ги показа. Видях...кърначетата.

 

          Ядем череши. Сложила съм чинийка за костилките, а той ги хвърля през прозореца. „Сашо, не хвърляй така, моля те!”  „Ааа, кой ще ги намери долу!!!”

 

          На посещение сме в един завод, наблюдаваме автоматична поточна линия. Натрупали сме се, всеки иска да види. Сашо – най-отзад, разбутва с лакти, иска да излезе напред: „Извинете, може ли само да видя!”

          Или минаваме на някое стеснено място по един, изчакваме се, а той се бута  напред и вика: „Извинете, може ли само да мина...”

 

           Със Сашо не можеше да се скучае. Беше забавен и желан във всяка компания. Харесваха го и момичетата, и момчетата. Никакъв купон не ставаше без него. И без мене, разбира се, защото навсякъде бяхме заедно.

            Бях влюбена, но никой не знаеше. Поне така се надявах.

 

         

 

         

 

 





Тагове:   още,   шега,   любов,   приятелство,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bobby99 - Щастлив студентски живот. . . . И ...
28.09.2011 20:48
Щастлив студентски живот.... И най-тъжната младост е по-хубава от старостта.
:)))
цитирай
2. vandela007 - Много мъдрост има в думите ти, чо...
29.09.2011 06:46
Много мъдрост има в думите ти, човече!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1299584
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5420
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930